Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-601 Lublin, ul. Tomasza Zana 36,38c
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5357402 , fax. 081 5357402
- Data zamieszczenia: 2012-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie
ul. Tomasza Zana 36,38c 36,38c
20-601 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5357402, fax. 081 5357402
REGON: 00001775600442 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej poniżej 130 tys. euro, jest dostawa gotowych /zmontowanych/ mebli biurowych spełniających wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), przeznaczonych na potrzeby Oddziału ZUS w Lublinie i podległej Oddziałowi Terenowej Jednostce Organizacyjnej w Łęcznej, montaż (w przypadku zabudowy meblowej stanowiska obsługi klienta oraz zabudowy meblowej boksu) oraz rozładunek i wniesienie do wskazanych pomieszczeń Zamawiającego. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące ilości i rodzaje mebli: 2.1. Na potrzeby Biura Terenowego ZUS w Łęcznej: 1.Krzesło biurowe - 15 szt. 2.Krzesło obrotowe z podstawą chromowaną - 3 szt. 3.Stolik - 2 szt. 4.Kontener z półkami - 3 szt. 5.Kontener z szufladami - 3 szt. 6.Zabudowa meblowa stanowiska obsługi klienta - 1 szt. 7.Zabudowa meblowa boksu - 2 szt. 8.Regał na formularze - 1 szt. 9.Szafa aktowa - 1 szt. 10.Szafka ubraniowa metalowa - 1 szt.; 2.2. Na potrzeby Oddziału ZUS w Lublinie: 1.Szafa aktowa - 15 szt. 2.Biurko komputerowe - 50 szt. 3.Kontener z szufladami - 50 szt. 4.Krzesło obrotowe z plastikowymi nakładkami - 56 szt. 5.Krzesło obrotowe z podstawą chromowaną - 4 szt. 6.Stolik - 3 szt. 7.Krzesło biurowe - 12 szt. 3.Wspólny Słownik Zamówień: 36.13.33.11-5 biurka; 36.12.12.20-3 szafki drewniane; 36.12.14.10-2 stoły komputerowe; 36.13.33.13-9 stoliki; 36.13.14.00-2 szafy; 36.11.14.20-2 krzesła biurowe; 36.12.11.20-2 szafki metalowe; 4.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy a warunki tych zmian są opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ); 5.Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej >ustawą<; 6.Wymagany termin wykonania zamówienia : 2 tygodnie od daty zawarcia umowy - dostawa mebli wymienionych w pkt. 2.1 (BT ZUS Łęczna); 4 tygodnie od daty zawarcia umowy - dostawa mebli wymienionych w pkt. 2.2. (O/ZUS Lublin). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 361333115
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w kwocie 1 800,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną