Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych do budynku nr 233 w miejscowości Dobra

Wójt Gminy Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 34-642 Dobra, Dobra
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 330 020 , fax. 18 3330020 wew. 200
  • Data zamieszczenia: 2017-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Dobra
    Dobra 233
    34-642 Dobra, woj. małopolskie
    tel. 183 330 020, fax. 18 3330020 wew. 200
    REGON: 49189218500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych do budynku nr 233 w miejscowości Dobra
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia meblowego, zgodnego ze specyfikacją i rysunkami poglądowymi oraz montażem w pomieszczeniach docelowych wskazanych przez Zamawiającego w budynku nr Dobra 233 w na terenie Gminy Dobra i określonych co do rodzaju, ilości, postaci i ceny zgodnie z Formularzem cenowym, będącym załącznikiem do siwz. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: I część zamówienia – obejmuje dostawę mebli, i sprzętu AGD wraz z ich rozładunkiem i montażem w siedzibie Zamawiającego, w miejscach przez niego wskazanych. II część zamówienia - obejmuje dostawę foteli i krzeseł wraz z ich rozładunkiem i montażem w siedzibie Zamawiającego, w miejscach przez niego wskazanych.Wszelkie prace montażowe powinny odbywać się po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym. Następnie zostanie sporządzony harmonogram dostawy. Meble i krzesła i sprzęt AGD muszą być fabrycznie nowe, opakowane w oryginalne opakowanie producentów i zabezpieczone przed uszkodzeniem, wolne od praw osób trzecich. Towary stanowiące przedmiot Umowy pochodzą z bieżącej produkcji i posiadają wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczenia ich do obrotu. Towary winny być wykonane z materiałów wysokiej jakości zgodnie z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy należy uwzględniać aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 Prawa zamówień publicznych. Materiały użyte do wyrobu krzeseł i mebli, w szczególności kleje, lakiery, farby, tworzywa, materiały tapicerskie, musza posiadać atesty dopuszczające je do stosowania w produkcji mebli. W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę towaru innego niż w ofercie lub niepełnowartościowego, dokona on wymiany towaru na własny koszt, w terminie 5 dni roboczych od zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego.Warunki gwarancji określa wzór umowy.W przypadku wystąpienia uszkodzeń dostarczonego przedmiotu zamówienia, powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na nowy, wolny od wad. Wymagany przez zamawiającego czas reakcji na wymianę przedmiotu zamówienia wynosi 5 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia telefonicznego, faksem i/lub elektronicznego (e-mail) tego faktu przez zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały we wzorze umowy.Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia dla I i II części wynosi 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego. Za zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji wykonawca otrzyma dodatkowe punkty wg opisu wskazanego w rozdziale punkcie 15 SIWZ. Podane w dokumentacji projektowej, SIWZ, w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i użytkowego. W przypadku rozwiązań równoważnych zaoferowanych przez wykonawcę zgodnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca jest obowiązany wykazać że oferowane przez niego materiały i produkty objęte przedmiotem zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wyjaśnia, że w przypadku występowania w materiałach przetargowych nazw własnych materiałów, wyrobów lub producentów, należy je przyjąć wyłącznie jako materiał przykładowy wskazujący minimalne wymagania zakładane przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach