Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania ogłasza przetarg
- Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
Plac Kolegiacki 17
61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
REGON: 631257822 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli do Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie piekarstwa w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Branżowego Centrum Umiejętności w Poznaniu wraz z ich wniesieniem i montażem.2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:a) Część I: Meble dydaktyczneSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 do umowy – Opis przedmiotu zamówienia na część I,3) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane meble i urządzenia były fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone, pierwszej jakości.4) Zamawiający wymaga zapewnienia 24- miesięcznego okresu gwarancji na dostarczone meble i wyposażenie.5) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia został określony we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Branżowego Centrum Umiejętności w Poznaniu wraz z ich wniesieniem i montażem.2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:b) Część II: Meble kuchenne wraz z wyposażeniemSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 do umowy – Opis przedmiotu zamówienia na część II.3) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane meble i urządzenia były fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone, pierwszej jakości.4) Zamawiający wymaga zapewnienia 24- miesięcznego okresu gwarancji na dostarczone meble i wyposażenie.5) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia został określony we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że Wykonawca samodzielnie lub jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca (doświadczenie ww. podmiotów nie sumuje się), w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 dostawy mebli o wartości co najmniej:a) w przypadku złożenia oferty tylko na część I – 50 000,00 zł brutto,b) w przypadku złożenia oferty tylko na część II – 15 000,00 zł bruttoc) w przypadku złożenia oferty na obie części – 65 000,00 zł brutto.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-09
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia do żłobka w ramach projektu Pierwszy publiczny żłobek w Gminie Gniezno wspiera rodziców – meble
Dodano: 2022-10-31 - Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznych dla Położnych w budynku Collegium Medicum przy ul. Kaszubskiej 13
Dodano: 2022-09-01 - Chloramix
Dodano: 2021-05-20 - Chloramix
Dodano: 2021-05-20 - Zakup, dostawa, montaż mebli biurowych dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu
Dodano: 2020-10-30 - Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia nowego budynku strażnicy dla Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej we Wrześni
Dodano: 2020-10-13 - Pierwsze wyposażenie budynku po byłym dworcu autobusowym w Tuliszkowie.
Dodano: 2020-10-09 - Zakup wyposażenia na potrzeby Budynku Kultury – Centrum Integracji Środowiskowej przy ul. Rynek 1 w Szamocinie Część nr 1: Dostawa i montaż mebli na potrzeby Budynku Kultury – Centrum Integracji Środowiskowej przy ul. Rynek 1 w Szamocinie Część nr 2: Dostawa i montaż sprzętu RTV i AGD na potrzeby Budynku Kultury – Centrum Integracji Środowiskowej przy ul. Rynek 1 w Szamocinie
Dodano: 2020-09-29 - Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu „Utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Osieczna”
Dodano: 2020-09-23 - Pierwsze wyposażenie budynku po byłym dworcu autobusowym w Tuliszkowie
Dodano: 2020-09-04