Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Leszczyńskiego 8
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8457501 , fax. 059 8457500
- Data zamieszczenia: 2010-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Leszczyńskiego 8 8
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 059 8457501, fax. 059 8457500
REGON: 77128612000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.slupsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących mebli biurowych. Zamówienie zostało podzielone na 2 części, z których każda będzie odrębnie oceniana. Wykaz mebli: Część I: Dostawa mebli biurowych w związku z realizacją projektu POKL.06.01.02-22-023/09 Rozwój i upowszechnienie usług rynku pracy - kontynuacja finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie. zestaw nr 1 dla pośrednika pracy: biurko (1 szt.), szafka - kontener na kółkach z trzema szufladami (2 szt.), szafka aktowa z dwoma półkami wewnątrz (3 szt.), szafka aktowa z jedną półką - regał (1 szt.), szafa ubraniowa jednodrzwiowa (1 szt.), krzesło obrotowe ergonomiczne (1 szt.) zestaw nr 2 dla koordynatora: biurko (1 szt.), szafka - kontener na kółkach z trzema szufladami (1 szt.), szafka na drukarkę i papier (1 szt.), szafa ubraniowo - aktowa trzydrzwiowa (1 szt.), regał (1 szt.), szafka (1 szt.), stolik (1 szt.), krzesło obrotowe ergonomiczne (1 szt.), krzesło stacjonarne tapicerowane (2 szt.) zestaw nr 3 dla księgowości: biurko (1 szt.), dostawka do biurka wraz z narożnikiem (1 szt.), szafka - kontener na kółkach z czterema szufladami (1 szt.), szafka - kontener na kółkach z trzema szufladami (1 szt.), szafka na drukarkę i papier, na kółkach (1 szt.), szafa aktowa dwudrzwiowa (1 szt.), szafa aktowo - ubraniowa dwudrzwiowa (1 szt.), regał (1 szt.), szafka aktowa z jedną półką dwudrzwiowa (1 szt.), szafka gospodarcza dwudrzwiowa (1 szt.), krzesło obrotowe ergonomiczne (1 szt.). Meble muszą być wykonane z płyty wiórowej laminowanej matowej w kolorze buk (odcień koloru do uzgodnienia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą - realizatorem przedmiotu zamówienia), taśmy PCV w kolorze płyt. Plecy szaf, kontenerów z płyty pilśniowej o grubości 6 mm lakierowanej od wewnątrz mebli na biało (dopuszcza się możliwość zastosowania płyt pilśniowych twardych lakierowanych o grubości 6 mm, 3,2 mm, 3 mm lub płyty HDF lakierowanej o grubości 3 mm). Krzesła obrotowe powinny posiadać łatwo dostępny i prosty w obsłudze mechanizm regulacji wysokości siedziska (mechanizm pneumatyczny) i nachylenia oparcia i usytuowane tak, aby regulację można było wykonywać w pozycji siedzącej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Część II: Dostawa mebli biurowych na potrzeby Centrum Aktywizacji Zawodowej: Zestaw dla CAZ: Szafa aktowa zamykana (20 szt.), szafa aktowa ? zamykana (5 szt.), szafa aktowa ? zamykana (5 szt.), biurko + kontener (30 szt.), krzesło obrotowe (30 szt.), szafa ubraniowa 80 cm, dwudrzwiowa (2 szt.), szafa ubraniowa 60 cm, dwudrzwiowa (5 szt.), stolik pod drukarkę (10 szt.), przegroda między biurkami (8 szt.) Meble muszą być wykonane z płyty wiórowej laminowanej (melaminowana) matowej, w kolorze - jabłoń jasna Locarno ( odcień koloru do uzgodnienia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą - realizatorem przedmiotu zamówienia), obrzeża z PCV w kolorze płyt. Plecy szaf, kontenerów z płyty pilśniowej o grubości 6 mm, jednostronnie lakierowanej na biało (dopuszcza się możliwość zastosowania płyt pilśniowych twardych lakierowanych o grubości 6 mm, 3,2 mm, 3 mm lub płyty HDF lakierowanej o grubości 3 mm.). Dopuszcza się montaż różnych systemów przesuwania żaluzji pod warunkiem zastosowania w nich metalowych prowadnic. Wszystkie drzwi muszą być wyposażone w uchwyty umożliwiające otwieranie, metalowe, podłużne o dł. 14, 5 cm., w kolorze srebrnym. Krzesła obrotowe powinny posiadać łatwo dostępny i prosty w obsłudze mechanizm regulacji wysokości siedziska (mechanizm pneumatyczny) i nachylenia oparcia i usytuowane tak, aby regulację można było wykonywać w pozycji siedzącej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ. Jeżeli dostarczone meble będą wymagały złożenia (montażu) w siedzibie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do ich złożenia bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca na dostarczone meble udzieli gwarancji co najmniej 24-miesięcznej, a na mechanizm pneumatyczny w krzesłach obrotowych co najmniej 4 lata. Miejsce dostawy mebli: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku, Powiatowy Urząd Pracy Filia w Ustce. Zamówienie obejmuje wykonanie, montaż (jeżeli będzie wymagany) i dostawę mebli do budynków i pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.slupsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych oraz krzeseł. ZP/65/2016
Dodano: 2016-07-13 - ZP/40/2016 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-05-18 - ZP/28/2016 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa i montaż wyposażenia - mebli biurowych w budynku Urzędu Gminy Wejherowo przy ul. Transportowej 1 w Wejherowie
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli biurowych, mebli różnych, mebli komputerowych w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego
Dodano: 2016-04-12 - ZP/15/2016 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł dla potrzeb Katedry Żywienia Klinicznego Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-03-21 - dostawa wraz z montażem mebli biurowych, które stanowić będą wyposażenie pomieszczeń Oddziału Celnego Basen V mieszczącego się przy ul. Indyjskiej 13 w Gdyni
Dodano: 2016-03-08 - Postępowanie na dostawę wraz z montażem mebli biurowych, które stanowić będą wyposażenie pomieszczeń Izby Celnej w Gdyni w terminalu pasażerskim T2 gdańskiego lotniska mieszczącego się przy ul. Słowackiego 200 oraz pomieszczeń Izby Celnej w budynku biurowym Koga w Gdańsku przy ul. Witolda Andruszkiewicza 5
Dodano: 2016-02-12 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do wnętrz kościoła NMP, Wieży Kleszej i Domku Dzwonnika, realizowane w ramach Projektu pn. Prace konserwatorskie i roboty budowlane w zespole kościoła NMP w Muzeum Zamkowym w Malborku, współfinansowanego z Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014. Znak sprawy: Zp 04/2016
Dodano: 2016-02-09 - sygn. akt 1/B/NA/2016 Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2016-01-20