Mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 33-101 Tarnów, Kwiatkowskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48146880511 , fax. +48146880511
- Data zamieszczenia: 2018-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o.
Kwiatkowskiego 15
33-101 Tarnów, woj. małopolskie
tel. +48146880511, fax. +48146880511
REGON: 851664020 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/mcmtarnow
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Mościckie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli, celem realizacji Projektu „Pomocna dłoń” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 9. Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.3 z Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mebli, celem realizacji projektu „Pomocna dłoń” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 9. Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.3, z Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - Meble według poniższego opisu: - 13 sztuk krzeseł z podłokietnikami na mocnej i wytrzymałej konstrukcji. Konstrukcja z metalu kolor Alu- siwy ( RAL 9006 lub „siostrzany”). Rodzaj wykończenia – skaj (imitacja skóry) o kolorze kremowym lub brzoskwiniowym (dopuszczalny kolor „siostrzany” po uzgodnieniu z Zamawiającym na etapie wykonani umowy). Podłokietniki z tworzywa sztucznego. podłokietniki z tworzywa sztucznego. Produkt powinien posiadać Protokół Oceny Ergonomicznej Instytutu Medycyny Pracy lub równoważny. Gwarancja – minimum 24 miesiące. - 2 stoły prostokątne o wymiarach, blaty wymiar 800mmx1100mm z płyty meblowej grubość 28 mm, laminowanej w kolorze olcha lub buk lub wiśnia. Faktura laminatu gładka ułatwiająca utrzymanie czystości. Nogi stalowe matowe regulowane w zakresie regulacji minimum 0,5 cm. Wysokość stołu 740mm do 800mm. Gwarancja – minimum 24 miesiące. - 3 stoły kwadratowe o wymiarach, blaty wymiar 1000mmx1000mm z płyty meblowej grubość 28 mm, laminowanej w kolorze olcha lub buk lub wiśnia. Faktura laminatu gładka ułatwiająca utrzymanie czystości. Nogi stalowe matowe regulowane w zakresie regulacji minimum 0,5 cm. Wysokość stołu 740mm do 800mm. Gwarancja – minimum 24 miesiące. 3.2. Wykonawca nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.3. Wykonawca nie dopuszcza składania ofert częściowych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia i załączniki wskazują na znaki towarowe, nazwy producentów i dystrybutorów, tylekroć dopuszcza zaoferowanie przez wykonawcę rozwiązań wyrobów równoważnych w rozumieniu przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3.4. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39150000-8 Różne meble i wyposażenie INFORMACJA RODO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Mościckie Centrum Medyczne; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego opisanego niniejszej SIWZ. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy i lub trwałości projektu przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz okresu trwałości projektu UE, w zależności który z tych terminów jest dłuższy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań. Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w ofercie i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: (1) kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz (3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wykonawca może wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący zał. nr 3 do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców. 2. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jakiego zasobu dotyczy, określać jego rodzaj, zakres, czas udostępnienia oraz inne okoliczności wynikające ze specyfiki danego zasobu. Z treści przedstawionego dokumentu musi jednoznacznie wynikać: (1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP, Wykonawca będzie zobowiązany do: złożenia wraz z ofertą zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia a na wezwanie Zamawiającego do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, dokumentów dotyczących tych podmiotów, wymienionych w par. 5 pkt 1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia w zakresie w jakim wymagał ich przedstawienia w stosunku do wykonawcy oceniając brak podstaw do jego wykluczenia. 3. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): a) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; c) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. d) dokumenty, o których mowa w 6.3.1 do 6.3.4 SIWZ obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, e) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy; f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów; g) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna. 4. W przypadku wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio, z zastrzeżeniem, że do odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia dokumentów, o którym mowa w pkt 7.1. Wymagane złożenie oświadczenia - wymóg "RODO" - zamieszczonego w formularzu ofertowym
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wyposażenia dla poszczególnych pomieszczeń w budynku Instytutu Dziedzictwa Niematerialnego Ludów Karpackich. Pakiet IV. Wyposażenie zewnętrzne, wyposażenie pracowni, wyposażenie pozostałe.
Dodano: 2023-12-29 - Zakup wyposażenia dla poszczególnych pomieszczeń w budynku Instytutu Dziedzictwa Niematerialnego Ludów Karpackich. Pakiet IV. Wyposażenie zewnętrzne, wyposażenie pracowni, wyposażenie pozostałe.
Dodano: 2023-10-25 - Zakup i dostawa wyposażenia Klubu Płaszów – nowej filii Centrum Kultury Podgórza w Krakowie
Dodano: 2023-10-03 - Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w Małopolskim Zespole Jednostek Edukacyjnych w Nowym Sączu” – dostawa i montaż mebli w ramach pierwszego wyposażenia pracowni stomatologicznej
Dodano: 2023-09-15 - Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa Remizy OSP w Borzęcinie Dolnym – Etap III: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego.
Dodano: 2023-08-23 - DOSTAWA MEBLI WRAZ Z MONTAŻEM
Dodano: 2023-08-08 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Dodano: 2023-07-03 - Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla obiektów sportowych Tarnowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tarnowie
Dodano: 2023-06-26 - Dostawa mebli wraz z montażem (DFP.271.26.2023.KK)
Dodano: 2023-06-12 - Zakup modułów recepcyjnych na potrzeby organizacji III Igrzysk Europejskich Kraków-Małopolska 2023
Dodano: 2023-06-09