Przetargi.pl
dostawa mebli biurowych wraz z montażem - dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nowej Soli

Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Staszica 1C
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 3873242 , fax. 0-68 3873242
  • Data zamieszczenia: 2010-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
    ul. Staszica 1C 1C
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 0-68 3873242, fax. 0-68 3873242
    REGON: 97125663800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-nowasol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorzadowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa mebli biurowych wraz z montażem - dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nowej Soli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kategoria według Słownika Zamówień (CPV): 39121000-6 biurka i stoły; 39130000-2 meble biurowe; 39132100-7 szafy na akta;39136000-4 wieszaki na odzież; 39111100-4 siedziska obrotowe; 39112000-0 krzesła. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych mebli biurowych wraz z montażem na potrzeby wyposażenia Centrum Aktywizacji Zawodowej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nowej Soli w ilości i nazwie jn.: Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Ilość (sztuk) 1/ Biurko narożne (wariant I) - sztuk 19; 2/ Biurko narożne (wariant II) - sztuk 2; 3/ Przegroda na biurko mała wykończona laminatem HPL (wariant I) - sztuk 8; 4/ Przegroda na biurko mała wykończona laminatem HPL (wariant II) - sztuk 1; 5/ Kontener dostawny do biurka - sztuk 2; 6/ Kontener dostawny - żaluzjowy (wolnostojący) - sztuk 18; 7/ Przegroda wysoka - parawan - sztuk 5; 8/ Szafa segregatorowa zamykana na klucz - sztuk 21; 9/ Metalowa szafa żaluzjowa segregatorowa - sztuk 2; 10/ Regał prosty - sztuk 6; 11/ Regał ukośny z przegrodami - sztuk 2; 12/ Stolik do drukarki (wariant I) - sztuk 1; 13/ Stolik do drukarki (wariant II)- sztuk 1; 14/ Stolik pod komputer PC - sztuk 4; 15/ Szafa kartotekowa metalowa na akta formatu 2xA4 - sztuk 2; 16/ Krzesło obrotowe - sztuk 17; 17/ Krzesło - sztuk 36; 18/ Stolik okrągły - sztuk 1; 19/ Stolik (dostawka do biurka) - sztuk 1; 20/ Wieszak na ścianę- - sztuk 4; 21/ Dostawka do biurka w kształcie półelipsy (wariant I) - sztuk 1; 22/ Dostawka do biurka w kształcie półelipsy (wariant II) - sztuk 1; 23/ Uchwyt metalowy na komputer PC podwieszany do biurka - sztuk 21; 24/ Stół prostokątny - sztuk 4; 25/ Krzesła łączone po 3 sztuki - komplety 6. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z 25-ciu pozycji wymienionych w pkt 2 - znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który stanowi jednocześnie Formularza cenowy dla Wykonawcy (po wypełnieniu będzie stanowić załącznik do Formularza ofertowego). 4. Przedmiot zamówienia ma być dostarczony do siedziby Zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli, ul. Staszica 1C, 67-100 Nowa Sól. 5. Zakres dostawy obejmuje: transport (dowóz do siedziby Zamawiającego) wniesienie do wskazanego pomieszczenia na II piętrze budynku (siedziby zamawiającego), montaż wraz z rozstawieniem i niezbędnym mocowaniem do podłoża lub ścian zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. 6. Rozmieszczenie mebli zgodnie z § 2 pkt 7 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Wszystkie materiały użyte do produkcji mebli muszą posiadać niezbędne atesty dopuszczające do stosowania w obiektach użyteczności publicznej. 8. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia nie krótszy niż 36 miesięcy. 9. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.nowasol.ibip.pl/public/?id=15002
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną