Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych do Starostwa Powiatowego w Sokółce oraz do jego zamiejscowych stanowisk pracy w Dąbrowie Białostockiej wraz z dostawą i montażem ekranu projekcyjnego, rzutnika i karniszy z napędem w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Sokółce

Zarząd Powiatu Sokólskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 16-100 Sokółka, ul. Marsz. J. Piłsudskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 112 008
  • Data zamieszczenia: 2020-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Sokólskiego
    ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8
    16-100 Sokółka, woj. podlaskie
    tel. 857 112 008
    REGON: 50658628000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych do Starostwa Powiatowego w Sokółce oraz do jego zamiejscowych stanowisk pracy w Dąbrowie Białostockiej wraz z dostawą i montażem ekranu projekcyjnego, rzutnika i karniszy z napędem w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Sokółce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych, bez wad fizycznych i prawnych, pochodzących z bieżącej produkcji, regałów i szaf biurowych, biurowych foteli obrotowych, krzeseł składanych, szaf metalowych na mapy geodezyjne oraz dostawa i montaż ekranu projekcyjnego z rzutnikiem i karniszy z napędem. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) regały biurowe o wymiarach głęb. 35 cm x szer. 95 cm x wys. 290 cm w ilości 2 szt., 2) regały biurowe o wymiarach głęb. 35 cm x szer. 110 cm x wys. 290 cm w ilości 2 szt., 3) regały biurowe o wymiarach głęb. 35 cm x szer. 115 cm x wys. 290 cm w ilości 8 szt., 4) regały biurowe o wymiarach głęb. 35 cm x szer. 120 cm x wys. 290 cm w ilości 2 szt., 5) regały biurowe o wymiarach głęb. 35 cm x szer. 130 cm x wys. 290 cm w ilości 14 szt., 6) szafy biurowe (zamykane drzwiami na kluczyk) o wymiarach głęb. 35 cm x szer. 130 cm x wys. 290 cm w ilości 2 szt., 7) fotele biurowe obrotowe w ilości 5 szt., 8) krzesła składane w ilości 100 szt., 9) szafy metalowe na mapy geodezyjne formatu A1 w ilości 4 szt., 10) multimedialny ekran projekcyjny wraz z rzutnikiem w ilości 1 szt, 11) karnisze z napędem w ilości 14,10 mb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach