21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Gen. F. Rzewuskiego 8
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3780919, 3780348 , fax. 041 3780332
- Data zamieszczenia: 2009-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
ul. Gen. F. Rzewuskiego 8 8
28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3780919, 3780348, fax. 041 3780332
REGON: 29052485300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wszur.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych i pokojowych z montażem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wielkość i zakres przedmiotu zamówienia określają Załącznik nr 1 do SIWZ- Pakiet I -Dostawa mebli biurowych; załącznik nr 2 do SIWZ - Dostawa mebli pokojowych z montażem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aby oferta mogła być uznana za ważną i brać udział w ocenie powinna spełniać wymogi Ustawy Prawo zamówień publicznych i niniejszej specyfikacji. 1.Wypełniony formularz ilościowo-wartościowy - załączniki Nr 1, i nr 2 do SIWZ 2.Formularz Oferty z cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia łącznie z dostawą, rozładunkiem i montażem, do Zamawiającego, oddzielnie dla każdego pakietu- załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według załącznika nr 4 do SIWZ. 4.Oświadczenie, że firma nie podlega wykluczeniu z postępowania, art. 24 ustawy Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie o nie zaleganiu w płaceniu składek do Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - załącznik Nr 6 do SIWZ. 7.Parafowana każda strona Umowy - projekt - załącznik nr 7 do SIWZ 8.W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kopii pełnomocnictwa, powinno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Mocodawcę. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://21wszur.tbu.pl/bip/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż wyposażenia Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Końskie im. Cezarego Chlebowskiego w ramach zadania Poprawa estetyki oraz funkcjonalności BPMiG Końskie poprzez zakup nowego wyposażenia dofinansowanego ze środków MKiDN w ramach NARODOWEGO PROGRAMU ROZWOJU CZYTELNICTWA Priorytet 2 INFRASTRUKTURA BIBLIOTEK 2016-2020 w tym: Zadanie 1: Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia i/lub Zadanie 2: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego, elektronicznego oraz oprogramowania i/lub Zadanie 3: Wykonanie, dostawa i montaż mebli
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa i montaż mebli biurowych oraz tapczanów dla Politechniki Świętokrzyskiej przy Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa i montaż wyposażenia do świetlicy środowiskowej w Połańcu
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa i montaż wyposażenia do świetlicy środowiskowej w Połańcu
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa wyposażenia do Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Kazimierzy Wielkiej
Dodano: 2015-10-27 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla Politechniki Świętokrzyskiej przy al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
Dodano: 2015-10-16 - Dostawa mebli- MEDREH (DP/2310/3/15)
Dodano: 2015-01-20 - DOSTAWA PIERWSZEGO WYPOSAZENIA DO PAWILONUC SZPITALA UZDROWISKOWEGO KRYSTYNA - DOSTAWA MEBLI
Dodano: 2014-08-21 - Dostawa mebli
Dodano: 2014-05-19 - Dostawa mebli dla Instytutu Biologii
Dodano: 2014-04-09