Ośrodek Przetwarzania Informacji ogłasza przetarg
- Adres: 00-608 Warszawa, Al. Niepodległości 188B
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 570 14 64 , fax. 022 8253319
- Data zamieszczenia: 2009-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Przetwarzania Informacji
Al. Niepodległości 188B 188B
00-608 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 570 14 64, fax. 022 8253319
REGON: 00674609000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opi.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych dla OPI (znak sprawy: meble-224-84-2009) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa mebli biurowych dla OPI m.in. biurka, kontenerki, szafy, szafki, regały, krzesła. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy; b) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie; Przez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć dostawę mebli biurowych. Przez wartość odpowiadającą wartości dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć, iż wartość wykonanej przez Wykonawcę poszczególnej dostawy nie była niższa niż wartość brutto składanej oferty. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie odpis albo zaświadczenie składa każdy z Wykonawców odrębnie. b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy na załączniku nr 4 do SIWZ; c) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1, 2, i 3 ustawy (według wzoru określonego w załączniku nr 4a do SIWZ) podpisuje pełnomocnik, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy, a oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 4 ustawy podpisuje odrębnie każdy uczestnik Konsorcjum (według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ). d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - na załączniku nr 6 do SIWZ - Wykaz wykonanych dostaw; e) dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w załączniku nr 6 do SIWZ -Wykaz wykonanych dostaw - zostały wykonane należycie (np. referencje).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opi.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli biurowych dla Oddziałów BGK w Olsztynie i Białymstoku
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Dodano: 2016-07-21 - Zakup mebli biurowych do pokoi w budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Północ 03-708 Warszawa, ul. ks. I. Kłopotowskiego 15
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa mebli do Laboratorium Internetowych Systemów Pomiarowych w Instytucie Systemów Elektronicznych Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Postępowanie numer WEiTI/34/ZP/2016/1033
Dodano: 2016-07-07 - DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH NA POTRZEBY MAZOWIECKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO I 35 BIUR POWIATOWYCH ARIMR
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, na rzecz których realizowane jest zamówienie
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa i montaż do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych mebli biurowych
Dodano: 2016-06-15 - wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych w pomieszczeniach Kancelarii Senatu
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Białymstoku i podległych terenowych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa mebli do Laboratorium Internetowych Systemów Pomiarowych w Instytucie Systemów Elektronicznych Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Postępowanie numer WEiTI/27/ZP/2016/1033
Dodano: 2016-06-07