Przetargi.pl
Dostawa mebli dla potrzeb biblioteki i czytelni Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina w Warszawie

Narodowy Instytut Fryderyka Chopina ogłasza przetarg

  • Adres: 00-078 Warszawa, Pl. Piłsudskiego 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8275471 , fax. 022 8275471
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina
    Pl. Piłsudskiego 9 9
    00-078 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8275471, fax. 022 8275471
    REGON: 01730717100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chopin.nifc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli dla potrzeb biblioteki i czytelni Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla potrzeb wyposażenia części pracowniczej oraz czytelni Biblioteki, Fonoteki i Fototeki Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina w Centrum Chopinowskim przy ul. Tamka 43 w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą w systemie -1 lub 0- (spełnia lub nie spełnia warunku). I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą ofertę w niniejszym przetargu nieograniczonym oraz potwierdzą spełnienie poniższych warunków, załączając do oferty dokumenty zgodnie z wykazem, określonym w pkt. 9 SIWZ: a. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655) i złożą na potwierdzenie odpowiednie Oświadczenie według wzoru (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego www.chopin.nifc.pl w zakładce BIP/przetargi); b. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w ramach realizacji zamówienia objętego postępowaniem; c. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; f. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku podmioty występujące wspólnie o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i/lub do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo przedstawiają zamawiającemu wraz z ofertą. Wykonawcy ci, występujący wspólnie, będą musieli przed zawarciem umowy na realizację przedmiotu zamówienia mieć uregulowany stan prawny w postaci umowy zawartej przed notariuszem, ustalającej zasady ich współpracy, przewidującej ich współdziałanie, sposób odpowiedzialności wraz z jej zakresem, pełnomocnictwa. Umowa taka może być zawarta już na etapie ofert i przedłożona zamawiającemu. g. wykonawcy zagraniczni będą oceniani na tych samych zasadach jak wykonawcy krajowi, wykaz dokumentów niezbędnych do złożenia wraz z ofertą zapisany został poniżej; h. posiadają dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum), wówczas każdy podmiot musi oddzielnie przedłożyć powyższy dokument; jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; i. wykonali co najmniej trzy dostawy - wykonane przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonane w tym okresie, tożsame co do przedmiotu zamówienia (dostawa i montaż mebli biurowych) z dostawami stanowiącymi przedmiot zamówienia - zgodnie ze wskazaniem określonym Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych w punkcie 1 SIWZ. Wymagane są minimum trzy dostawy wykonane przez Wykonawcę składającego ofertę polegające na pełnym zrealizowaniu dostawy i montażu mebli biurowych zgodnie ze wskazaniem określonym Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych w punkcie 1 SIWZ - o wartości nie mniejszej niż wartość ofertowa brutto każda z trzech wykazanych dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonanych w tym okresie. Wymagane jest podanie przez Wykonawcę: - daty i miejsca dostawy, nazwy przedmiotu zamówienia, wartości przedmiotu zamówienia, pełnych danych tele-adresowych identyfikujących bezspornie Zamawiającego, u którego można potwierdzić podane informacje. Wymagane jest załączenie dokumentów (np. referencje) potwierdzających należyte wykonanie dostaw wskazanych przez Wykonawcę. Dokumenty potwierdzające muszą zawierać następujące informacje: - potwierdzenie, iż dostawy zostały wykonane należycie. Dokument (np. referencje) musi potwierdzać informację, iż zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z umową, bez zastrzeżeń, terminowo, a jego generalnym wykonawcą był podmiot składający ofertę w niniejszym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Do oferty (wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do SIWZ do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego www.chopin.nifc.pl w zakładce BIP/przetargi) muszą zostać załączone następujące dokumenty lub ich kopie poświadczone za zgodność z oryginałem, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz: a. dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum), wówczas każdy podmiot musi oddzielnie przedłożyć powyższy dokument; jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, którzy ustanowili pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i/lub zawarcia umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego, załączają pełnomocnictwo do ofert w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi być udzielone w formie pisemnej i powinno zawierać co najmniej: określenie nazwy postępowania o zamówienie publiczne, wskazanie Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego Wykonawcy - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, o której mowa w punkcie II lit. a; c. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wraz z ofertą przedłożą zobowiązanie do zawarcia właściwej umowy regulującej ich współpracę, mogą też już na etapie ofert w postępowaniu złożyć umowę regulującą zasady ich współpracy, zawartą przed notariuszem. d. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki oddzielnie w zakresie określonym w punkcie: II lit. a. oraz i. Wymagane dokumenty wymienione w powyższych punktach muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie, celem potwierdzenia spełniania określonych warunków wymaganych przez zamawiającego. W zakresie określonym w punkcie II lit. h Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków łącznie dla wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. e. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wraz z ofertą w postępowaniu przedłożą zobowiązanie do zawarcia właściwej umowy regulującej ich współpracę. f. Wykonawcy zagraniczni składają dokumenty zgodnie z wymogami określonymi powyżej w punkcie: II lit. a, bądź też tożsame odpowiedniki wymaganych dokumentów stosowane w kraju właściwym dla wykonawcy, przy czym dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczone na język polski i są poświadczone przez wykonawcę; pozostałe dokumenty składają zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym ogłoszeniu; g. W przypadku, kiedy wykonawcy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w ich kraju pochodzenia lub w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w punkcie II lit. a, wówczas dokumenty te zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy ważności takich dokumentów są takie same jak w przypadku dokumentów wymaganych, wymienionych powyżej w punkcie II lit. a. h. wykaz co najmniej trzech dostaw zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonanych w tym okresie, tożsamych co do przedmiotu zamówienia (dostawa i montaż mebli biurowych) z dostawami stanowiącymi przedmiot zamówienia - zgodnie ze wskazaniem określonym Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych w punkcie 1 SIWZ. Wymagane są minimum trzy dostawy wykonane przez Wykonawcę składającego ofertę polegające na pełnym zrealizowaniu dostawy i montażu mebli biurowych zgodnie ze wskazaniem określonym Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych w punkcie 1 SIWZ - o wartości nie mniejszej niż wartość ofertowa brutto każda z trzech wykazanych dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonanych w tym okresie. Wymagane jest podanie przez Wykonawcę: - daty i miejsca dostawy, nazwy przedmiotu zamówienia, wartości przedmiotu zamówienia, pełnych danych tele-adresowych identyfikujących bezspornie Zamawiającego, u którego można potwierdzić podane informacje. Wymagane jest załączenie dokumentów (np. referencje) potwierdzających należyte wykonanie dostaw wskazanych przez Wykonawcę. Dokumenty potwierdzające muszą zawierać następujące informacje: - potwierdzenie, iż dostawy zostały wykonane należycie. Dokument (np. referencje) musi potwierdzać informację, iż zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z umową, bez zastrzeżeń, terminowo, a jego generalnym wykonawcą był podmiot składający ofertę w niniejszym postępowaniu. (wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 4 do SIWZ do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego www.chopin.nifc.pl w zakładce BIP/przetargi). i. przedłożą oświadczenie, iż nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - według wzoru (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego www.chopin.nifc.pl w zakładce BIP/przetargi); j. przedłożą parafowany wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego www.chopin.nifc.pl w zakładce BIP/przetargi); k. przedłożą parafowany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego www.chopin.nifc.pl w zakładce BIP/przetargi).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chopin.nifc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach