Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 02-315 Warszawa, ul. Barska 28/30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 3918205 , fax. 22 3918206
- Data zamieszczenia: 2014-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy
ul. Barska 28/30 28/30
02-315 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 3918205, fax. 22 3918206
REGON: 00702151900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pip.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Nadzór nad warunkami pracy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy - część I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli dla Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391120000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium w równowartości kwoty: 1 100,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu w zł. (PLN) należy w wnieść na konto Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy z siedziba w Warszawie przy ulicy Barskiej 28/30 zlokalizowane w Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Warszawie na numer konta 16101010100083541391200000. UWAGA: Wadium wniesione w pieniądzach uznaje się za wniesione w terminie, gdy w chwili upływu terminu składania ofert wadium zostanie zarachowane na rachunku bankowym zamawiającego. 2. W przypadku wniesienia wadium w innych formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp dokumenty takie muszą zawierać następujące informacje: a) określenie przedmiotu przetargu - należy zacytować dokładnie nazwę przetargu. b) określenie numeru postępowania u zamawiającego; c) określenie podmiotu, który wystawia gwarancję/poręczenie (pełna nazwa, dokładny adres); d) określenie beneficjanta gwarancji/poręczenia - nazwa, adres; e) określenie podmiotu, na rzecz, którego wystawiana jest gwarancja/poręczenie - dane wykonawcy (pełna nazwa, dokładny adres); jeżeli ofertę składa konsorcjum lub inny podmiot wspólny w gwarancji/poręczeniu muszą być wymienione wszystkie podmioty wchodzące w jego skład; f) określenie kwoty gwarancji/poręczenia - musi ona odpowiadać kwocie wadium; kwota wadium musi być wyrażona w złotych polskich; g) gwarancja/poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego - w razie zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 Pzp - pod groźbą wykluczenia wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 Pzp; h) określenie terminu ważności gwarancji/poręczenia - okres ten nie może być krótszy niż 30 dni.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pip.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa krzeseł i stołów do kasyna Akademii Obrony Narodowej. Sprawa Nr 95/2015
Dodano: 2015-12-01 - Dostawa krzeseł obrotowych dla Kancelarii Sejmu
Dodano: 2015-11-16 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ MEBLI HOTELOWYCH DLA AKADEMII OBRONY NARODOWEJ Numer sprawy: 72/2015
Dodano: 2015-09-28 - DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO DO AKADEMII OBRONY NARODOWEJ Sprawa Nr 66/2015
Dodano: 2015-09-08 - Dostawa i montaż mebli na potrzeby Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim oraz sołectw z terenu Gminy Grodzisk Mazowiecki
Dodano: 2015-09-07 - Zakup mebli cz. IIA - zakup i dostawa krzeseł biurowych obrotowych i krzeseł konferencyjnych dla Urzędu Transportu Kolejowego oraz Oddziałów Terenowych Urzędu
Dodano: 2015-08-24 - Dostawa i montaż mebli na potrzeby Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim oraz sołectw z terenu Gminy Grodzisk Mazowiecki ZP.271.61.2015
Dodano: 2015-08-06 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ Z MONTAŻEM KRZESEŁ AUDYTORYJNYCH Z PULPITEM DLA AKADEMII OBRONY NARODOWEJ (AON) NR SPRAWY 57/2015.
Dodano: 2015-07-21 - Zakup mebli część 2 zakup i dostawa krzeseł biurowych obrotowych i krzeseł konferencyjnych dla Urzędu Transportu Kolejowego oraz Oddziałów Terenowych Urzędu
Dodano: 2015-07-03