Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Kościuszki 71A
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 087 5653704 , fax. 087 5653501
- Data zamieszczenia: 2010-03-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Kościuszki 71A 71A
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 087 5653704, fax. 087 5653501
REGON: 79074210300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp-suwalki.pbip.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych do Powiatowego Urzędu Pracy w Suwałkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) zestaw biurek ( zestaw pracowniczy ) - 19 sztuk, w skład zestawu wchodzą : - biurko proste na bazie prostokąta ( 19 sztuk ), - kontener mobilny ( 18 sztuk ), - szuflada na klawiaturę i mysz ( 19 sztuk ), - wózek na jednostkę centralną,( 19 sztuk) - dostawka do biurka dla klienta- ( 17 sztuk).. 2) zestaw biurek ( kierowniczy ) - 2 sztuki , w skład zestawu wchodzą : - biurko łukowe z blatem kształtowym z pełną osłona przednią ( 2 sztuki ), - dostawka boczna biurka z kontenerem ( 2 sztuki ), - szuflada na klawiaturę i mysz ( 2 sztuki ), - wózek na jednostkę centralną, ( 2 sztuki ), 3) stolik okrągły - 2 sztuki, 4) krzesło pracownicze stacjonarne - 40 sztuk , 5) krzesło pracownicze obrotowe z ergonomicznie wyprofilowanym oparciem i siedziskiem - 10 sztuk, 6) krzesło drewniane do stołu konferencyjnego - 8 sztuk , 7) fotel obrotowy gabinetowy - 1 sztuka, 8) fotel obrotowy pracowniczy - 1 sztuka , 9) szafa aktowa 2 drzwiowa - 1 sztuka, 10) szafa aktowo -ubraniowa - 1 sztuka , 11) szafa gospodarczo- aktowa osłaniająca umywalki - 4 sztuki 12) szafka na drukarki - 1 sztuka - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391211007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sp-suwalki.pbip.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną