Miasto Inowrocław ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3555250 , fax. 052 3555250
- Data zamieszczenia: 2009-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
ul. F. D. Roosevelta 36 36
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3555250, fax. 052 3555250
REGON: 00059636900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Urzędu Miasta Inowrocławia mebli biurowych. Do wykonawcy należy również zamontowanie mebli w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Cz. I - wykonanie i dostawa mebli biurowych (szafy na segregatory, biurka, szafy odzieżowe, stoły, szafki, regały) według załączonych do SIWZ opisów i rysunków (załącznik nr 1b, rysunki od 1-63); - meble należy wykonać z płyty meblowej melaminowej, odpornej na ścieranie (kolor, jasne drewno - do wyboru przez Zamawiającego z palety kolorów przedstawionej przez Wykonawcę lub kolor odpowiadający kolorowi mebli w określonym pomieszczeniu (nazwany na rysunkach jako (inny kolor); - obrzeża blatów oraz frontów mebli należy wykonać z PCV; - określenie - na segregatory znaczy, że należy przyjąć wysokość minimalną 34 cm w tzw. świetle; - uchwyty poprzeczne w szafach muszą być metalowe, wszystkie szuflady należy wykonać na całej głębokości biurka; - otwory oraz montaż zaślepek w biurkach należy wykonać po dostarczeniu mebli do Urzędu, wg wskazań Zamawiającego. Wymiary mebli zostały podane w centymetrach, półki zaznaczono linią przerywaną na rysunkach. Cz. II - dostawa krzeseł obrotowych i tapicerowanych. 1. Krzesła biurowe obrotowe: 15 szt. Krzesła stanowią wyposażenie stanowisk komputerowych i muszą spełniać następujące wymogi: -dostateczna stabilność przez wyposażenie w podstawę co najmniej 5 podporową z kółkami jezdnymi, -wymiary oparcia i siedziska zapewniające wygodną pozycję ciała i swobodę ruchów, -wyprofilowane płyty siedziska i oparcia odpowiednie do naturalnego wygięcia kręgosłupa i układu kończyn dolnych, -regulacja wysokości siedziska 40-50 cm, licząc od podłogi, -regulacja wysokości oparcia oraz regulacja pochylenia oparcia w zakresie : 5° do przodu i 30° do tyłu, -możliwość obrotu wokół osi pionowej o 360°, -podłokietniki, - kolor krzeseł należy przyjąć brązowy. 2. Krzesła tapicerowane (skaj) na stelażu metalowym: 16 szt., kolor brązowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 1a oraz 1b do SIWZ. Wymagania Zamawiającego: 1) Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca przed realizacją zamówienia dokonał sprawdzenia wymiarów mebli podanych na rysunkach z faktycznymi wymiarami w pomieszczeniach w których będą one montowane. 2) przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest przed wykonaniem biurek do uzgodnienia z Zamawiającym szczegółów dotyczących rozmieszczenia szuflad, miejsc pod komputer, półek oraz kształtu blatów. 3) w terminie 14 dni od zawarcia umowy Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia i uzyskania akceptacji Zamawiającego harmonogramu montażu mebli, 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca montował meble zgodnie z przyjętym harmonogramem w dni powszednie (od poniedziałku - piątku w godz. 16.00-21.00) lub w dni wolne od pracy, lecz po uzgodnieniu z Zamawiającym. 5) Wykonawca udzieli gwarancji jakości - na meble i krzesła 36 m-cy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym względzie wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat od dnia wszczęcia postępowania, wykonali dostawy mebli biurowych (lub krzeseł, jeżeli wykonawca składa ofertę na część II zamówienia), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy od składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1uPzp ( zał. nr 2 siwz). 3. Wykaz wykonanych dostaw mebli biurowych (lub krzeseł) w okresie ostatnich trzech lat ( zał. nr 3 siwz). 4. Formularz ofertowy. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę i montaż foteli audytoryjnych. Nr sprawy 882/P/2015
Dodano: 2015-11-24 - DOSTAWA I MONTAŻ SIEDZISK STADIONOWYCH Z KONSTRUKCJĄ WSPORCZĄ NA STADIONIE PIŁKARSKIM IM. CZESŁAWA KOBUSA (BKS CHEMIK) PRZY UL. GLINKI W BYDGOSZCZY, WRAZ Z NAPRAWĄ NAWIERZCHNI WIDOWNI, MURKÓW OKALAJĄCYCH WIDOWNIĘ, LOŻY HONOROWEJ I OGRODZENIA W OBRĘBIE TRYBUNY GŁÓWNEJ STADIONU
Dodano: 2015-07-06 - Dostawa sprzętu krzeseł i siedzisk. Nr sprawy 671/P/2014
Dodano: 2014-04-24 - dostawa materiałów do remontu polowego sprzętu kwaterunkowego oraz farb proszkowych wg poniższego zestawienia: Element I - leżysko do łóżka polowego z pokrowcem Element II - siedzisko do taboretu polowego na nóżkach Element III - siedzisko do taboretu koszarowego Element IV - sprężyna naciągowa L-119 28 zwojów i haczyk duży C V-98mm do łóżka polowego oraz sprężyna do stołu polowego Element V - śrut staliwny łamany GH 40 Element VI - farby proszkowe
Dodano: 2014-02-27 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2013-10-29 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2013-09-27 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2013-09-20 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2013-08-22 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2013-05-17 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2013-03-26