Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Noniewicza 10
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 087 5628456 , fax. 087 5628438
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Suwałkach
ul. Noniewicza 10 10
16-400 Suwałki
tel. 087 5628456, fax. 087 5628438
REGON: 20002650700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http: www.pwsz.suwalki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Suwałkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa krzeseł i stołów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391310009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz załączamy pisemne -zobowiązanie inych podmiotów do udostępniennia potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie przesłanek zawartych w art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U.2007.223.1655 ze zmianami).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Celem potwierdzenia, że oferowane meble odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Specyfikacji technicznych oferowanych mebli, potwierdzających spełnianie wymogów określonych przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia Krzesła muszą posiadają certyfikaty badań wytrzymałościowych, a zastosowane tapicerki podwyższoną odporność na ścieranie (minimum tkanina Oban 40.000 cykli Martindale tkanina Contract 100.000 cykli Martindale) oraz atesty trudnopalności na papieros EN 1021.1 i zapałkę EN 1021.2. Materiały użyte do produkcji krzeseł muszą posiadać certyfikaty jakości i higieny.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http: www.pwsz.suwalki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną