Sąd Okręgowy w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-076 Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 43
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 4601008 , fax. 81 4601008
- Data zamieszczenia: 2012-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Lublinie
ul. Krakowskie Przedmieście 43 43
20-076 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 4601008, fax. 81 4601008
REGON: 00032295600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: lublin.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli dla warsztatów szkolnych na terenie Schroniska dla Nieletnich w Dominowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie mebli dla budynku Warsztatów Szkolnych na terenie Schroniska dla Nieletnich w Dominowie. KLASYFIKACJA ROBÓT WG. SŁOWNIKA CPV 39100000-3 Meble 39130000-2 Meble biurowe 39134000-0 Meble komputerowe 39150000-8 Różne meble i wyposażenie 39160000-1 Meble szkolne ZAKRES DOSTAWY OBEJMUJE: Dostarczenie, rozmieszczenie i montaż mebli w miejscach docelowego przeznaczenia w budynku Warsztatów Szkolnych usytuowanym na terenie Schroniska dla Nieletnich w Dominowie. Meble należy dostarczyć zgodnie z załączoną specyfikacją (warunkami technicznymi) załącznik nr 6 do siwz.. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000.00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 25 września 2012r. do godziny 11.00.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: lublin.so.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli dla Oddziału ZUS w Rzeszowie
Dodano: 2016-07-27 - Zakup, dostawa, wniesienie oraz montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa mebli dla Oddziałów ZUS w Biłgoraju i Kielcach
Dodano: 2016-07-21 - Dostawy szaf metalowych ubraniowych. Sprawa znak: ZP.3520/22/16
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie nr sprawy UM-ZP-262-39/16
Dodano: 2016-07-08 - BZP/PN/44/2016 - Dostawa i montaż wyposażenia szatni sportowych, szatni ogólnych oraz pomieszczenia socjalnego w budynku hali sportowej Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa mebli wraz z montażem do jednostek UMCS w Lublinie, (oznaczenie sprawy: PN/45-2016/DOP- p)
Dodano: 2016-06-27 - zakup mebli -Zp/pn/59/2016
Dodano: 2016-06-13 - Zakup i montaż mebli do pracowni symulatorowej
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa wraz z montażem mebli do jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/17-2016/DOP-p)
Dodano: 2016-04-15