Przetargi.pl
Dostawa mebli dla dzieci dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP - 23/WZŻ/2020.

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, Fabryczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 4871 718 6246, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    Fabryczna 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 4871 718 6246, , fax. -
    REGON: 02154505100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli dla dzieci dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP - 23/WZŻ/2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawa mebli dla dzieci odbędzie się do żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy, wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyboru. Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia (materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia) posiada/posiadają zgodnie z polskim prawem stosowne certyfikaty, deklaracje właściwości użytkowych, atesty i świadectwa dopuszczania ich do sprzedaży, które wybrany Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy przedmiotu umowy. 3. Materiały użyte do produkcji mebli muszą posiadać: Klasyfikację Ogniową co najmniej B, s2, d0 (dotyczy zaznaczonych pozycji w Formularzu asortymentowo-cenowym). 4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad, nie noszący śladów uszkodzeń lub użytkowania. Powinien spełniać wymagania pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 5. Wszystkie meble winny być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi oraz dzieci do lat trzech (stosowania w obiektach użyteczności publicznej). 6. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia spełniał wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz spełniania norm PN-EN właściwych dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa. Odpowiednie atesty lub inne dokumenty dotyczące dopuszczenia produktów, wybrany Wykonawca przekaże Zamawiającemu w dniu dostawy przedmiotu umowy. 7. Meble drewniane nie mogą nosić śladów procesów gnilnych, pleśni, zawilgocenia, ataku owadów. Drewno powinno być czyste. Wolne od porażenia biotycznego. 8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia fabrycznie nowy w nowych, nienaruszonych opakowaniach zarówno jednostkowych jak i zbiorczych wraz z instrukcjami użytkowania. 9. Jeżeli dostarczone wyposażenie dla pełnej funkcjonalności wymaga złożenia /montażu /ustawienia/wypoziomowania – Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszelakich czynności zapewnienia prawidłowego funkcjonowania oraz korzystania z dostarczonych mebli. 10. Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją: w terminie zagwarantowanym przez producenta każdego z asortymentu, nie mniej niż 24 miesięcy licząc od daty odbioru/montażu mebli wymagających montażu końcowego. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu (kierownikowi obiektu) dokumenty gwarancyjne, instrukcje użytkowania oraz dokumenty o których mowa w pkt 2.3. powyżej w dniu odbioru przedmiotu umowy. Dokładny opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy. 11. Zasady ( warunki) realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności zawiera załącznik nr 4 do SIWZ – Projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Zawartość oferty: Oferta musi się składać z: 1) Oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 2) Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 3) Formularza asortymentowo - Cenowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ 4) Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) 5) Wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach