Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w podziale na 3 części.

Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-828 Kraków, Os. Złotej Jesieni 14
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 616 6222 , fax. 12 616 6229
  • Data zamieszczenia: 2015-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
    Os. Złotej Jesieni 14 14
    31-828 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 616 6222, fax. 12 616 6229
    REGON: 35076836500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w podziale na 3 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1.Przedmiotem umowy jest dostawa mebli biurowych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w podziale na 3 części: Część 1: Dostawa, montaż lub/i instalacja mebli biurowych w budynku biurowym Zarządu Budynków komunalnych - szczegółowy wykaz i opis zawierają Załącznik nr 5, 8 do SIWZ. Do każdego elementu wyposażenia należy dołączyć: 1. Kartę katalogową produktu z dokładnym opisem i zdjęciem, podaniem nazwy producenta (wymagane tylko w przypadku zastosowań równoważnych). 2. Świadectwo, opinię lub sprawozdanie z badań, certyfikat, atest lub stosowne oświadczenie w zależności od wymogów w kolumnie nr 4 Załącznika nr 8 do SIWZ. 3. Próbkę materiałową koloru mebla według wymogu w kolumnie nr 2 Załącznika nr 8 do SIWZ lub równoważną. Wymagane próbki materiałowe dostępne są do wglądu u Zamawiającego - dla sprawdzenia równoważności koloru i dekoru. Próbkę materiałową ma dołączyć tylko ten Wykonawca, który stosuje kolor płyty i dekor o parametrach równoważnych. Część 2: Dostawa, montaż mebli na wymiar w budynku biurowym Zarządu Budynków komunalnych - szczegółowy wykaz i opis zawierają Załączniki nr 6 i 9 do SIWZ. 1. Wykonawca jest zobligowany do dostarczenia próbek laminatu w kolorze kasztan celem zaakceptowania. Laminat ma być kolorystycznie tożsamy z laminatem kolor Kasztan wg wzornika MDD. 2. Wykonawca jest zobligowany do dostarczenia próbek laminatu w kolorze orzech celem zaakceptowania. Laminat ma być kolorystycznie tożsamy z laminatem użytym w meblach wykonanych w budynku w 1 części przedmiotowego zamówienia. 3. Wykonawca jest zobligowany do dostarczenia wzornika blatów roboczych w kolorach określonych w projekcie celem zaakceptowania. Część 3: Dostawa, montaż foteli i krzeseł w budynku biurowym Zarządu Budynków komunalnych - szczegółowy wykaz i opis zawierają Załączniki nr 7 i 10 do SIWZ. Do każdego elementu wyposażenia należy dołączyć: 1. Kartę katalogową produktu z dokładnym opisem i zdjęciem, podaniem nazwy producenta (wymagane tylko w przypadku zastosowań równoważnych). 2. Świadectwo, opinię lub sprawozdanie z badań, certyfikat, atest lub stosowne oświadczenie w zależności od wymogów w kolumnie nr 4 Załącznika nr 10 do SIWZ. 3. Próbkę materiałową koloru mebla według wymogu w kolumnie nr 2 Załącznika nr 10 do SIWZ lub równoważną. Wymagane próbki materiałowe dostępne są do wglądu u Zamawiającego - dla sprawdzenia równoważności koloru i dekoru. Próbkę materiałową ma dołączyć tylko ten Wykonawca, który stosuje kolor płyty i dekor o parametrach równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach