Przetargi.pl
Dostawa mebli dla potrzeb projektu Profesjonalna edukacja - inwestycją w naszą przyszłość Działanie 9.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3159100 , fax. 034 3159160
  • Data zamieszczenia: 2014-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
    ul. Pułaskiego 6 6
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 034 3159100, fax. 034 3159160
    REGON: 15139907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli dla potrzeb projektu Profesjonalna edukacja - inwestycją w naszą przyszłość Działanie 9.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia A) Przedmiotem zamówienia są dostawy mebli dla potrzeb projektu Profesjonalna edukacja - inwestycją w naszą przyszłość Działanie 9.2, Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres 1 - wyposażenie pracowni informatycznych: W ramach zakresu 1 należy dostarczyć następujące meble: 1. Stół monterski - pracownia urządzeń techniki komputerowej oraz pracownia lokalnych sieci komputerowych. Konstrukcja nośna ze stalowych profili zamkniętych lakierowanych, płyta robocza z drewna lub materiałów drewnopochodnych. Szerokość x głębokość: 160 cm +/- 5 cm x 80 cm +/- 5 cm. Wysokość: 80 cm +/- 5 cm. - 18 szt. 2. Krzesło - pracownia urządzeń techniki komputerowej oraz pracownia lokalnych sieci komputerowych. Siedzisko oraz oparcie: skóra ekologiczna lub tworzywo sztuczne. Kolor czarny, zielony lub niebieski. Krzesło na dwóch nogach o podstawie w kształcie litery C lub trójkąta. Nogi chromowane. Krzesło bez kółek, nie obrotowe bez możliwości regulacji. Nogi muszą posiadać zabezpieczenia przed uszkodzeniem paneli podłogowych, drewnianych podłóg, powierzchni lakierowanych i podłóg ceramicznych. Wymiary krzesła: wysokość krzesła: 90-105 cm; szerokość : 40 - 45 cm; wysokość siedziska od podłogi: 45- 50 cm; głębokość: 40- 45 cm. - 26 szt. 3. Stół - pracownia tworzenia stron Internetowych. Stolik komputerowy z podstawą pod jednostkę centralną, szufladą/półką na klawiaturę i mysz. Szerokość blatu głównego 100 cm +/-10cm. - 9 szt. 4. Fotel obrotowy - pracownia tworzenia stron internetowych. Siedzisko oraz oparcie: skóra ekologiczna lub tworzywo sztuczne. Kolor czarny, grafitowy, szary. Wymiary krzesła: wysokość krzesła: 90-105 cm; szerokość: 40 - 45 cm; wysokość siedziska od podłogi: 45- 50 cm; głębokość: 40- 45 cm. - 13 szt. Zakres 2 - wyposażenie pracowni hotelarskiej: W ramach zakresu 2 należy dostarczyć następujące meble: 1. Wyposażenie dydaktyczne do pracowni hotelarskiej - pokoju hotelowego: łóżko jednoosobowe. Łóżko jednoosobowe ze szczytem min. 90 x 200 cm, kolor ciemny (wenge, ciemny orzech, dąb sutter lub inne odcienie ciemnego brązu). - 1 szt. 2. Wyposażenie dydaktyczne do pracowni hotelarskiej - pokoju hotelowego: stolik nocny/szafka. Stolik nocny wolnostojący, wymiary blatu 45 x 45 +/- 5cm, wysokość 60 +/- 10 cm, kolor ciemny (wenge, ciemny orzech, dąb sutter lub inne odcienie ciemnego brązu). - 1 szt. 3. Wyposażenie dydaktyczne do pracowni hotelarskiej - pokoju hotelowego: szafa z wieszakami. Szafa z wieszakami i półkami wolnostojąca dwuskrzydłowa głębokość 60 +/- 5 cm, szerokość 80-90 cm, wysokość 190 +/- 10cm, kolor ciemny (wenge, ciemny orzech, dąb sutter lub inne odcienie ciemnego brązu). - 1 szt. 4. Wyposażenie dydaktyczne do pracowni hotelarskiej - pokoju hotelowego: biurko. Biurko o wymiarach głębokość 50 - 60 cm, długość 100 -120 cm, wysokość 75 - 80 cm, kolor ciemny (wenge, ciemny orzech, dąb sutter lub inne odcienie ciemnego brązu). - 1 szt. 5. Wyposażenie dydaktyczne do pracowni hotelarskiej - pokoju hotelowego: krzesło. Krzesła dostosowane do biurka (poz. 10) kolor ciemny (wenge, ciemny orzech, dąb sutter lub inne odcienie ciemnego brązu).Wymiary: szerokość: 45 +/- 5 cm, wysokość: 100 +/- 5 cm, głębokość: 40 +/- 5 cm, wysokość siedziska: 45 +/- cm. - 2 szt. 6. Wyposażenie dydaktyczne do pracowni hotelarskiej - pokoju hotelowego: bagażnik. Bagażnik wymiary długość 80 - 100 cm, głębokość 45 - 60 cm, wysokość od podłogi 40 - 45 cm, konstrukcja może być ze stelażem stalowym, całość z płyty koloru ciemny (wenge, ciemny orzech, dąb sutter lub inne odcienie ciemnego brązu). - 1 szt. 7. Wyposażenie dydaktyczne do pracowni hotelarskiej - pokoju hotelowego: lustro. Lustro 120 x 70 +/- 10 cm, oprawa drewniana, kolor ciemny (wenge, ciemny orzech, dąb sutter lub inne odcienie ciemnego brązu). - 1 szt. 8. Wyposażenie dydaktyczne do pracowni hotelarskiej - pokoju hotelowego: wieszak na wierzchnią odzież. Wieszak na odzież wierzchnią 80 cm +/-5 cm, kolor ciemny (wenge, ciemny orzech, dąb sutter lub inne odcienie ciemnego brązu), wiszący, dopasowany do mebli hotelowych. - 1 szt. 9. Wyposażenie dydaktyk. do pracowni hotelarskiej - pokoju hotelowego: lustro łazienkowe. Lustro łazienkowe wymiary 80 x 60 cm +/- 5 cm, obudowa drewniana, kolor ciemny (wenge, ciemny orzech, dąb sutter lub inne odcienie ciemnego brązu). - 1 szt. Zakres 3 - meble metalowe: W ramach zakresu 3 należy dostarczyć następujące meble: 1. Wyposażenie dydaktyczne do pracowni hotelarskiej - pokoju hotelowego: regał. Regał metalowy 6 półek , wymiary 220 x 120 x 60 +/- 10 cm. - 1 szt. Zakres 4 - meble ze stali nierdzewnej: W ramach zakresu 4 należy dostarczyć następujące meble: 1. Wyposażenie dydaktyczne do pracowni gastronomicznej - szafki ze stali nierdzewnej - 1 komplet (wiszące i stojące). Szafki ze stali nierdzewnej wiszące o wymiarach: wys. 70 cm x szer. 80 cm x głębokość 40 cm +/- 5 cm. - 1 szt. Szafki ze stali nierdzewnej stojące o wymiarach: wys.90 cm x szer. 80 cm x głębokość 50 cm +/- 5 cm. - 1 szt. 2. Wyposażenie dydaktyczne do pracowni gastronomicznej - stół roboczy ze stali nierdzewnej. Stół roboczy z szafką po prawej stronie i szufladami po lewej stronie. Wymiary 120 cm x 60 cm +/- 5 cm. - 4 szt. 3. Wyposażenie dydaktyczne do pracowni obsługi gości, przygotowywania i ekspedycji śniadań i stanowisko barowe - stół stalowy/blat roboczy. Stół ze stali nierdzewnej przyścienny z półką, regulacja wysokości i poziomowanie, wymiary 120 x 60 x 85 +/- 5 cm. - 1 szt. Zakres 5 - wyposażenie pracowni gastronomicznej: W ramach zakresu 5 należy dostarczyć następujące meble: 1. Wyposażenie dydaktyczne do pracowni obsługi gości, przygotowania i ekspedycji śniadań i stanowisko barowe - lada barowa - 1 komplet. Lada barowa - pełne stanowisko barowe - z materiału drewnopodobnego w kolorze ciemnym (wenge, ciemny orzech, dąb sutter lub inne odcienie ciemnego brązu). (ma tworzyć komplet z pomocnikiem kelnerskim oraz stołem drewnianym i krzesłami poz. 22, 20, 21), z jasnymi blatami. Lada barowa podzielona na dwie części: I część zawiera: - górna część wisząca - półki na szkło wysokość 125 +/- 5 cm, długość 200 +/- 5 cm, głębokość 20 +/- 5 cm; - dolna lada wysokość 85 +/- 5 cm, długość 200 +/- 5 cm, głębokość 60 +/- 5 cm, w dolnej części znajdować się będą 2 pary szafek z dwoma półkami z zamykanymi drzwiczkami. II część zawiera: - główna lada barowa(od strony gości) o wymiarach: szerokość 50 +/- 5 cm, długość 200 +/- 5 cm, wysokość 120 +/- 5 cm; - lada (od strony barmana) szerokość 65 +/- 5 cm, długość 200 +/- 5 cm, wysokość 90 +/- 5 cm, ta część powinna być połączona z dolną częścią I poprzez literę L (odległość I od II 1,2 +/- 0,2 m). 2. Wyposażenie dydaktyczne do pracowni obsługi gości, przygotowywania i ekspedycji śniadań i stanowisko barowe - stołki barowe. Hoker - stołek barowy. Miękkie siedzisko krzesła pokryte eko skórą w kolorze czarnym. Chromowana podstawa posiada gumowe elementy zapobiegające rysowaniu podłogi. Pneumatyczna regulacja wysokości siedziska w zakresie od 60 do 85 +/- 5 cm. - 4 szt. 3. Wyposażenie dydaktyczne do pracowni obsługi gości, przygotowywania i ekspedycji śniadań i stanowisko barowe - stół. Stół drewniany o wymiarach (dł./szer./wys.) 120 x 70 x 75 +/- 5 cm, kolor (wenge, ciemny orzech, dąb sutter lub inne odcienie ciemnego brązu). - 6 szt. 4. Wyposażenie dydaktyczne do pracowni obsługi gości, przygotowywanie i ekspedycja śniadań i stanowisko barowe - krzesło. Krzesła drewniane kolor ciemny (wenge, ciemny orzech, dąb sutter lub inne odcienie ciemnego brązu), kolor tapicerki krem. Wysokość całkowita 100 +/- 5 cm, szerokość siedziska 45 +/- 5 cm, głębokość siedziska 45 +/- 5 cm. - 24 szt. 5. Wyposażenie dydaktyczne do pracowni obsługi gości, przygotowywania i ekspedycji śniadań i stanowisko barowe - pomocniki kelnerskie. Pomocnik kelnerski: - dwie szuflady z przegródkami na sztućce; - dolna szuflada (głęboka) z pełnym wysuwem; - część górna z dwoma półkami; - krawędzie szafki zabezpieczone PCV 2 mm; - wymiary (sz. x gł. x wys.): 90 x 45 x 150 +/- 5 cm; - kolor (wenge, ciemny orzech, dąb sutter lub inne odcienie ciemnego brązu). - 2 szt. 6. Wyposażenie dydaktyczne do pracowni obsługi gości, przygotowania i ekspedycji śniadań i stanowisko barowe - stół do bufetu szwedzkiego. Stół do bufetu szwedzkiego prostokątny, składany, wymiary 200 x 80 +/- 5 cm. - 2 szt. B) Zamawiający wymaga aby oferowane artykuły były fabrycznie nowe. C) Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi transportem Wykonawcy i na jego koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatmyszkowski.bip.net.pl/?c=207
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach