Gmina Nowa Sól - Miasto ogłasza przetarg
- Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. M. J. Piłsudskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 684 590 300 , fax. 684 590 358
- Data zamieszczenia: 2018-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sól - Miasto
ul. M. J. Piłsudskiego 12
67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
tel. 684 590 300, fax. 684 590 358
REGON: 97077028000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych oraz foteli i krzeseł do obiektów zajezdni autobusowej w Nowej Soli. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych oraz foteli i krzeseł do obiektów zajezdni autobusowej w Nowej Soli. 2. Szczegółowy wykaz mebli biurowych, krzeseł i foteli oraz wyposażenia dodatkowego: a) biurko – 13 szt., b) przystawka do biurka – 9 szt., c) kontener 11 szt., d) szafka – 11 szt., e) regał z szafką – 7 szt., f) regał – 10 szt., g) szafa ubraniowa – 9 szt., h) szafa aktowa – 4 szt., i) stół okrągły – 1 szt., j) stół – 7 szt., k) stół konferencyjny – 1 szt., l) aneks kuchenny – 3 kpl., m) krzesło obrotowe – 13 szt., n) krzesło z podłokietnikami – 24 szt., o) fotel obrotowy – 2 szt., p) krzesło – 27 szt., q) sejf – 1 szt., r) lustro wiszące – 13 szt., s) ławka – 2 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2.000 złotych (słownie: dwa tysiące złotych) - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą – nie dotyczy wniesienia wadium w pieniądzu.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyposażenie - zakup, dostawa, montaż wyposażenia pozostałego w ramach zadania pn. „Modernizacja Lubuskiego Teatru w Zielonej Górze”.
Dodano: 2022-08-25 - Dostawa mebli biurowych wraz z montażem do siedziby Nadleśnictwa Sulechów.
Dodano: 2021-03-10 - Dostawa mebli biurowych wraz z montażem do siedziby Nadleśnictwa Sulechów.
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa mebli do budynku Dziennego Domu Pobytu SENIOR+ przy ul. Kasprowicza 8 w Nowej Soli.
Dodano: 2020-09-29 - Dostawa zestawu szklanych gablot ekspozycyjnych do budynku Centrum Informacji Turystycznej przy ul. Korzeniowskiego 2 w Nowej Soli.
Dodano: 2020-09-23 - Dostawa mebli do budynku Centrum Informacji Turystycznej przy ul. Korzeniowskiego 2 w Nowej Soli.
Dodano: 2020-09-21 - Dostawa zestawu szklanych gablot ekspozycyjnych do budynku Centrum Informacji Turystycznej przy ul. Korzeniowskiego 2 w Nowej Soli.
Dodano: 2020-09-10 - Dostawa i montaż mebli kuchennych do budynku Centrum Informacji Turystycznej przy ul. Korzeniowskiego 2 w Nowej Soli.
Dodano: 2020-09-08 - Dostawa mebli do obiektu Pływalni Krytej Solan w Nowej Soli.
Dodano: 2020-08-06 - Zakup w formie ratalnej, dostawa i montaż mebli wraz z ich ustawieniem w poszczególnych pomieszczeniach, znajdujących się w budynku nr 1
Dodano: 2020-06-24