Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych dla Nadleśnictwa Krotoszyn (drugie postępowanie)

PGL LP Nadleśnictwo Krotoszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Mickiewicza 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7253268 , fax. 062 7253435
  • Data zamieszczenia: 2014-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGL LP Nadleśnictwo Krotoszyn
    ul. Mickiewicza 6 6
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7253268, fax. 062 7253435
    REGON: 25002775500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krotoszyn.poznan.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych dla Nadleśnictwa Krotoszyn (drugie postępowanie)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych dla Nadleśnictwa Krotoszyn. Dostawa obejmuje również rozładunek, wniesienie, rozpakowanie i kompletny montaż mebli we wskazanych pomieszczeniach, oraz wywiezienie i utylizacja opakowań. Wszystkie meble należy dostarczyć do nowej siedziby Nadleśnictwa Krotoszyn przy ul. Wiewiórowskiego 70 w Krotoszynie. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o gotowości do dostawy mebli na co najmniej 48 godzin przed dostawą. Dostawy i montaż mebli winny odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego tj. od 7:00 do 15:00. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy mebli o odpowiednich parametrach i posiadających wymagane przepisami prawa certyfikaty i normy jakości. Szczegółowe wymagania jakościowe zostały określone w szczegółowym opisie technicznym przedmiotu zamówienia. Meble muszą być wykonane z fabrycznie nowych i bezpiecznych materiałów dopuszczonych do obrotu i użytku na terenie RP, a wszystkie materiały (tj. płyty, obrzeża, farby, lakiery, itp.) winny posiadać aktualne atesty higieniczne PZH, certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzające przeznaczenie użytych materiałów do produkcji mebli. Wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane - nie dotyczy mebli wykonywanych pod zamówienie typu zabudowy kuchenne, stoły konferencyjne itp. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ofertę należy zabezpieczyć wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: a. w pieniądzu b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr konta Bank Zachodni WBK S.A. Krotoszyn 87 1090 1157 0000 0000 1501 5286 z adnotacją - Dostawa mebli. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Dokument potwierdzający jego wniesienie musi być załączony do oferty lub dostarczony Zamawiającemu przed terminem otwarcia ofert. Dowodem wpłaty wadium w pieniądzu jest potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu. Za moment wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się moment uznania rachunku zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_krotoszyn
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach