Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych do siedziby do Starostwa Powiatowego w Częstochowie

Powiat Częstochowski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Jana III Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3229100, 3229126 , fax. 343 229 111
  • Data zamieszczenia: 2019-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Częstochowski
    ul. Jana III Sobieskiego 9
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3229100, 3229126, fax. 343 229 111
    REGON: 15218083700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych do siedziby do Starostwa Powiatowego w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli wraz z ich montażem do pomieszczeń znajdujących się w siedzibie Zamawiającego tj. Starostwa Powiatowego w Częstochowie przy ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-217 Częstochowa. 2. Zamówienie obejmuje dostawę mebli do pięciu pokoi Starostwa oraz dodatkowo dostawę 10 krzeseł obrotowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wykaz zamawianych mebli biurowych według pomieszczeń stanowi - załącznik do SIWZ. 3. Na całość przedmiotu zamówienia składają się następujące czynności wykonane przez wykonawcę: -dostarczenie mebli i wyposażenia do siedziby Zamawiającego tj. Starostowo Powiatowe w Częstochowie ul. Sobieskiego 9 własnym transportem, -wniesienie mebli i wyposażenia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń, -montaż mebli, ustawienie i wypoziomowanie mebli. 4. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty były fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich. 5. Meble do poszczególnych pomieszczeń muszą być „z tej samej linii” (gamy, kolekcji) o takich samych walorach estetycznych o podobnym stylu i charakterze. W związku z powyższym Zamawiający zaleca, aby na etapie samej realizacji zamówienia Wykonawca przyjechał do siedziby Zamawiającego na wizję lokalną i ustalenie szczegółowej kolorystyki poszczególnych mebli. 6. Wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę. 7. Zamieszczone rysunki są tylko przykładowym rozwiązaniem danego wyrobu. Należy się sugerować funkcjami i wymiarami podanymi w opisie. 8. Po zawarciu umowy a przed przystąpieniem do realizacji każdego zadania, należy uzgodnić dokładnie kolorystykę mebli i krzeseł do akceptacji przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić zgodność koloru i wymiarów. 9. Przed realizacją zamówienia Zamawiający może zażądać wglądu do atestów, które przedmiot dostawy powinien posiadać. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za terminowe i rzetelne wykonanie przedmiotu umowy. 11. Dostarczone meble muszą odpowiadać wymaganiom norm PN-EN oraz posiadać certyfikat wyrobu bezpiecznego i dobrej jakości tzn. meble muszą spełniać wymagania aktualnie obowiązujących norm odnoszące się do jakości produktów oraz bezpieczeństwa ich użytkowania. 12. Przekazanie mebli do placówki odbywa się protokolarnie. Za datę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy uznaje się datę podpisania przez obie Strony protokołu odbioru końcowego bez uwag i zastrzeżeń ze strony Zamawiającego. Protokół przygotuje wykonawca. 13. Wykonawca do faktury dołączy oryginał protokołu odbioru mebli. Do faktury należy dołączyć również szczegółowy opis w rozbiciu na kwoty poszczególnych elementów. 14. Zaoferowane meble powinny spełniać wszystkie wymagane parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz wymienione w SIWZ. 15. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ilości mebli wraz z ich wymiarami (według pomieszczeń do których zamawiane są meble) Zamawiający opisał w Wykazie mebli - Szczegółowym opis przedmiotu zamówienia stanowiącym - załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą załączyć do oferty w dniu składnia ofert: 1) wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie 2) wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania i spełniania warunków postępowania; 3) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach