Wójt Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 46-081 Dobrzeń Wielki, ul. Namysłowska 44
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4695524 , fax. 077 4695524
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy
ul. Namysłowska 44 44
46-081 Dobrzeń Wielki, woj. opolskie
tel. 077 4695524, fax. 077 4695524
REGON: 91453545000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzenwielki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli dla Zespołu Szkół w Czarnowąsach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa mebli dla Zespołu Szkół w Czarnowąsach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Sytuacja podmiotowa wykonawcy- Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2.Zdolność techniczna-Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.Warunki gwarancji-Udzielą pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na dostarczone urządzenia na okres nie krótszy niż 3 lata.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru-Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2.Oświadczenie własne o nie zaleganiu z płatnością podatków oraz składek ZUS Oświadczenie, że oferent nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne 3.Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych narzędzi i urządzeń Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie niezbędnych narzędzi i urządzeń, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował 4.Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia-Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 5.Oświadczenie z art.22-oświadczenie z art.22 6.Wykaz robót zlecanych podwykonawcom- Rodzaj powierzonej części oraz zakres zamówienia 7.Ustanowienie pełnomocnika w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zatrudnienie-Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika. Może to być zarówno jeden z przedsiębiorców tworzących konsorcjum, tzw. lider, jak i zupełnie odrębna osoba (np. radca prawny). Dokument ten wylicza wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Każdy z nich musi się pod nim podpisać.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzenwielki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę mebli i sprzętu AGD dla Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/97/2015)
Dodano: 2015-10-08 - ZAKUP I DOSTAWA MEBLI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE
Dodano: 2014-10-28 - Dostawa i montaż mebli w ramach zadania PODNIESIENIE KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW POPRZEZ UTWORZENIE INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU
Dodano: 2014-08-04 - WYPOSAŻENIE II DO CENTRUM DIALOGU W ICSO BLACHOWNIA
Dodano: 2014-05-15 - Dostawa i montaż mebli biurowych oraz pozostałego wyposażenia w budynkach Nadleśnictwa Prószków tj.: Część 1. Budynek administracyjny Część 2. Budynek zaplecza magazynowego Część 3. Budynek przeznaczony na salę narad
Dodano: 2014-05-06 - Wyposażenie Wielofunkcyjnego Ośrodka Sportowo-Rekreacyjnego w Zakrzowie
Dodano: 2014-01-24 - ZAKUP I DOSTAWA MEBLI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE
Dodano: 2013-12-05 - Dostawa mebli dla Sądu Rejonowego w Opolu
Dodano: 2013-11-19 - Zakup mebli dla repatriantów
Dodano: 2013-10-07 - Dostawa i montaż mebli dla Urzędu Miasta Opola
Dodano: 2013-08-08