Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych do budynku naukowo-dydaktycznego Wydziału Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8487043 , fax. 61 8955043
  • Data zamieszczenia: 2017-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8487043, fax. 61 8955043
    REGON: 184400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puls.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych do budynku naukowo-dydaktycznego Wydziału Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych w ramach inwestycji pn. „ Rozbudowa budynku naukowo-dydaktycznego Wydziału Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu wraz z wyposażeniem – etap II” na podstawie § 8 ust. 1 umowy nr 1614 zawartej w dniu 12 lipca 2016 r. przez Wykonawcę własnym transportem na własne ryzyko i koszt. 3.1 Wykonawca wraz ze złożoną ofertą zaprezentuje zmontowane meble do oceny. Wymaga się, aby ww. meble były wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w taki sposób aby Zamawiający mógł dokonać oceny technicznej według opisanych w SIWZ parametrów. Zgodnie z art. 97 ust 2 Ustawy PZP po zakończeniu postępowania, meble dostarczone przez firmę, której oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza mogą zostać użyte przez wykonawcę do zrealizowania zadania lub zwrócone na wniosek po zakończeniu postępowania. 3.2 Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie +/- 5% chyba, że w treści opisu podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji. Nie dopuszcza się zmiany szerokości i głębokości stołów i szaf/regałów oraz zmiany zakresu regulacji wysokości stołów, biurek, szaf/regałów. 3.3 Przed przystąpieniem do realizacji wykonawca ma obowiązek sprawdzić wymiary rzeczywiste pomieszczeń i ewentualnie dostosować gabaryty mebli. W razie występowania rozbieżności pomiędzy założeniami projektowymi a stanem istniejącym należy powiadomić Zamawiającego. 3.4 Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia- po podpisaniu umowy, dostawca dokona obmiaru z natury, uzgodni z użytkownikiem kolor okleiny / tapicerki- dostarczy próbniki tkanin tapicerskich / stelażu, na podstawie oferty/katalogu wybarwień konkretnego dostawcy w poszczególnych pomieszczeniach. 3.5 Na etapie realizacji należy umożliwić weryfikację dostarczanych mebli i w przypadku stwierdzenia niezgodności, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. 3.6 Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko zgodnie z miejscem wskazanym przez Zamawiającego. 3.7 Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nie używany przed dniem dostawy oraz nie pokazywane na konferencjach i imprezach targowych, ani używany w podobny sposób. 3.8 Wykonawca zobowiązany jest do: - zabezpieczenia wszelkich elementów budynku/pomieszczenia mogących ulec zniszczeniu w trakcie prac montażowych. W razie ich uszkodzenia dostawca na własny koszt wymieni elementy zniszczone, - sprawdzenia i dostosowania elementów montażowych mebli (kołki, kotwy) do konstrukcji budynku. 3.9 Wymienione w niniejszej specyfikacji meble stanowią wzór według którego zamawiający oczekuje realizacji dostawy. Jeżeli wykonawca zaproponuje meble równoważne do założonych to winny być: - w stylu jak te, które stanowią przedmiot zamówienia - wykonane w technologii określonej w opisie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem kolorystyki określonej przez zamawiającego - nie gorsze w swojej klasie od przyjętych przez zamawiającego. 3.10. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia + Formularz cenowy. W celu sprawniejszej weryfikacji formularza cenowego Zamawiający stworzył również uproszczony formularz – załącznik 2a w formacie Excel który Wykonawca winien wypełnić oraz załączyć do oferty na płycie CD.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39141300-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił żadnych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Kompletna oferta musi zawierać: a) formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, b) wyceniony Formularz cenowy załącznik nr 2 do SIWZ + dodatkowy formularz na płycie CD załącznik nr 2a do SIWZ c) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, e) oświadczenia o których mowa w punkcie 10 SIWZ na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do niniejszej SIWZ ; f) zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy). g) atesty, certyfikaty, wyniki badań, świadectwa itp. – zgodnie z wymaganiami zawartymi w formularzu cenowym – załącznik nr 1 5. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp., przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach