Przetargi.pl
DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH I MODUŁÓW MEBLI BIUROWYCH WRAZ Z MONTAŻEM

Nadleśnictwo Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Ziębia 13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2349800 w. 17 , fax. 054 2349281
  • Data zamieszczenia: 2013-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Włocławek
    ul. Ziębia 13 13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2349800 w. 17, fax. 054 2349281
    REGON: 91050785500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH I MODUŁÓW MEBLI BIUROWYCH WRAZ Z MONTAŻEM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa mebli biurowych i modułów mebli biurowych. Przez dostawę Zamawiający rozumie zakup, dostarczenie, wniesienie, zamontowanie i ustawienie mebli i sprzętu oraz jego uruchomienie w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z opracowanym Projektem aranżacji wnętrz- UMEBLOWANIE. 3.1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) biurka prostokątne z blatami wykonanymi z płyty obustronnie laminowanej o klasie higieniczności E1, oklejone obrzeżem ABS/PVC b) kontenery mobilne z blatami wykonanymi z płyty obustronnie laminowanej o klasie higieniczności E1, obrzeże ABS/PVC, c) mobilne wózki na komputer wykonane z płyty obustronnie laminowanej o klasie higieniczności E1, obrzeże ABS/PVC, d) fotele biurowe na kółkach z mechanizmem synchronicznym, na podnośnikach gazowych, e) szafka z drzwiami uchylnymi, jednoskrzydłowa, wykonana z płyty wiórowej obustronnie laminowanej o klasie higieniczności E1, obrzeże ABS/PVC, f) szafa z drzwiami uchylnymi , wykonana z płyty obustronnie laminowanej o klasie higieniczności E, obrzeże ABS/PVC g) szafa ubraniowa wykonana z płyty wiórowej obustronnie laminowanej o klasie higieniczności E . Krawędzie półki oklejone obrzeżem ABS/PVC. 3.2. Szczegółowe wymagania oraz warunki techniczne związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ Projekt aranżacji wnętrz - UMEBLOWANIE 3.3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 39130000-2 Meble biurowe 3.4. Miejsce realizacji zamówienia: Budynek A Nadleśnictwa Włocławek, ul. Ziębia 13, 87-800 Włocławek 3.5. Wymagania dodatkowe dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) do realizacji zamówienia należy użyć produktów, które mieszczą się w ramach zawartych w Projekcie aranżacji wnętrz oraz posiadać atesty i certyfikaty określone w zał. nr 5 do SIWZ 2) w przypadku użytych w Projekcie aranżacji wnętrz nazw własnych należy je rozumieć jako przykładowe - o parametrach i jakości pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie produktu równoważnego pod względem głównych ( istotnych ) parametrów technicznych i użytkowych ( eksploatacyjnych ), przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi produktami użytymi ( wbudowanymi ) przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które wieszcza się w ramach zawartych w Projekcie rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych, 3) po zakończeniu dostawy Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania pomieszczeń, które były mu udostępniane w związku z realizacją zamówienia. 3.6. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość , zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia w Projekcie aranżacji wnętrz ( załącznik nr 8 do SIWZ) 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4) Wykonawca winien do oferty dołączyć próbki, atesty i certyfikaty wymienione w załączniku nr 5 do SIWZ. 3.7. Wymagania i warunki dotyczące gwarancji i rękojmi: 1) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynosi 24 miesiące od dnia odbioru przedmiotu umowy. 2) Zakres uprawnień z tytułu rękojmi regulują odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego. 3) Na dostarczony sprzęt AGD oraz urządzenia biurowe, Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z gwarancją producenta, na okres nie krótszy jednak niż 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. 4) Dokument gwarancyjny oraz podpisane karty gwarancyjne producentów na sprzęt AGD oraz urządzenia biurowe, Wykonawca przekaże Zamawiającemu w dacie odbioru przedmiotu umowy, jako załączniki do protokołu. 5) W ramach rękojmi, Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do usuwania, na własny koszt, zgłoszonych usterek i wad przedmiotu umowy w terminie do 7 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania do ich usunięcia. 6) W razie nienależytego wykonania dostawy lub powstania szkody z winy Wykonawcy, zobowiąże się on do naprawienia powstałej szkody w całości i pokryje koszty nienależytego wykonania zgodnie z art. 363 i art. 484 KC.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 16.1 Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 16.2 Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 16.3 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj. 24.07.2013r. godz. 10:00. 16.4 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 16.5 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr konta 87 2030 0045 1110 0000 0037 6160 w banku BGŻ oddział we Włocławku z dopiskiem - Dostawa mebli biurowych i modułów mebli biurowych wraz z montażem 16.6 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 16.7 Wadium wnoszone w formie dokumentów, o których mowa w pkt. 16.4 ppkt. 2)-5), należy złożyć w oryginale wraz z ofertą. 16.8 Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji musi w swej treści gwarantować bezwarunkową wypłatę pieniędzy na rzecz zamawiającego w przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 16.9 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza: 16.10 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 16.11 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 16.12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 16.13 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 16.14 W zakresie wadium obowiązują uregulowania określone w art. 45 i 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_wloclawek/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach