Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych, kuchennych oraz gabinetowych na potrzeby nowej siedziby Urzędu Celnego w Koszalinie

Izba Celna w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-952 Szczecin, ul. Energetyków 55
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4805500 , fax. 091 4805801
  • Data zamieszczenia: 2011-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Szczecinie
    ul. Energetyków 55 55
    70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4805500, fax. 091 4805801
    REGON: 00014384000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ic-szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych, kuchennych oraz gabinetowych na potrzeby nowej siedziby Urzędu Celnego w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostarczeniem mebli biurowych, kuchennych oraz gabinetowych do siedziby Urzędu Celnego w Koszalinie położonej przy ul. Racławickiej 3-5. 2. Zamówienie obejmuje również rozładunek, montaż i rozmieszczenie mebli we wskazanych pomieszczeniach. 3. Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe, nieużywane. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla zadania nr 1 - załącznik nr 4a, dla zadania nr 2 - załącznik nr 4b, dla zadania nr 3 - załącznik nr 4c do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.ic-szczecin.pl. 5. Wykonawca zobowiązany jest do określenia w ofercie producenta, systemu/modeli oferowanych mebli. 6. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na wyodrębnione części (trzy zadania) i dopuszcza możliwość realizowania poszczególnych części przez różnych wykonawców. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań. Zadanie nr 1 - dostawa mebli biurowych - biurko, szerokość 1400 mm - 60 szt. - biurko, szerokość 1600 mm - 7 szt. - biurko, na metalowym stelażu - 2 szt. - biurko, kątowe prawostronne - 1 szt. - stół kwadratowy, wysokość 650 mm - 7 szt. - stół kwadratowy, wysokość 760 mm - 6 szt. - stół konferencyjny na metalowym stelażu - 8 szt. - stół komputerowy - 1 szt. - biurowy kontener mobilny - 68 szt. - szafa aktowa, wysokość 1833 mm - 85 szt. - szafa ubraniowa - 67 szt. - regał aktowy, wysokość 1129 mm - 37 szt. - krzesło biurowe, obrotowe z wysokim oparciem - 62 szt. - fotel biurowy, obrotowy z zagłówkiem - 7 szt. - krzesło konferencyjne - 54 szt. - krzesło konferencyjne z podłokietnikami - 14 szt.Zadanie nr 2 - dostawa mebli kuchennych - szafka wisząca, szerokość 80 cm - 6 szt. - szafka wisząca, szerokość 40 cm - 2 szt. - szafka wisząca z ociekarką, szerokość 80 cm - 3 szt. - szafka stojąca, szerokość 80 cm - 5 szt. - szafka stojąca, szerokość 40 cm - 2 szt. - szafka pod zlewozmywak - 3 szt. - stół kuchenny - 1 szt. - krzesło kuchenne - 4 szt. - blat kuchenny, długość 360 cm - 1 szt. - blat kuchenny, długość 200 cm - 1 szt. - blat kuchenny, długość 160 cm - 1 szt. Zadanie nr 3 - dostawa mebli gabinetowych. - biurko gabinetowe - 3 szt. - biurko pomocnicze - 3 szt. - stół gabinetowy, szerokość 2000 mm - 2 szt. - stół gabinetowy, szerokość 3000 mm - 1 szt. - kontener biurowy - 3 szt. - witryna gabinetowa - 6 szt. - komoda gabinetowa - 3 szt. - szafa ubraniowa - 3 szt. - fotel obrotowy - 3 szt. - krzesło konferencyjne - 22 szt. - sofa 2 osobowa - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 2.900,00 zł, Zadanie nr 2 140,00 zł, Zadanie nr 3 1.400,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych;gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2007r. nr 42, poz. 275 ze zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - NBP Oddział Regionalny Szczecin nr 49101015990029031391200000. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca do oferty załączy dokument potwierdzający jego wpłatę na konto Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, Wykonawca załączy do oferty oryginalny dokument potwierdzający jego wniesienie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu zwrócenie go Wykonawcy, bez naruszania oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w dokumencie gwarancji należy wskazać: nazwę gwaranta oraz beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), obowiązek zapłaty sumy gwarancyjnej odpowiadającej wysokością kwocie wymaganego wadium; suma gwarancyjna powinna być wyrażona w złotych polskich, stan rzeczy, którego zaistnienie jest powodem żądania zapłaty przez beneficjenta (Zamawiającego). Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w:art.46 ust.4a ustawy p.z.p., tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy p.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy p.z.p. lub pełnomocnictw;art. 46 ust.5 ustawy p.z.p., tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Gwarancja winna mieć charakter terminowy, bezwarunkowy, nie może być odwoływalna i winna być płatna na pierwsze żądanie beneficjenta gwarancji. 8. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz powinno obejmować cały okres związania ofertą poczynając od daty składania ofert 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. W postępowaniu odwoławczym Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy, jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ic-szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach