Związek Gmin Ziemi Przeworskiej ogłasza przetarg
- Adres: 37-205 Zarzecze, Zarzecze 192
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6401529 , fax. 016 6401579
- Data zamieszczenia: 2009-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Ziemi Przeworskiej
Zarzecze 192 192
37-205 Zarzecze, woj. podkarpackie
tel. 016 6401529, fax. 016 6401579
REGON: 65150229800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarzecze.itl.pl (zakładka Związek Gmin)
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli do 31 ośrodków przedszkolnych tworzonych w ramach Projektu Podkarpackie Ośrodki Przedszkolne współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa mebli do 31 ośrodków przedszkolnych utworzonych w 5 gminach powiatu przeworskiego (gmina: Adamówka, Gać, Przeworsk, Tryńcza, Zarzecze) oraz 3 gminach powiatu jarosławskiego (gmina: Rokietnica, Roźwienica, Wiązownica). Meble przedszkolne stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać normy określone odrębnymi przepisami. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do placówek wskazanych w załączniku nr 1 własnym transportem do dnia 16 września 2009 r. Odbiory mebli stanowiących przedmiot zamówienia następować będą na podstawie protokołów podpisanych przez osoby odpowiedzialne wykazane w załączniku nr 1 do umowy. Wykonawca udzieli gwarancji na meble na okres co najmniej 24 miesięcy. W przypadku wystąpienia wad mebli w czasie gwarancji lub rękojmi, Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia lub dostarczenia mebli wolnych od wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego, uwzględniającego czas niezbędny do usunięcia wady lub dostarczenia mebli wolnych od wad. W przypadku konieczności wykonania naprawy poza siedzibą placówki, w której znajdują się meble, dostarczenie wadliwych mebli nastąpi na koszt Wykonawcy. Meble szkolne będące przedmiotem dostawy powinny być dostosowane do wymagań ergonomii i posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty, zgodnie z § 9 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach ( Dz. U. z 2003 r. Nr 6 poz. 69). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez wykonawcę wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca złożyć powinien następujące dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. atesty lub certyfikaty, zgodnie z § 9 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6 poz.69) stwierdzające, że sprzęt będący przedmiotem dostawy jest dostosowany do wymagań ergonomii, 4. Fotografie, prospekty, foldery lub katalogi zawierające główne parametry techniczne, przedstawiające wygląd i elementów wykończenia oferowanego przedmiotu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Estetyka i jakość wykonania
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarzecze.itl.pl (zakładka Zwiazek Gmin)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MEBLI, SZAF BHP, REGAŁÓW ORAZ KRZESEŁ I FOTELI
Dodano: 2016-07-27 - Wyposażenie oddziałów wychowania przedszkolnego w pięciu szkołach podstawowych w ramach projektu ,,Utworzenie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych dla dzieci objętych obowiązkowym rocznym przygotowaniem przedszkolnym
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa wyposażenia meblowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa wyposażenia meblowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-05-04 - Dostawa wraz z montażem i ustawieniem wyposażenia meblowego dla Uczelnianego Laboratorium Badań Materiałów dla Przemysłu Lotniczego
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli na potrzeby wyposażenia wyremontowanego budynku J Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Politechniki Rzeszowskiej.
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia wnętrza Sali Obsługi Klienta w budynku Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie oraz pomieszczeń przewidzianych do realizacji w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń biurowych na parterze skrzydła A budynku siedziby Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z siedzibą w Rzeszowie, na sale obsługi klientów wraz z niezbędnym zapleczem technicznym i sanitarnym( na parterze i w piwnicy skrzydła A)
Dodano: 2016-02-17 - ZAKUP WYPOSAŻENIA (MEBLE), ZAKUP LAD BIBLIOTECZNYCH I SZAF DO ZABUDOWY DLA MBP W JAŚLE
Dodano: 2015-11-23