Gmina Lublin ogłasza przetarg
- Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 4663000 , fax. 81 4663001
- Data zamieszczenia: 2013-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
Pl. Króla Władysława Łokietka 1 1
20-109 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 4663000, fax. 81 4663001
REGON: 43101951400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli dla Biura Obsługi Mieszkańców - punkt informacyjny dla cudzoziemców w ramach projektu Poprawa świadczenia usług administracyjnych dla mieszkańców regionów transgranicznych poprzez tworzenie sieci centrów świadczenia usług administracyjnych i rozwoju współpracy między Centrum Świadczenia Usług Administracyjnych w Łucku, Centrum Świadczenia Usług Administracyjnych w Iwano-Frankiwsku oraz Biurem Obsługi Mieszkańców w Lublinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie, dostawa i zainstalowanie mebli dla Biura Obsługi Mieszkańców - punkt informacyjny dla cudzoziemców, tj: - stanowisko obsługi interesantów- lada- 2 szt. - szafa z drzwiami żaluzjowymi- 2 szt. - stół- 2 szt. 2. Dostawa i zainstalowanie mebli dla Biura Obsługi Mieszkańców - punkt informacyjny dla cudzoziemców, tj: - krzesło konferencyjne na płozie- 10 szt. - sofa 2-osobowa z oparciem- 4 szt. - stojak na ulotki- 4 szt. - krzesło biurowe- 4 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez Wykonawców
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli dla Oddziału ZUS w Rzeszowie
Dodano: 2016-07-27 - Zakup, dostawa, wniesienie oraz montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa mebli dla Oddziałów ZUS w Biłgoraju i Kielcach
Dodano: 2016-07-21 - Dostawy szaf metalowych ubraniowych. Sprawa znak: ZP.3520/22/16
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie nr sprawy UM-ZP-262-39/16
Dodano: 2016-07-08 - BZP/PN/44/2016 - Dostawa i montaż wyposażenia szatni sportowych, szatni ogólnych oraz pomieszczenia socjalnego w budynku hali sportowej Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa mebli wraz z montażem do jednostek UMCS w Lublinie, (oznaczenie sprawy: PN/45-2016/DOP- p)
Dodano: 2016-06-27 - zakup mebli -Zp/pn/59/2016
Dodano: 2016-06-13 - Zakup i montaż mebli do pracowni symulatorowej
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa wraz z montażem mebli do jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/17-2016/DOP-p)
Dodano: 2016-04-15