Przetargi.pl
Dostawa mebli dla Przedszkola Publicznego w Bobowie w ramach projektu pn. „Tworzenie nowych miejsc edukacji przedszkolnej na terenie MOF Starogardu Gdańskiego”

Gmina Bobowo ogłasza przetarg

  • Adres: 83212 Bobowo, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5621766 w. 42,
  • Data zamieszczenia: 2017-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bobowo
    ul. Gdańska 12
    83212 Bobowo, woj. pomorskie
    tel. 058 5621766 w. 42,
    REGON: 19167567500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugbobowo.nv.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli dla Przedszkola Publicznego w Bobowie w ramach projektu pn. „Tworzenie nowych miejsc edukacji przedszkolnej na terenie MOF Starogardu Gdańskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mebli dla Przedszkola Publicznego w Bobowie w ramach projektu pn. „Tworzenie nowych miejsc edukacji przedszkolnej na terenie MOF Starogardu Gdańskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 - Działania 03.01 Edukacja przedszkolna. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do oddziałów Przedszkola Publicznego w Bobowie wskazanych przez osobę uprawnioną. 3.2. Zamawiający nie podzielił zamówienie na części: 3.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3.5. Wariantowe stosowanie materiałów 3.5.1. Wskazane przez Zamawiającego pozycje katalogowe należy traktować jako rozszerzenie opisu zamówienia. W przypadku występowania w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw materiałów wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy- wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych (kompozycyjnych)”. Za produkt równoważny Zamawiający uznaje taki, który ma te same cechy funkcjonalne co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt oraz taki, który charakteryzuje się taką samą dostępnością. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonej w dokumentacji przetargowej. Produkt równoważny powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt, jednocześnie umożliwiając uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Przez pojęcia cech jakościowych i technicznych produktu równoważnego należy rozumieć cechy, które opisują fizyczne właściwości przedmiotu zamówienia (np. takie parametry i jednostki jak: długość, szerokość, wysokość, kubatura, itd.) oraz wybrane cechy jakościowe , które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu zamówienia (np. wydajność, żywotność, odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo eksploatacji, komfort użytkowania, standard wykończenia, itd.) 3.5.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego Dostawa mebli do do dwóch sal dydaktycznych Lp Nazwa Opis Ilość 1 Meble dydaktyczne Dwa zestawy mebli, każdy z innym motywem przewodnim, przystosowanych do przechowywania i eksponowania pomocy dydaktycznych.. Zestawy wykonane płyty laminowanej o gr. 18 mm, w tonacji brzozy, uzupełnione detalami wykonanymi z kolorowej laminowanej płyty MDF. Krawędzie wykończone obrzeżem MULTIPLEX imitującym strukturę sklejki. Dł. zestawu 3,45 m. Gł. 0,40m Zestaw I – motyw przewodni statek piracki Zestaw składa się z następujących szafek : • szafka niska z ławeczką ze skrzynią - (1 szt.) – skrzynia wysuwana na kółkach o wymiarach wys. 42 cm szer. 75 cm. Front w kolorze zielonym z aplikacją czerwonej ryby nad elementem aplikacja zielona fala o wysokości ok. 17 cm. • szafka z drzwiczkami do przechowywania pomocy (2 szt.) Drzwiczki w kolorze zielonym i niebieskim zamykane z uchwytami z wytłoczonymi motywami ryb i flory morskiej. Wys. 87 cm szer. 75 cm. Nad szafkami znajdują się Dziób statku z piratem wys. 67 cm oraz rufa statku wys. 62 cm • szafka wysoka z półkami do ekspozycji zabawek- (1 szt.) Szafka z 5 półkami o wys. 155 cm i szer. 45 cm. Nad szafką umieszczony maszt z żaglem w paski o wysokości 95 cm • szafka niska z półkami do ekspozycji zabawek(1 szt.) Szafka z 3 półkami Wys. 87 cm szer. 75cm Nad szafką umieszczona aplikacja steru o wys. 28,5 cm. • szafka wyposażona w 3 półki z tematycznie dopasowaną aplikacją. wym. 69 x 40 x 87 cm Zestaw II- motyw przewodni safari Zestaw składa się z następujących szafek: • szafka niska z ławeczką ze skrzynią - (1 szt.) – skrzynia wysuwana na kółkach o wymiarach wys. 42 cm szer. 75 cm. Front w kolorze pomarańczowym z aplikacjami dwóch zielonych liści. Nad elementem aplikacja żółw o wysokości ok. 47 cm. • szafka z drzwiczkami do przechowywania pomocy (2 szt.) Drzwiczki w kolorze pomarańczowym i zielonym, zamykane z uchwytami z wytłoczonymi nogami lwa i liśćmi. Wys. 87 cm szer. 75 cm. Nad szafkami znajdują się aplikacje lwa (wys. 70 cm )i hipopotama (wys. 64 cm) • szafka wysoka z półkami do ekspozycji zabawek- (1 szt.) Szafka z 5 półkami o wys. 155 cm i szer. 45 cm. Nad szafką umieszczona aplikacja żyrafy o wysokości 109 cm • szafka niska z półkami do ekspozycji zabawek(1 szt.) Szafka z 3 półkami Wys. 87 cm szer. 75cm Nad szafką umieszczona aplikacja palmy o wys. 98 cm. • szafka wyposażona w 3 półki z tematycznie dopasowaną aplikacją. wym. 69 x 40 x 87 cm Uwaga: na fakturze należy umieścić zestawy jako osobne pozycje. Zamówienie obejmuje dostawę dwóch kompletów mebli z tym, że jeden zestaw to jeden komplet. W związku z tym Zamówienie obejmuje dostarczenie jednego zestawu o tematyce pirackiej i jednego o tematyce safari razem dwa zestawy mebli. 2 kpl 2 Stolik i krzesełka dla dzieci Zestawy stolików i krzesełek dla dzieci Zestaw dla pięciorga dzieci to: 1 stolik o regulowanej wysokości oraz 5 sztuk krzesełek dziecięcych o regulowanej wysokości, z możliwością dostosowania wysokości siedziska do wzrostu dziecka. Łącznie w skład 8 zestawów wchodzi: 8 stolików i 40 krzesełek opisanych poniżej. • Krzesełko z siedziskiem i oparciem wykonanym z lakierowanej sklejki w jasnej tonacji (np. buku/klon), zaokrąglone oparcie. Wyprofilowane siedzisko eliminujące ucisk pod kolanami w trakcie siedzenia. Stelaż wykonany z rury płasko-owalnej o podstawie w kształcie litery H. Blat chroniony przed zarysowaniem. Zatyczki z tworzywa na nóżkach chroniące podłogę przed zarysowaniem. Krzesełka z możliwością stawiania jedno na drugim, a także zawieszania na blacie. Stelaż w kolorze niebieskim. Krzesełka zgodne z normą PN-EN 1729-1 i PN-EN 1729-2. Zamówienie obejmuje: 20 krzesełek regulowanych o rozmiarze 1-2 oraz 20 krzesełek regulowanych o rozmiarze 2-3 • Stoły o blatach wykonanych z płyty laminowanej o gr. 18 mm w jasnej tonacji (np. buku/klon –w tonacji tożsamej z tonacją krzesełek), wykończone obrzeżem PCV lub ABS o gr. 2 mm w kolorze niebieskim. Nogi stołu o regulowanej wysokości w kolorze niebieskim. Przybliżony wymiar blatu 115x65 cm. Wymiary zgodne z normą PN-EN 1729-1. Dopuszczona tolerancja wysokości +/- 10mm. Zamówienie obejmuje: 4 regulowanych stolików o rozmiarze 1-2 oraz 4 regulowanych stolików o rozmiarze 2-3. 8 zest. 3 Biurko i krzesło dla nauczyciela Biurko i krzesło dla nauczyciela Wymagane cechy biurka: • z dwiema szufladami z czego co najmniej jedna jest zamykana na klucz (okucia w komplecie) lub z jedną szufladą i jedną szafką z czego co najmniej jedno z nich zamykane jest na klucz (okucia w komplecie); • wykonane z laminowanej płyty o minimalnej grubości 18mm - z oklejonym obrzeżem; • w jasnym naturalnym kolorze (buk/klon/brzoza); • wymiary: szerokość: 109~140cm, wysokość:73~78cm, głębokość: 60~70 cm; - dopuszcza się zastosowanie kolorowych frontów. Krzesło obrotowe: • Krzesło na pięcioramiennym stelażu z profilowanym oparciem oraz podłokietnikami. Wysokość siedziska regulowana podnośnikiem gazowym. Kółka plastikowe. Udźwig minimum 100 kg. Wysokość siedziska ok. 42 ~ 56 cm, szerokość siedziska 46 cm. Średnica ok. 63 cm. Obicie tkanina tapicerska w ciemnym kolorze (np.. szary, antracyt, ciemny popiel, brąz, czarny) 2 kpl 4 Wyposażenie szatni W skład wyposażenia szatni wchodzą następujące elementy: 1. Szatnie 5 modułowe, wykonane z płyty wiórowej w tonacji klonu. Wyposażone w półeczkę, miejsce na naklejenie znaczka oraz przegródki z haczykami na ubrania i worki. Półeczka na buty jest ażurowa, co ułatwia utrzymanie szatni w czystości. Szatnie uzupełnione kolorowymi drzwiczkami z płyty MDF białe z motywem kolorowych kwiatów. • 5 modułów ma wymiary wym. 108,5 x 50 x 131 cm • po zamontowaniu drzwiczek wnęka o gł. 25 cm i szer. 19,5 cm • wys. ławeczki 32,5 cm Ilość: 8 sztuk 5-cio modułowych szatni ( 40 miejsc) + 40 drzwiczek MDF 2. Siedziska do szatni lub na korytarz. Stelaż zapewniający stabilność pokryty warstwą miękkiej pianki oraz tkaniną PCV, łatwą do utrzymania w czystości. Kolory szaro-pomarańczowe: • 1 sztuka o wym. 40 x 40 x 40 • 1 sztuka o wym. 80 x 40 x 40 • 2 sztuki o wym. 120 x 40 x 40 3. Makatka na ogłoszenia z motywem ciuchci o wym. 89 x 67 cm Wszystkie elementy makatki przymocowane są na stałe. Ilość: 1 4. Zestaw naklejek do oznakowania miejsca w szatni. Wym. naklejki ok. 5 x 5,5 cm. . Tematyka zwierzęta i instrumenty muzyczne. Ilość 40 sztuk 5. Ramki na imiona wykonane z tworzywa sztucznego, przyklejane, z możliwością wsuwania karteczek z napisami. wym. ok. 8 x 3 cm Ilość 80 szt 6. Zegar z kolorowymi cyframi, • śr. ok. 29,5 cm • gr. ok. 4 cm Baterie w zestawie. Ilość: 1 szt. 7. Woreczki na obuwie wykonane z kolorowej tkaniny. Wym. 25 x 30 cm Ilość 40 szt. 8. Panel wykonany ze sklejki, do zamontowania na ścianie. Służy do umieszczania w nim informacji dla rodziców. W panelu są otwory, w które można wkładać zwinięte w rulonik kartki z informacjami. wym. 53,3x52x15 cm 20 otworów Ilość 2 1 kpl 5 Wykładzina dywanowa Zamówienie obejmuje dwie wykładziny w formie dywanu. z dwoma różnymi motywami: 1. Dywan z kolorowym nadrukiem piratów i skarbów tworzących turkusową mapę skarbów. Przędza syntetyczna, termicznie stabilizowana, z efektem typu frise tkany maszynowo. Posiada atest higieniczny PZH. Wysokość runa ok. 8 mm. • wym. 3 x 4 m • Ilość: 1 szt. 2. Dywan z kolorowym nadrukiem wesołych zwierzaków na tle niebieskim z możliwością gry w klasy. Przędza syntetyczna, termicznie stabilizowana, z efektem typu frise, tkany maszynowo. Posiada atest higieniczny PZH. Wysokość runa ok. 8 mm. • wym. 3 x 4 m • Ilość 1 szt. 1 kpl 6 Sofa piankowa Kanapa utrzymana w wesołych kolorach z przewagą żółtego, z oparciem w kształcie śpiącego misia. Wykonana z pianki, pokryta wytrzymałą tkaniną PCV, łatwą do utrzymania w czystości. Tkanina nie zawiera ftalanów. Czapka misia mocowana za pomocą rzepów. Wym. 102 x 56 x 62 cm • Wys. siedziska 22 cm 2 szt. 7 Wózek sprzętowy Praktyczny i podręczny magazynek na kółkach, stalowy, przeznaczony na drobne pomoce do zajęć gimnastycznych (drewniane pałeczki, piłki lekarskie, skakanki, taśmy, hula-hop, itp.) • długość -1470 mm • szerokość - 520 mm • wysokość - 100 mm • waga - 18 kg 1 szt. 8 Szafka na leżaki i pościel Szafa przeznaczona na leżaczki opisane w części II przetargu wym. 141 x 61 x 120 cm. Drzwi do szafy na łóżeczka w kolorze kremowym wym. 70 x 108 cm Ilość (dwa skrzydła/para) 1 szt. 9 Akcesoria do łazienki Wyposażenie łazienki : 1. Półeczka na kubeczki - Półeczka z 5 haczykami (10 wieszaków) np. na ręczniki i miejscem na 10 kubeczków (każdy otwór o śr. 7 cm), wykonana z kolorowej płyty MDF. Element, w którym umieszcza się kubeczki jest plastikowy. Wym. 67,5 x 18 x 25 cm. Kolory 4 różne kolory (czerwony, niebieski, zielony, żółty) Ilość: 4 2. Plastikowe kubeczki 0,25l Śr. 7,7 cm Wys. 8,8 cm, różne kolory. Ilość: 50 3. Dozownik mydła w płynie wykonany z biało-szarego tworzywa ABS. Wyposażony w okienko kontroli poziomu mydła w dozowniku, zawór niekapek oraz plastikowy zamek i klucz. Przykręcany do ściany. Opakowanie zawiera zestaw wkrętów z kołkami. Poj. 0,5 l Wym. 17 x 10,5 x 12,5 cm Waga 0,38 kg Ilość: 2 4. Pojemnik na papier toaletowy wykonany z trwałego tworzywa sztucznego ABS zapewniającego bezproblemowe utrzymanie pojemnika w czystości. Wyposażony w zamykaną kluczykiem komorę na papier. Transparentny dostosowany do papieru toaletowego w rolkach o rozm. 18-23 cm, trzpień 4,5-5,5 cm. Zamek z kluczem plastikowym; wizjer kontrolny. Ścienny, przykręcany Wym. 26 x 24 x 13 cm Waga 0,6 kg Ilość: 3 5. Podajnik ręczników. Dozownik na ręczniki papierowe ZZ w listkach wykonany z biało-szarego tworzywa ABS. Wyposażony w wizjer do kontroli ilości ręczników oraz plastikowy zamek i klucz. Przykręcany do ściany. Opakowanie zawiera zestaw wkrętów z kołkami. Sposób dozowania: wyciągnięcie jednej sztuki papieru powoduje wysunięcie się kolejnej. Przystosowany do wielkości listka 25 x 23 cm. Poj. 400 szt. Wym. 27 x 13 x 27 cm Waga 0,7 kg Ilość: 1 6. Podnóżek przenośny, lekki i stabilny podest, o wszechstronnym zastosowaniu. Podest ma wierzch i spód pokryte antypoślizgową gumą jest nią także zabezpieczony od spodu, dzięki czemu podnóżek jest bezpieczny, nie przesuwa się i nie ma ryzyka poślizgnięcia się stopy na podeście. Wym. 29 x 26 x 12,3 cm Biały Ilość: 2 7. Lustro Prostokąt fazowany 50 cm x 60 cm Fazowane po obwodzie Możliwość montażu w poziomie i w pionie Wymiary: 50 cm x 60 cm Grubość 1,5 -2 cm Ilość: 3 8. Nakładka plastikowa na sedes dla dziecka wykończona gumowymi końcówkami, które zabezpieczają przed ześlizgnięciem się z wc. Wym. 30 x 40 x 15 cm Ilość: 2 w różnych kolorach 9. Nocnik plastikowy dla dziecka ze stopkami antypoślizgowymi. Wym. 38 x 27 x 24 cm Ilość: 2 w różnych kolorach 1 kpl 10 Tablica korkowa Korkowa tablica z drewnianą ramą, do prezentacji prac lub wywieszania ogłoszeń szkolnych. wym. 100 x 200 cm 2 szt. 11 Zestaw koszy na śmieci 1. Zestaw koszy do recyklingu z naklejkami Pojemniki do segregacji odpadów, są otwierane ręcznie przy pomocy uchylnej pokrywy. W komplecie naklejki z oznaczeniami. • srebrny z kolorową pokrywą: pomarańczową, niebieską, zieloną • 3 szt. • poj. 50 l • wym. 29,4 x 37,6 x 65,3 cm Ilość : 1 kpl 2. Kosz na śmieci Kosz z otwieraną ręcznie uchylną pokrywą, z dwiema opcjami otwierania: w dół do małych odpadków i w górę do większych. • wym. 29,4 x 37,6 x 65,3 cm • poj. 50 l Ilość 2 szt. 3. Kosz na śmieci w kształcie Żabki • poj. 20 l • wys. 39 cm • śr. 26 cm Ilość: 3 szt. 4. Kosz na śmieci w kształcie Tygryska • poj. 20 l • wys. 39 cm • śr. 26 cm Ilość: 3 szt. 5. Kosz na śmieci w kształcie Świnki • poj. 20 l • wys. 39 cm • śr. 26 cm Ilość 3 szt. 6. Kosz na zabawki • śr. 38 cm • wys. 35 cm Ilość 2 szt. 7. Kosz pedałowy • poj. 16 l • wym. 31,9 x 30,2 x 38 cm • w kolorze białym Ilość 2 szt. 8. Kosz na pieluchy - mały Wyposażony w duży, wygodny otwór o średnicy 13,5 cm. W celu opróżnienia kosza należy wcisnąć klapę znajdującą się w jego dolnej części. Można wtedy wysunąć górną część kosza umożliwiając usunięcie pełnego pieluch worka. • w kolorze biało-niebieskim • wym. 30 x 42 x 72 cm • poj. 80 l: ok. 50 pieluch Ilość 1 szt. 1 zest 12 Obudowy na kaloryfer Osłonka na grzejnik drewniana złożona z 3 paneli. Na górnym wycięto ozdobne chmurki, a na dolnym pozostawiono miejsce na przymocowanie magnetycznych elementów sensorycznych: królik, kotek, trawa, jeż, tulipan, załączonych do zestawu. Ilość: 2 Osłonka na grzejnik w postaci funkcjonalnego elementu zabezpieczającego, dodatkowo spełniającego funkcję pomocy manipulacyjnej. Osłonka z elementami sensorycznymi: panelem z materiałami o różnych fakturach, lustrem oraz przesuwakami. Ilość: 2 Kaloryfery o wymiarach 140x60. Wysokość do parapetu 90 cm Dokładny wymiar obudowy dostawca jest zobowiązany pobrać samodzielnie z miejsca ich przyszłego montażu po konsultacji z przedstawicielem przedszkola. 4 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39161000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.5 Inne dokumenty niewymienione składane wraz z ofertą: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ, b) pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku gdy upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych, c) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikami nr 4 i 5 do SIWZ składa każdy z wykonawców d) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie, 7.6 Dodatkowe informacje związane z dokumentami: 7.6.1 Wykonawca samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa oświadczenie (Zał. nr 6) wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu 7.6.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: I. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.2. : 1) lit a) -składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. I, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 7.6.3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 7.6.4 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7.6.5 Zamawiający żąda od wykonawcy który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach w art. 22 a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych określonych podmiotów dokumentów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt.1) Pzp. 7.6.6 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7.6.7 W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w niniejszej SIWZ Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP z dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. 7.6.8 Dokumenty i oświadczenia opisane w niniejszej SIWZ winny być podpisane przez osoby uprawnione. Pełnomocnictwo, tj. dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy powinno być dołączone do oferty, o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów, np. z odpisu z właściwego rejestru, załączonych do oferty oraz powinno odpowiadać w zakresie formy przepisom Kodeksu Cywilnego (oryginał lub uwierzytelniony odpis). 7.6.9 Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 7.6.10 Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7.6.11 Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 7.6.12 W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się w składanym oświadczeniu na dostępność dokumentów w bezpłatnych, ogólnodostępnych bazach danych państw członkowskich Unii Europejskiej, Wykonawca powinien wskazać te bazy danych, aby Zamawiający mógł zapoznać się z dokumentami; 7.6.13 W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na dokumenty, będące w posiadaniu Zamawiającego, Wykonawca powinien wnioskować, aby Zamawiający uwzględnił te dokumenty;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach