Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3497277 , fax. 041 3497278
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5 5
25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3497277, fax. 041 3497278
REGON: 00000140700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli dla Uczelni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Uczelni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na konto Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach: Bank Handlowy w Warszawie S.A. 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208. Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium - dostawa mebli dla Uczelni Wadium dla poszczególnych części wynosi: Część I: 150 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt 00/100) Część II: 360 zł (słownie złotych: trzysta sześćdziesiąt 00/100) Część III: 10 zł (słownie złotych: dziesięć 00/100) Łączna kwota wadium na wszystkie części wynosi : 520 zł ( słownie złotych: pięćset dwadzieścia) Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tzn. prowadzą działalność o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia określonym w niniejszej SIWZ, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. w okresie ostatnich 3 lat wykonali minimum trzy zamówienia o wielkości i charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, tzn. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 30 000 PLN. -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Pzp, -spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Pzp, -udzielą minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, -udzielą minimum 12 miesięcznej rękojmi na przedmiot zamówienia Spełnienie w/w warunków oceniane będzie na podstawie poniższych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę. 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert. 2)Umowa Spółki Cywilnej, jeżeli działalność prowadzona jest w takiej formie. 3)Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw odpowiadających wartością i zakresem rzeczowym przedmiotowi zamówienia (minimum trzy dostawy na każdą część), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. 5)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę minimum 30 000,00 zł. 6)Wzór karty gwarancyjnej zawierający również warunki rękojmi, który w swej treści nie będzie sprzeczny z regulacjami zawartymi w Kodeksie cywilnym dot. gwarancji. 7)Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 Pzp (załącznik Nr 2). 8)Dowód wpłaty wadium. 9)Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i projektem umowy. 10)Wypełniona kalkulacja cenowa (załącznik Nr 5), w której należy szczegółowo opisać oferowany przedmiot (tzn. określić materiały z jakich będą wykonane meble; wymiary).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż wyposażenia Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Końskie im. Cezarego Chlebowskiego w ramach zadania Poprawa estetyki oraz funkcjonalności BPMiG Końskie poprzez zakup nowego wyposażenia dofinansowanego ze środków MKiDN w ramach NARODOWEGO PROGRAMU ROZWOJU CZYTELNICTWA Priorytet 2 INFRASTRUKTURA BIBLIOTEK 2016-2020 w tym: Zadanie 1: Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia i/lub Zadanie 2: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego, elektronicznego oraz oprogramowania i/lub Zadanie 3: Wykonanie, dostawa i montaż mebli
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa i montaż mebli biurowych oraz tapczanów dla Politechniki Świętokrzyskiej przy Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa i montaż wyposażenia do świetlicy środowiskowej w Połańcu
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa i montaż wyposażenia do świetlicy środowiskowej w Połańcu
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa wyposażenia do Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Kazimierzy Wielkiej
Dodano: 2015-10-27 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla Politechniki Świętokrzyskiej przy al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
Dodano: 2015-10-16 - Dostawa mebli- MEDREH (DP/2310/3/15)
Dodano: 2015-01-20 - DOSTAWA PIERWSZEGO WYPOSAZENIA DO PAWILONUC SZPITALA UZDROWISKOWEGO KRYSTYNA - DOSTAWA MEBLI
Dodano: 2014-08-21 - Dostawa mebli
Dodano: 2014-05-19 - Dostawa mebli dla Instytutu Biologii
Dodano: 2014-04-09