Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych dla Powiatu Opolskiego

Powiat Opolski ogłasza przetarg

  • Adres: 45-068 Opole, ul. 1 Maja 29
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 44 14 060 , fax. 77 44 14 061
  • Data zamieszczenia: 2013-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opolski
    ul. 1 Maja 29 29
    45-068 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 44 14 060, fax. 77 44 14 061
    REGON: 53141258500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatopolski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych dla Powiatu Opolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładunek, wniesienie i zmontowanie, a także rozmieszczenie mebli wymienionych w Opisach technicznych wyposażenia stanowiących załączniki nr 1 (dla zadania nr 1) i 2 (dla zadania nr 2) do SIWZ, z uwzględnieniem zaleceń Zamawiającego. Ilość poszczególnych elementów znajdują się w wykazach wyposażenia. Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaproponowane rozwiązania były systemowe, a meble produkowane seryjnie. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę. Wraz z ofertą należy dołączyć wszystkie wymienione w Opisach technicznych atesty i certyfikaty. Dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli /krzeseł są przyporządkowane. Do ofert należy dołączyć także fabryczne próbniki materiałów wykończeniowych. Zamawiający potwierdzi Wykonawcy wybraną kolorystykę na etapie zawarcia umowy. W przypadku, gdy w SIWZ i jej załącznikach użyte zostały nazwy i oznaczenia producentów lub konkretnych produktów, ma to na celu jak najdokładniejsze określenie elementów, modeli i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia - Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego, równoważnego asortymentu, pod warunkiem posiadania przez niego nie gorszych parametrów. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę równoważnego asortymentu, Zamawiający wymaga udowodnienia równoważności. Należy przedstawić dokładny opis rozwiązań równoważnych w zakresie technologicznym i jakościowym. Jakość zastosowanych materiałów należy udokumentować odpowiednimi zaświadczeniami potwierdzającymi, że zastosowane materiały są zgodne z normami i wymaganiami jakie Zamawiający określił dla każdego rodzaju mebla.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 2 600,00 zł dla zadania nr 1 oraz 400,00zł dla zadania nr 2. Wykonawcy składający oferty na oba zadania winni wnieść wadium w wysokości 3 000,00zł. Termin ważności wadium musi obejmować pełny okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach