Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-310 Szczecin, Al. Piastów 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 449 4250, 449 4042 , fax. 0-91 449 4690
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
    Al. Piastów 17 17
    70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 449 4250, 449 4042, fax. 0-91 449 4690
    REGON: 32058816100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Regionalnego Centrum Innowacji i Transferu Technologii w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje przeniesienie na zamawiającego własności mebli, ich dostarczenie zamawiającemu, rozładunek oraz montaż u zamawiającego. Przez montaż mebli rozumieć należy leżące po stronie wykonawcy czynności polegające na złożeniu mebli w taki sposób, aby zamawiający mógł korzystać zgodnie z ich przeznaczeniem, w ramach normalnej pracy z wykorzystaniem urządzeń komputerowych podłączonych do sieci internetowej. Miejscem dostarczenia i montażu mebli są wskazane przez zamawiającego pomieszczenia Regionalnego Centrum Innowacji i Transferu Technologii w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie, zlokalizowane w Szczecinie, przy ul. Janosika 8 (miejsce znajduje się na parterze budynku). W zakres zamówienia wchodzi również udzielenie gwarancji jakości mebli i świadczenie usług z tym związanych. W zakres zamówienia wchodzi obowiązek dostarczenia zamawiającemu dokumentów związanych z użytkowaniem mebli (z prawem do korzystania z tych dokumentów), w tym wersji drukowanej, dokumentów uprawniających zamawiającego do dochodzenia uprawnień gwarancyjnych, stosownie do postanowień specyfikacji (SIWZ), w przypadku, gdy dochodzenie uprawnień gwarancyjnych będzie uzależnione od posiadania przez zamawiającego takich dokumentów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym warunki jego wykonywania określa SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu niniejszym wniesienie wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie niniejsze może ubiegać się wykonawca, który zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 PZP: a) Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP; b) Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 24 PZP innych niż wymienione w pkt a) niniejszego ustępu (warunek nieopisany). c) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (warunek nieopisany). d) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (warunek nieopisany). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie ustalenia istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia/nie spełnia warunek. 3. Podstawę oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu stanowią dokumenty, o których mowa niżej (spośród dopuszczonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 4. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli zostaną łącznie spełnione następujące przesłanki, tj.: a) Wykonawca złoży dokumenty wymagane niżej w ramach oświadczeń i dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (spośród dopuszczonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). b) Dokumenty, o których mowa w pkt a) niniejszego ustępu zostaną złożone wraz z ofertą, w terminie wyznaczonym na złożenie oferty w niniejszym postępowaniu, a w przypadkach wskazanych w art. 26 ust. 3 PZP, dokumenty te zostaną złożone w dodatkowym terminie wyznaczonym przez zamawiającego; c) Dokumenty, o których mowa w pkt a i b) niniejszego ustępu zostaną złożone zamawiającemu w formie i sposób dopuszczony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), tj. w sposób opisany niżej w ramach oświadczeń i dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków. d) Dokumenty, o których mowa niżej (w ramach dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu), nie będą zawierać okoliczności skutkujących koniecznością wykluczenia wykonawcy z przyczyn, o których mowa w w/w ustępie 1 pkt a); e) W niniejszym postępowaniu nie zostaną ustalone inne niż wskazane w pkt a - e) okoliczności skutkujące koniecznością wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowania na podstawie PZP 4. Jeżeli którakolwiek w/w ustępu 3 nie zostanie spełniona - wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na okoliczność spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych wyżej wykonawca złoży zamawiającemu oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego wyżej w ust. 1 pkt a), wykonawca przedkłada zamawiającemu (spośród i na podstawie wskazanych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane - Dz. U. Nr 87, poz. 605): a) Aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (odpowiednio, w zależności od formy prawnej prowadzonej przez wykonawcę działalności gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają od wykonawcy wpisu do właściwego rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokument wystawiony z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; b) Wykonawca zagraniczny, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a) niniejszego ustępu, przedkłada aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca zamieszkuje lub ma siedzibę (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), potwierdzających, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez niego działalności gospodarczej). Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione lub sporządzone z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl zakładka Zamówienia publiczne - dostawy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach