Powiat Opolski ogłasza przetarg
- Adres: 45-068 Opole, ul. 1 Maja 29
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 44 14 060 , fax. 77 44 14 061
- Data zamieszczenia: 2013-02-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Opolski
ul. 1 Maja 29 29
45-068 Opole, woj. opolskie
tel. 77 44 14 060, fax. 77 44 14 061
REGON: 53141258500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatopolski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych dla Powiatu Opolskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładunek, wniesienie i zmontowanie, a także rozmieszczenie mebli wymienionych w Opisach technicznych wyposażenia stanowiących załączniki nr 1 (dla zadania nr 1) i 2 (dla zadania nr 2) do SIWZ, z uwzględnieniem zaleceń Zamawiającego. Ilość poszczególnych elementów znajdują się w wykazach wyposażenia. Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaproponowane rozwiązania były systemowe, a meble produkowane seryjnie. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę. Wraz z ofertą należy dołączyć wszystkie wymienione w Opisach technicznych atesty i certyfikaty. Dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli /krzeseł są przyporządkowane. Do ofert należy dołączyć także fabryczne próbniki materiałów wykończeniowych. Zamawiający potwierdzi Wykonawcy wybraną kolorystykę na etapie zawarcia umowy. W przypadku, gdy w SIWZ i jej załącznikach użyte zostały nazwy i oznaczenia producentów lub konkretnych produktów, ma to na celu jak najdokładniejsze określenie elementów, modeli i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia - Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego, równoważnego asortymentu, pod warunkiem posiadania przez niego nie gorszych parametrów. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę równoważnego asortymentu, Zamawiający wymaga udowodnienia równoważności. Należy przedstawić dokładny opis rozwiązań równoważnych w zakresie technologicznym i jakościowym. Jakość zastosowanych materiałów należy udokumentować odpowiednimi zaświadczeniami potwierdzającymi, że zastosowane materiały są zgodne z normami i wymaganiami jakie Zamawiający określił dla każdego rodzaju mebla. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 2 600,00 zł dla zadania nr 1 oraz 400,00zł dla zadania nr 2. Wykonawcy składający oferty na oba zadania winni wnieść wadium w wysokości 3 000,00zł. Termin ważności wadium musi obejmować pełny okres związania ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę mebli i sprzętu AGD dla Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/97/2015)
Dodano: 2015-10-08 - ZAKUP I DOSTAWA MEBLI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE
Dodano: 2014-10-28 - Dostawa i montaż mebli w ramach zadania PODNIESIENIE KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW POPRZEZ UTWORZENIE INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU
Dodano: 2014-08-04 - WYPOSAŻENIE II DO CENTRUM DIALOGU W ICSO BLACHOWNIA
Dodano: 2014-05-15 - Dostawa i montaż mebli biurowych oraz pozostałego wyposażenia w budynkach Nadleśnictwa Prószków tj.: Część 1. Budynek administracyjny Część 2. Budynek zaplecza magazynowego Część 3. Budynek przeznaczony na salę narad
Dodano: 2014-05-06 - Wyposażenie Wielofunkcyjnego Ośrodka Sportowo-Rekreacyjnego w Zakrzowie
Dodano: 2014-01-24 - ZAKUP I DOSTAWA MEBLI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE
Dodano: 2013-12-05 - Dostawa mebli dla Sądu Rejonowego w Opolu
Dodano: 2013-11-19 - Zakup mebli dla repatriantów
Dodano: 2013-10-07 - Dostawa i montaż mebli dla Urzędu Miasta Opola
Dodano: 2013-08-08