Miasto Suwałki ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 875 628 000 , fax. 875 628 098
- Data zamieszczenia: 2019-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
ul. Mickiewicza 1
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 875 628 000, fax. 875 628 098
REGON: 79067103000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/przetargi_w_2019_r/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych na potrzeby Centrum Usług Wspólnych w Suwałkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych na potrzeby Centrum Usług Wspólnych w Suwałkach mieszczącego się przy ul. Noniewicza 83 w Suwałkach 5 i 6 piętro oraz Urzędu Miejskiego w Suwałkach mieszczącego się przy ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki. 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż. 3.Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części. Cześć 1 – dostawa stojącej szafy serwerowej, Cześć 2 – dostawa metalowych mebli biurowych, Część 3 – dostawa pozostałych mebli biurowych, Część 4 – dostawa obrotowych krzeseł biurowych, Część 5 – dostawa metalowych regałów magazynowych. 4.Przedmiot zamówienia oraz jego wymagania szczegółowo zostały opisany w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 i 2.5 do SIWZ- „Formularz cenowy”. Miejsce dostawy dla części 1 – 4 – ul. Noniewicza 83, 16-400 Suwałki (5 i 6 piętro budynku) Miejsce dostawy dla części 5 – ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki. 5.Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport, rozładunek, wniesienie oraz montaż i ustawienie dostarczonych mebli w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 6.Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości. Termin „nowe” oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. 7.W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji. 8.Oferowane przedmioty muszą być nowe i spełniać parametry określone w SIWZ. Użyte w formularzu cenowym nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy – parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 i 2.5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, tym samym Wykonawca nie składa oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie wraz z ofertą. Złożona oferta powinna zawierać: 1)Wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy Formularz ofertowy na załączniku nr 1. 2)Wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy Formularz cenowy na załączniku nr 2.1 i(lub) załączniku nr 2.2 i(lub) załączniku nr 2.3 i(lub) załączniku 2.4 i(lub) załączniku 2.5. 3) Pełnomocnictwo: a)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, b)jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa wystawionego przez Wykonawcę lub Notariusza winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Notariusza. c)w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca Pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres umocowania. 4) Wykonawca składa oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa krzeseł biurowych oraz dwóch biurek do budynku Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
Dodano: 2023-12-29 - Zakup mebli biurowych - wyposażenie laboratorium na potrzeby realizacji zadania: "Politechniczna Sieć VIA CARPATIA im. Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego”
Dodano: 2023-11-30 - Wykonanie, dostawa i montaż zabudowy meblowej w pomieszczeniach Oddziału Laryngologicznego w ramach realizacji projektu pn. pn. „Ograniczanie transmisji rozprzestrzeniania się choroby COVID-19 w codziennej praktyce medycznej u pacjentów z podejrzeniem lub potwierdzeniem zakażenia SARS-CoV-2 podczas konsultacji otolaryngologicznych” Projekt finansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu „Wsparcie szpitali jednoimiennych w walce z rozprzestrzenianiem się zakażenia wirusem SARS-CoV-2 oraz w leczeniu COVID-19”
Dodano: 2021-07-23 - Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej.
Dodano: 2021-03-10 - Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej.
Dodano: 2021-01-18 - Dostawa mebli biurowych do Starostwa Powiatowego w Sokółce oraz do jego zamiejscowych stanowisk pracy w Dąbrowie Białostockiej wraz z dostawą i montażem ekranu projekcyjnego, rzutnika i karniszy z napędem w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Sokółce
Dodano: 2021-01-08 - Dostawa i montaż mebli biurowych do Urzędu Miejskiego w Augustowie
Dodano: 2020-12-22 - Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej
Dodano: 2020-12-09 - Dostawa i montaż mebli biurowych do Urzędu Miejskiego w Augustowie
Dodano: 2020-12-04 - Dostawa i montaż mebli biurowych do Urzędu Miejskiego w Białymstoku
Dodano: 2020-11-03