Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sokółce, finansowanych ze środków własnych, wyposażenia warsztatów szkolnych na potrzeby Zespołu Szkół Rolniczych im. mjr Henryka Dobrzańskiego-Hubala w Sokółce w ramach projektu nr WND-RPPD.08.02.01-20-0032/18 pn. „Rozwój infrastruktury edukacyjno-szkoleniowej w Powiecie Sokólskim” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej VIII Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działania 8.2 Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej Podziałania 8.2.1 Infrastruktura przedszkolna, kształcenia zawodowego i ustawicznego oraz wyposażenia placówki „Senior +” w Sokółce w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020 Edycja 2019, Moduł I „Utworzenie i/lub wyposażenie placówki „Senior+”

Zarząd Powiatu Sokólskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 16-100 Sokółka, ul. Marsz. J. Piłsudskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 112 008
  • Data zamieszczenia: 2019-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Sokólskiego
    ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8
    16-100 Sokółka, woj. podlaskie
    tel. 857 112 008
    REGON: 50658628000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.st.sokolka.wrotapodlasia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sokółce, finansowanych ze środków własnych, wyposażenia warsztatów szkolnych na potrzeby Zespołu Szkół Rolniczych im. mjr Henryka Dobrzańskiego-Hubala w Sokółce w ramach projektu nr WND-RPPD.08.02.01-20-0032/18 pn. „Rozwój infrastruktury edukacyjno-szkoleniowej w Powiecie Sokólskim” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej VIII Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działania 8.2 Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej Podziałania 8.2.1 Infrastruktura przedszkolna, kształcenia zawodowego i ustawicznego oraz wyposażenia placówki „Senior +” w Sokółce w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020 Edycja 2019, Moduł I „Utworzenie i/lub wyposażenie placówki „Senior+”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych, bez wad fizycznych i prawnych, pochodzących z bieżącej produkcji, niżej wymienionych mebli/artykułów: 1) regałów aktowych o wymiarach 40 cm x 80 cm x 185 cm w ilości 3 szt., 2) regałów aktowych o wymiarach 36 cm x 80 cm x 185 cm w ilości 3 szt., 3) regałów aktowych z zamkiem baskwilowym patentowym o wymiarach 36 cm x 80 cm x 185 cm w ilości 3 szt., 4) regału aktowego o wymiarach 38 cm x 50 cm x 215 cm w ilości 1 szt., 5) regału o wymiarach 40 cm x 40 cm x 76 cm w ilości 1 szt., 6) nadstawek o wymiarach 40 cm x 80 cm x 75 cm w ilości 3 szt., 7) nadstawek o wymiarach 36 cm x 80 cm x 75 cm w ilości 4 szt., 8) nadstawek do istniejących regałów aktowych o wymiarach 36 cm x 80 cm x 75 cm w ilości 3 szt., 9) drzwi do istniejącego regału aktowego o wymiarach 39,7 cm x 140,5 cm w ilości 1 para, 10) szafy ubraniowej narożnej o wymiarach 70 cm x 70 cm x 40 cm x 40 cm x 185 cm w ilości 1 szt., 11) szafy ubraniowej narożnej o wymiarach 66 cm x 66 cm x 36 cm x 36 cm x 185 cm w ilości 1 szt., 12) nadstawki narożnej o wymiarach 70 cm x 70 cm x 40 cm x 40 cm x 75 cm w ilości 1 szt., 13) nadstawki narożnej o wymiarach 66 cm x 66 cm x 36 cm x 36 cm x 75 cm w ilości 1 szt., 14) nadstawki narożnej o wymiarach 78 cm x 78 cm x 36 cm x 36 cm x 75 cm w ilości 1 szt., 15) biurek (w kształcie litery L) o wymiarach 50 cm x 100 cm x 140 cm x 70 cm x 75 cm w ilości 2 szt., 16) biurek (w kształcie litery L) o wymiarach 70 cm x 140 cm x 100 cm x 70 cm x 75 cm – 2 szt., 17) biurek (w kształcie litery L) o wymiarach 50 cm x 110 cm x 150 cm x 80 cm x 75 cm w ilości 2 szt., 18) biurek (w kształcie litery L) o wymiarach 80 cm x 150 cm x 110 cm x 50 cm x 75 cm w ilości 2 szt., 19) dostawki do biurka o wymiarach 60 cm x 160 cm w ilości 1 szt., 20) kontenerów o wymiarach 50 cm x 50 cm x 75 cm w ilości 4 szt., 21) kontenerów o wymiarach 43 cm x 50 cm x 75 cm w ilości 4 szt., 22) biurek prostych o wymiarach 80 cm x 120 cm x 75 cm w ilości 2 szt., 23) stołu o wymiarach 70 cm x 70 cm x 75 cm w ilości 1 szt., 24) odbojnicy płaskiej ściennej o wymiarach 30 cm x 174 cm w ilości 1 szt., 25) odbojnicy płaskiej ściennej o wymiarach 30 cm x 170 cm w ilości 1 szt., 26) odbojnicy płaskiej ściennej o wymiarach 30 cm x 150 cm w ilości 1 szt., 27) odbojnicy płaskiej ściennej o wymiarach 30 cm x 136 cm w ilości 1 szt., 28) foteli obrotowych w ilości 12 szt., 29) foteli obrotowych z mechanizmem Ergon 2L w ilości 6 szt., 30) krzeseł tapicerowanych (konferencyjnych) w ilości 3 szt., 31) stołów restauracyjnych o wymiarach 90 cm x 90 cm w ilości 8 szt., 32) krzeseł restauracyjnych w ilości 32 szt., 33) pomocnika kelnerskiego w ilości 1 szt., 34) wózka kelnerskiego w ilości 1 szt., 35) krzeseł barowych (hokerów) w ilości 6 szt., 36) lada barowa z nadstawką, zlewem wbudowanym w blat, nadstawką z oświetleniem i regałem barowym - 1 zestaw, 37) tablicy szkolnej sucho ścieralnej w ilości 1 szt., 38) tablicy flipchart w ilości 1 szt., 39) ławki szkolnej pod komputer w ilości 16 szt., 40) krzeseł tapicerowanych (konferencyjnych) w ilości 16 szt., 41) łóżka z materacem w ilości 1 szt., 42) szafki nocnej w ilości 2 szt., 43) krzesła drewnianego tapicerowanego w ilości 1 szt., 44) biurka w ilości 1 szt., 45) szafy garderobianej w ilości 1 szt., 46) stolika na bagaż w ilości 1 szt., 47) wieszaka na odzież wierzchnią w ilości 1 szt., 48) stolika kawowego w ilości 1 szt., 49) foteli w stylu skandynawskim w ilości 2 szt., 50) regału w ilości 1 szt., 51) stołów restauracyjnych o wymiarach 90 cm x 90 cm w ilości 5 szt., 52) krzeseł restauracyjnych w ilości 20 szt., 53) regałów aluminiowo-polietylenowych w ilości 4 szt., 54) szafy magazynowej o wymiarach 90 cm x 70 cm x 200 cm w ilości 1 szt., 55) szafy magazynowej o wymiarach 80 cm x 70 cm x 200 cm w ilości 1 szt., 56) szafy magazynowej o wymiarach 120 cm x 70 cm x 200 cm w ilości 1 szt., 57) stołu roboczego o wymiarach 130 cm x 70 cm x 85 cm w ilości 1 szt., 58) stołu roboczego o wymiarach 70 cm x 70 cm x 85 cm w ilości 1 szt., 59) szafy mroźniczej w ilości 1 szt., 60) stanowiska do mycia rąk w ilości 1 szt., 61) stołów przyściennych o wymiarach 120 cm x 60 cm x 85 cm w ilości 2 szt., 62) stołów ze zlewem jednokomorowym w ilości 2 szt., 63) stołów ze zlewem jednokomorowym w ilości 4 szt., 64) baterii do zlewów w ilości 6 szt., 65) stołów przyściennych o wymiarach 500 cm x 600 cm x 850 cm w ilości 2 szt., 66) zestawu mebli ze stali nierdzewnej, 67) krzeseł kuchennych w ilości 40 szt., 68) stołów rozkładanych w ilości 8 szt., 69) wieszaków ściennych w ilości 2 szt., 70) półek na buty z siedziskiem w ilości 2 szt., 71) siedzisk 3-osobowych w ilości 2 szt., 72) regału (biblioteczki) w ilości 1 szt., 73) wersalki w ilości 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy, - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach