Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-529 Warszawa, ul. Wspólna 1/3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5292738 , fax. 022 5292780
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
    ul. Wspólna 1/3 1/3
    00-529 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5292738, fax. 022 5292780
    REGON: 14053315600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnisw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa mebli biurowych: Część I przedmiotu zamowienia: meble biuroe w kolorze olchy z melaminą w strukturze, uchwyty w kolorze czarnym 1) Biurko z półką wysuwaną pod blatem, z miejscem na jednostkę po prawej stronie, z szafką z trzema szufladami zamykanymi na zamek centralny po lewej stronie - 7 szt. 2) Biurko z półką wysuwaną pod blatem, z miejscem na jednostkę po lewej stronie, z szafką z trzema szufladami zamykanymi na zamek centralny po prawej stronie - 7 szt. 3) Witryna - 3 szt. 4) Kontenerek na kółkach z trzema szufladami - 15 szt. 5) Kontenerek z czterema szufladami - 10 szt. 6) Szafka - 20 szt. 7) Szafa ubraniowa - 6 szt. 8) Szafa ubraniowa - 1 szt. 9) Nadstawka na szafę - 1 szt. 10) Szafa aktowa - 25 szt. 11) Nadstawka na szafę - 25 szt. 12) Nadstawka na regał - 5 szt. 13) Stolik kwadratowy - 5 szt. 14) Dostawka (1/2 koła) - 10 szt. 15) Regał otwarty - 5 szt. 16) Nadstawka na regał - 1 szt. 17) Regał otwarty - 1 szt. 18) Fotel skórzany - 5 szt. 19) Krzesło drewniane - 40 szt. część II przedmiotu: meble biurowe w kolorze olchy z melaminą w strukturze, uchwyty w kolorze czarnym 1) Biurko z półką wysuwaną pod blatem, z miejscem na jednostkę po prawej stronie, z szafką z trzema szufladami zamykanymi na zamek centralny po lewej stronie - 11 szt. 2) Biurko z półką wysuwaną pod blatem, z miejscem na jednostkę po lewej stronie, z szafką z trzema szufladami zamykanymi na zamek centralny po prawej stronie- 11 szt. 3) Dostawka (1/4 koła) - 13 szt. 4) Dostawka (1/2 koła) - 3 szt. 5) Biurko z półką wysuwaną pod blatem - 3 szt. 6) Szafa aktowa - 32 szt. 7) Nadstawka na szafę - 32 szt. 8) Szafka zamykana na zamek (1 półka, 2 pola) - 5 szt. 9) Szafka zamykana na zamek (2 półki, 3 pola) - 5 szt. 10) Kontenerek z czterema szufladami - 18 szt. 11) Szafka zamykana na zamek (1 półka, 2 pola) - 3 szt. 12) Szafka zamykana na zamek (1 półka, 2 pola) - 1 szt. 13) Stolik kwadratowy - 9 szt. 14) Regał otwarty - 2 szt. 15) Nadstawka na regał (1 półka, 2 pola) - 1 szt. 16) Krzesła drewniane - 35 szt. 17) Krzesła obrotowe - 27 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie zobowiązany jest do wniesienia wadium (przed upływem terminu składania ofert) w wysokości: Część I - przedmiotu zamówienia = 1 300,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc trzysta); Część II - przedmiotu zamówienia = 1 300,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc trzysta); Uwaga - W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na wykonanie więcej niż jednej części przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości sumy kwot na poszczególne części.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Uwaga - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 1 - 3 musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie. 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Uwaga - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. 2. Warunki szczegółowe: W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 Wykonawca musi posiadać doświadczenie do wykonania zamówienia. Za posiadane doświadczenia Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca musi wykazać, że wykonał należycie co najmniej dwie dostawy mebli biurowych, każda o wartości brutto min.: Część I - przedmiotu zamówienia = 80 000,00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy); Część II - przedmiotu zamówienia = 80 000,00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy); 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ). Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp (wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ). 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) dostaw mebli biurowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych dostaw np. protokoły odbioru, referencje. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane krzesła spełniają wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego w SIWZ (wzór stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ). 6. Inne np.: pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie to wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów. 7. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa RM z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). a). Wykonawca, o którym mowa powyżej zamiast dokumentu wskazanego ust. 3, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c). Dokumenty, o których mowa w powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.nauka.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach