Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 64500 Szamotuły, ul. Sukiennicza
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 612 927 103 , fax. 612 927 102
- Data zamieszczenia: 2017-08-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Sukiennicza 13
64500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
tel. 612 927 103, fax. 612 927 102
REGON: 55382200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych i krzeseł dla SPZOZ w Szamotułach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie wraz z rozładunkiem (w tym: wniesienie i ustawienie) do miejsc wskazanych w załączniku do SIWZ oraz montaż mebli biurowych oraz krzeseł dla komórek organizacyjnych SPZOZ – zgodnie z opisem i wykazem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, skręceniu, złożeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia. 2. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV: 39.10.00.00-3 – Meble 39.12.10.00-6 – Biurka i stoły 39.14.13.00-5 – Szafy 39.11.30.00-7 - Różne siedziska i krzesła 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają rysunki techniczne stanowiące załącznik do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) określające nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy). Wykonawca uzupełnia formularz w zakresie oferowanych zadań, w pozostałym zakresie wpisuje „nie dotyczy”. Każde zadanie będzie oceniane oddzielnie. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń (dotyczy obu zadań). 4. Meble objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, identyczne w obrębie poszczególnych pozycji oraz pozbawione defektów i wad konstrukcyjnych, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania. 5. Materiały użyte do wyrobu mebli (w szczególności: kleje, lakiery, farby, impregnaty, laminaty, materiały tapicerskie) muszą posiadać atesty dopuszczające je do stosowania w produkcji mebli wykorzystywanych w pomieszczeniach przeznaczonych na czasowy i stały pobyt ludzi. 6. Zamawiający zastrzega, iż wskazane w opisie kolory stanowią wytyczne kolorystyczne, a Wykonawca przed rozpoczęciem produkcji zobowiązany jest do uzgodnienia i uzyskania akceptacji. Istotne ustalenia zostaną ujęte w formie notatki akceptowanej przez przedstawicieli obu Stron. Dokładna kolorystyka zostanie uzgodniona w terminie – 2 dni od daty podpisania umowy. 7. Dostawa obejmuje transport, wniesienie na miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz montaż na koszt Wykonawcy. Lokalizację dostawy: Samodzielny Publiczny Zakład opieki Zdrowotnej w Szamotułach, ul. Sukiennicza 13, Budynek ochrony zdrowia. 8. Wykonawca ponosi ryzyko utraty bądź uszkodzenia mebli do momentu ich odebrania przez Zamawiającego. 9. Przekazanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie protokolarnie przy obecności Wykonawcy i Zamawiającego. 10. Wymagany okres gwarancji: min. 2 lata, liczone od dnia dokonania odbioru przedmiotu zamówienia. 11. Dokładna kolorystyka zostanie uzgodniona w terminie – 2 dni od daty podpisania umowy. 12. Podczas wykonywania prac Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy swoje i swoich pracowników a także za ewentualne szkody spowodowane Zamawiającemu i osobom trzecim. 13. Wymiary mebli podane w załączniku są przybliżone. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania mebli z niewielkim odstępstwem (rzędu 2%), jeżeli określone w formularzu cenowym miejsce użytkowania będzie na to pozwalało i za wyjątkiem tych mebli, które stanowią doposażenie do już użytkowanych. Zamawiający wymaga, aby meble stanowiące doposażenie, były maksymalnie zbliżone stylowo, konstrukcyjnie, kolorystycznie i materiałowo do już użytkowanych. 14. Cena oferty musi zawierać wliczone wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym m.in.: koszty dostawy – transportu przedmiotu zamówienia do komórek organizacyjnych SPZOZ (w miejsce wskazane przez Zamawiającego rozładunku, wniesienia, montażu, ustawienia, a także uwzględniać podatki oraz rabaty, upusty, itp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż i dostawa dwóch rodzajów metalowych szaf oraz wyniesienie i przewiezienie starych szaf z pomieszczeń biurowych siedziby Zamawiającego do punktu selektywnego odbioru odpadów.
Dodano: 2024-06-04 - Dostawa i montaż wyposażenie meblowego do Poradni Ginekologicznej przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu.
Dodano: 2024-05-27 - Dostawa i montaż mebli w zabudowie
Dodano: 2024-04-29 - „Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43 – 55.”
Dodano: 2024-04-08 - „Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43 – 55.”
Dodano: 2024-03-27 - Adaptacja budynku Miejskiego Ośrodka Kultury wraz z jego rozbudową, rewitalizacja ul. Rzeźnickiej
Dodano: 2023-12-12 - Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń biurowych w budynku Ratusza w Odolanowie wraz z akcentami wizualnymi wnętrz
Dodano: 2023-11-29 - Dostawa mebli do Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Dodano: 2023-11-02 - Adaptacja budynku Miejskiego Ośrodka Kultury wraz z jego rozbudową, rewitalizacja ul. Rzeźnickiej
Dodano: 2023-10-12 - Dostawa mebli do Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Dodano: 2023-10-09