Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku ogłasza przetarg
- Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Okrzei 8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8657410, 8657419 , fax. 074 8657434
- Data zamieszczenia: 2009-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
ul. Okrzei 8 8
57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
tel. 074 8657410, 8657419, fax. 074 8657434
REGON: 98112912300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa i wniesienie mebli biurowych do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w Powiatowym Utrzędzie Pracy w Kłodzku, podległych Filiach i Lokalnych Punktach na terenie powiatu kłodzkiego oraz montaż i ustawienie mebli biurowych na miejscu dostawy 1.Przez meble biurowe rozumie się meble wymienione i opisane w załącznikach nr 4 i 5 do nienieszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2.Przez miejsce dostawy rozumie się lokalizację danej jednostki terenowej Zamwiającego, do którego ma być wykonana dostawa danej partii mebli biurowych, zgodnie z załacznikami nr 4 i 5 do nienieszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 339100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 5600 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wszystkie warunki i wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzeniem spełnienia warunków jest złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedłożenie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; wykazu wykonanych dostaw - zał. nr 3 do SIWZ, warunek zostanie spełniony, gdy wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia i wartością co najmniej 50 000 PLN każda; złożenie oświadczenia, że oferowane meble biurowe spełniają normy europejskie: PN-EN 14073-2, PN-EN 527-1 oraz posiadają odpowiednie atesty higieny.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.klodzko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną