Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Okrzei 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8657410, 8657419 , fax. 074 8657434
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
    ul. Okrzei 8 8
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8657410, 8657419, fax. 074 8657434
    REGON: 98112912300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i wniesienie mebli biurowych do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w Powiatowym Utrzędzie Pracy w Kłodzku, podległych Filiach i Lokalnych Punktach na terenie powiatu kłodzkiego oraz montaż i ustawienie mebli biurowych na miejscu dostawy 1.Przez meble biurowe rozumie się meble wymienione i opisane w załącznikach nr 4 i 5 do nienieszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2.Przez miejsce dostawy rozumie się lokalizację danej jednostki terenowej Zamwiającego, do którego ma być wykonana dostawa danej partii mebli biurowych, zgodnie z załacznikami nr 4 i 5 do nienieszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 339100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 5600 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wszystkie warunki i wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzeniem spełnienia warunków jest złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedłożenie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; wykazu wykonanych dostaw - zał. nr 3 do SIWZ, warunek zostanie spełniony, gdy wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia i wartością co najmniej 50 000 PLN każda; złożenie oświadczenia, że oferowane meble biurowe spełniają normy europejskie: PN-EN 14073-2, PN-EN 527-1 oraz posiadają odpowiednie atesty higieny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.klodzko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną