Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Kapitulna 24
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 234 00 89 , fax. 054 231 07 82
- Data zamieszczenia: 2009-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Kapitulna 24 24
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 234 00 89, fax. 054 231 07 82
REGON: 91093310900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pupwloclawek.samorzady.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Włocławku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Włocławku (biurka, krzesła, siedziska, ścianki działowe, panele informacyjne, gablota). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą złożyć dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej SIWZ. 3. W przypadku zaistnienia jakiejkolwiek przesłanki określonej w art. 24 Prawa zamówień publicznych Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 1.2. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy. 1.3. Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy. 1.4. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. 1.5. Podpisane oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 1.6. Wykaz minimum 3 zrealizowanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości każda nie mniejszej niż 100 % ceny ofertowej (brutto), z podaniem wartości i terminów dostaw wraz z dokumentami, z których wynikałoby, że prace te wykonane zostały należycie. Dokumenty muszą ponadto zawierać informacje o miejscu, przedmiocie, wartości i terminie wykonanych dostaw.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pupwloclawek.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli i łóżek
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa mebli do Oddziałów ZUS w Bydgoszczy, Gdańsku i Toruniu
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2016-04-16 - Dostawa mebli do Sali Obsługi Klienta w Inspektoracie ZUS w Kwidzynie.
Dodano: 2016-02-17 - Dostawa i montaż mebli biurowych i gabinetowych
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2015-08-27 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2015-07-01 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2015-06-23 - Dostawa mebli biurowych i łóżek, Dostawa krzeseł
Dodano: 2015-06-19 - Dostawa mebli pracowniczych dla Izby Skarbowej w Bydgoszczy
Dodano: 2015-06-05