Przetargi.pl
Dostawa mebli dla warsztatów szkolnych na terenie Schroniska dla Nieletnich w Dominowie.

Sąd Okręgowy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-076 Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 43
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4601008 , fax. 81 4601008
  • Data zamieszczenia: 2012-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Lublinie
    ul. Krakowskie Przedmieście 43 43
    20-076 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4601008, fax. 81 4601008
    REGON: 00032295600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: lublin.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli dla warsztatów szkolnych na terenie Schroniska dla Nieletnich w Dominowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie mebli dla budynku Warsztatów Szkolnych na terenie Schroniska dla Nieletnich w Dominowie. KLASYFIKACJA ROBÓT WG. SŁOWNIKA CPV 39100000-3 Meble 39130000-2 Meble biurowe 39134000-0 Meble komputerowe 39150000-8 Różne meble i wyposażenie 39160000-1 Meble szkolne ZAKRES DOSTAWY OBEJMUJE: Dostarczenie, rozmieszczenie i montaż mebli w miejscach docelowego przeznaczenia w budynku Warsztatów Szkolnych usytuowanym na terenie Schroniska dla Nieletnich w Dominowie. Meble należy dostarczyć zgodnie z załączoną specyfikacją (warunkami technicznymi) załącznik nr 6 do siwz..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000.00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 25 września 2012r. do godziny 11.00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: lublin.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach