Instytut Farmaceutyczny ogłasza przetarg
- Adres: 01-793 Warszawa, ul. Rydygiera 8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4563850 , fax. 22 4563875
- Data zamieszczenia: 2013-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Farmaceutyczny
ul. Rydygiera 8 8
01-793 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4563850, fax. 22 4563875
REGON: 00004403200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ifarm.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka naukowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli ADZP 240-25/13 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: -.wykonanie mebli według Załącznika nr 7 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia -.transport do siedziby Zamawiającego -.wniesienie i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego Czas realizacji dostawy 7 dni od daty złożenia zamówienia. Oferowane meble biurowe mają spełniać następujące wymagania: -być fabrycznie nowe, tj. wykonane z nowych elementów, wcześniej nie używanych, nie regenerowane, nie refabrykowane, nie wchodzące wcześniej (pierwotnie), ani w całości, ani w części, w skład innych materiałów, bez śladów uszkodzenia, wolne od wad technicznych, kompletne. -być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano poświadczenie lub certyfikat na znak bezpieczeństwa albo certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną -nadawać się do użytkowania zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem, niezwłocznie po ich zmontowaniu lub ustawieniu w wyznaczonym pomieszczeniu -udzielona zostanie co najmniej 24-miesięczna gwarancja jakości, obejmująca wszelkie wady konstrukcyjne i materiałowe dostarczonych mebli, licząc od dnia ich odebrania przez Zamawiającego, a na krzesła biurowe 24 miesięczna gwarancja świadczona w systemie door to door w siedzibie Zamawiającego. -być wykonane z płyty wiórowej trzywarstwowej laminowanej (chyba że szczegółowy opis wskazuje inaczej) wg DIN68765 o gęstości 650 -690 kg/m3 zgodnie z normą PN-EN14322 w klasie higieniczności E1. -wszystkie krawędzie zabezpieczone obrzeżem ABS o grubości 1 mm i 2 mm, bez żadnych wyrwań i nierówności. Krawędzie obrzeża zaokrąglone promieniem R1 i R2. Obrzeże ABS wiernie odzwierciedla kolor i strukturę dekoru płyty laminowanej. -do połączeń korpusów mebli zastosowane złącza mimośrodowe metalowe z niklowaną częścią zaciskową fi 15 oraz metalowo-tworzywową częścią rozprężną. Część rozprężna gwarantująca trwałość połączenia oraz szybkość montażu i demontażu bez uszczerbku dla trwałości (sztywności) wyrobów. Otwory widoczne po montażu mebli, łby śrub i wkrętów maskowane zaślepkami w kolorze płyty meblowej. -półki w szafach z możliwością regulacji wysokości, mocowane systemem zapadkowym, uniemożliwiającym ich przypadkowe wysunięcie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ifarm.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE USŁUGI ZAPROJEKTOWANIA, WYKONANIA, DOSTAWY I MONTAŻU ZABUDOWY MEBLOWEJ NA WYMIAR W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH W BUDYNKU MAZOWIECKIEGO BIURA PLANOWANIA REGIONALNEGO W WARSZAWIE
Dodano: 2016-07-27 - Zakup wyposażenia meblowego na zad. 42 350 Kraków - Pychowice
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa, montaż i podłączenie do instalacji dygestoriów oraz uzupełnienie wyposażenia Pracowni biofizyki, chemii i biologii molekularnej w meble biurowe i siedziska rekreacyjne
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa i montaż wyposażenia wnętrz w ramach zadania Adaptacja budynku przy ul. Otolińskiej 6 na potrzeby Centrum Aktywności Seniora.
Dodano: 2016-07-19 - Aranżacja sali na potrzeby wielofunkcyjnej galerii sztuki w budynku Dworca Kolejowego w Grodzisku Mazowieckim
Dodano: 2016-07-19 - Przebudowa, modernizacja pomieszczeń budynku D pod potrzeby Przychodni Specjalistycznych, Rejestracji, Szatni i Części Administracji wraz z zakupem wyposażenia tj. zakup wyposażenia meblowego.
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa mebli do Urzędu Dozoru Technicznego - znak sprawy ZP-AL-11/16
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Duchnicach, gm. Ożarów Mazowiecki
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa + montaż mebli hotelowych do obiektów Centrum Usług Logistycznych Nr postępowania: 29/WA/PN/2016
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa + montaż mebli hotelowych oraz łóżek hotelowych wraz z akcesoriami do obiektów Centrum Usług Logistycznych, Nr postępowania: 21/WA/PN/2016
Dodano: 2016-03-17