Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, Waszyngtona
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 784 100, , fax. 343784200
- Data zamieszczenia: 2020-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
Waszyngtona 4/8
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 343 784 100, , fax. 343784200
REGON: 14940000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania Zadanie nr 1: Krzesła biurowe 3 szt. Zadanie nr 2: Fotele biurowe 10 szt. Zadanie nr 3: Krzesła 100 szt. Zadanie nr 4: Łóżka piętrowe rozkładane z materacami 64 szt. Zadanie nr 5: Fotele biurowe 2 szt. Zadanie nr 6: Krzesła biurowe 8 szt. Zadanie nr 7: Krzesła biurowe 2 szt. Zadanie nr 8: Szafki ubraniowe 25 szt. Zadanie nr 9: Szafki skrytkowe 7 szt. Zadanie nr 10: Fotel biurowy 1 szt. 3. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. 4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. 5. Wykonawca zobowiązany jest w dniu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, dostarczyć Zamawiającemu wszystkie wymagane certyfikaty i atesty potwierdzające zgodność użytych materiałów z wymaganymi przez Zamawiającego normami. – dotyczy zadania nr 3. 6. Wymagany minimalny okres gwarancji: dla zadania nr 1 – 24 miesiące dla zadania nr 2 – 24 miesiące dla zadania nr 3 – 36 miesięcy dla zadania nr 4 – 36 miesięcy (gwarancja obejmuje łóżka i materace) dla zadania nr 5 - 24 miesiące dla zadania nr 6 – 24 miesiące dla zadania nr 7 – 24 miesiące dla zadania nr 8 – 24 miesiące dla zadania nr 9 – 24 miesiące dla zadania nr 10 – 24 miesiące 7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń oraz montaż. 8. Wymagany termin realizacji zamówienia: dla zadania nr 1-7 i zadania nr 10: do 14 dni od daty zawarcia umowy, dla zadania nr 8: do 20 dni od daty zawarcia umowy, dla zadania nr 9: do 28 dni od daty zawarcia umowy. 9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy: dla zadania nr 1- 2 i 4- 10 - załącznik 4 do SIWZ, dla zadania nr 3 – załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo (jeżeli ofertę składa pełnomocnik)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli, wyposażenia do gabinetów lekarskich, pomieszczeń biurowych
Dodano: 2024-06-18 - „Wykonanie i dostawa mebli na potrzeby Poradni Dermatologicznej.”
Dodano: 2024-03-11 - Dostawa mebli
Dodano: 2024-02-27 - „Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Tychach”.
Dodano: 2023-11-15 - „Zakup wyposażenia Opery Śląskiej po zakończeniu projektu: Przeprowadzenie prac konser. restaur. oraz rob. bud. w celu zwiększenia atrakcyjności Opery Śląskiej i ochrony jej dziedzictwa kulturowego”.
Dodano: 2023-11-03 - Dostawa pierwszego wyposażenia do Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej oraz Regionalnego Centrum Wsparcia Pieczy Zastępczej w ramach projektu Wsparcie pieczy zastępczej w województwie śląski
Dodano: 2023-10-18 - „Zakup wyposażenia Opery Śląskiej po zakończeniu projektu: Przeprowadzenie prac konser. restaur. oraz rob. bud. w celu zwiększenia atrakcyjności Opery Śląskiej i ochrony jej dziedzictwa kulturowego”.
Dodano: 2023-08-09 - „Zakup wyposażenia Opery Śląskiej po zakończeniu projektu: Przeprowadzenie prac konser. restaur. oraz rob. bud. w celu zwiększenia atrakcyjności Opery Śląskiej i ochrony jej dziedzictwa kulturowego”.
Dodano: 2023-08-08 - Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2023-06-14 - 14/2023 Dostawa wyposażenia dla zad. pn. „Przebudowa z rozbudową budynku szpitala w celu utworzenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego przy Szpitalu Rejonowym im. dr. Józefa Rostka w Raciborzu"
Dodano: 2023-05-10