Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg
- Adres: 00-463 Warszawa, Podchorążych
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225233900, , fax. 225 233 332
- Data zamieszczenia: 2020-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej
Podchorążych 38
00-463 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225233900, , fax. 225 233 332
REGON: 000173404 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.straz.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli dla Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli dla Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej wraz z montażem do pomieszczeń wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO w budynku znajdującym się w Warszawie przy ul. Podchorążych 38 w podziale na części: część I - meble biurowe, część II - meble kuchenne, część III - fotele biurowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: Opis przedmiotu zamówienia”– załącznik nr 1a, 1b, 1c do SIWZ/Umowy (odpowiednio do oferowanej części); „Streszczenie oferty” – załącznik nr 3 do SIWZ; Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ; Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - załącznik nr 5 do SIWZ; Oświadczenie dotyczące utajnienia informacji – załącznik nr 8 do SIWZ (jeżeli dotyczy); „Informacje dotyczące podwykonawstwa” – załącznik nr 9 do SIWZ (jeżeli dotyczy); Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale II pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ (jeżeli dotyczy); Dokumenty składane samodzielnie przez Wykonawcę: „Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” (Rozdział II pkt 2 ppkt 2.2) - załącznik nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli do Centrum Symulacji Medycznych w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-212/2023
Dodano: 2024-03-15 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia na potrzeby Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy
Dodano: 2024-03-06 - Dostawa wraz z wniesieniem, montażem i ustawieniem wyposażenia meblowego dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.
Dodano: 2024-02-19 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia na potrzeby Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy
Dodano: 2024-01-24 - Dostawa i montaż wyposażenia do Centrum opiekuńczo- mieszkalnego w Tłuszczu przy ul. Szerokiej
Dodano: 2023-11-29 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia na potrzeby Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy
Dodano: 2023-11-15 - dostawa mebli (ZP-89/2023)
Dodano: 2023-10-26 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli recepcyjnych, wyposażenia ekspozycji muzealnej
Dodano: 2023-10-23 - Dostawa mebli do Centralnego Ośrodka Sportu przy ul. Łazienkowskiej 6a w Warszawie.
Dodano: 2023-10-16 - Zakup i sukcesywna dostawa wyposażenia meblowego
Dodano: 2023-09-28