Sąd Okręgowy w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-745 Poznań, Al. Marcinkowskiego 32
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 85 66 004 , fax. 61 85 66 087
- Data zamieszczenia: 2015-02-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Poznaniu
Al. Marcinkowskiego 32 32
61-745 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 85 66 004, fax. 61 85 66 087
REGON: 00032385500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla Sądu Okręgowego w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych do nowej siedziby Sądu Okręgowego w Poznaniu przy ul. Kościuszki 136. Poprzez dostawę Zamawiający rozumie dostarczenie mebli wraz ze wszystkimi niezbędnymi do ich należytego funkcjonowania elementami wynikającymi z zastosowanego przez Wykonawcę sposobu montażu. Poprzez montaż Zamawiający rozumie należyte, zgodne z zasadami sztuki i przyjętymi normami zmontowanie i rozstawienie dostarczonych mebli, gwarantujące ich pełną funkcjonalność. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391111004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (osiem tysięcy złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Przedłużony termin gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.so.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa foteli obrotowych oraz krzeseł
Dodano: 2016-05-10 - Dostawa foteli obrotowych oraz krzeseł
Dodano: 2016-04-06 - dostawa foteli obrotowych i krzeseł
Dodano: 2015-09-15 - dostawa foteli obrotowych i krzeseł
Dodano: 2015-07-30 - Dostawa krzeseł obrotowych dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
Dodano: 2014-05-08 - Dostawa krzeseł obrotowych dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
Dodano: 2014-03-19 - Zakup i dostawa krzeseł obrotowych dla potrzeb II Oddziału ZUS w Poznaniu
Dodano: 2011-11-30 - Dostawa mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Szamotułach
Dodano: 2010-05-26