Przetargi.pl
Dostawa mebli dla dziennego domu pobytu w ramach programu wieloletniego „Senior +” na lata 2015-2020 edycja 2017

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli ogłasza przetarg

  • Adres: 37450 Stalowa Wola, ul. Romana Dmowskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 642 63 82, 842 50 97 , fax. 15 844 79 97
  • Data zamieszczenia: 2017-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli
    ul. Romana Dmowskiego 1
    37450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 15 642 63 82, 842 50 97, fax. 15 844 79 97
    REGON: 566029600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://stalowawola.naszops.pl/bip/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli dla dziennego domu pobytu w ramach programu wieloletniego „Senior +” na lata 2015-2020 edycja 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Realizacja przedmiotu zamówienia polega na dostarczeniu, rozładunku, kompletnym montażu i ustawieniu mebli w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w Załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ. 3. Meble muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, odpowiedniej jakości i funkcjonalności, wolne od wad, wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie RP, powszechnego stosowania i użytkowania. 4. Użyty materiał do wykonania mebli nie może zmieniać struktury i koloru podczas użytkowania. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem należytej staranności, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i w sposób zapewniający ich wysoką jakość. 6. Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie i e-mailem o terminie dostawy nie później niż 3 dni przed planowaną dostawą. 7. Wykonawca na własny koszt i własnym staraniem dostarczy, rozładuje i dokona montażu przedmiotu zamówienia w siedzibie Dziennego Domu Pobytu przy Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Stalowej Woli, przy ul. Dmowskiego 1. 8. Dostawy mogą być realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00, zmiana dni lub godzin realizacji dostaw jest możliwa po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązuje się skierować do wykonania przedmiotu zamówienia wykwalifikowany personel, dysponujący odpowiednią wiedzą w liczbie umożliwiającej sprawne i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca jest obowiązany posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa i okazać je na każde żądanie Zamawiającego. 11. Za szkody wynikłe w czasie transportu, rozładunku i montażu odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 12. Wykonawca udziela min. 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone meble (zgodnie z deklaracją Wykonawcy Formularz Ofertowy – Załącznik nr 1). Zadanie jest współfinansowane ze środków Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, otrzymanych w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015- 2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę – Załącznik nr 1 do SIWZ. 9.2. Wraz z ofertą Wykonawca obowiązany jest załączyć: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach