Uniwersytet Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Gagarina 11
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6114010 , fax. 056 6542944
- Data zamieszczenia: 2012-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika
ul. Gagarina 11 11
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6114010, fax. 056 6542944
REGON: 00000132400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli: Zadanie 1 - Meble biurowe; Zadanie 2 - Łóżka z materacami. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z podziałem na części: a) zadanie 1 - dostawa mebli biurowych; b) zadanie 2 - dostawa łóżek z materacami. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres określone zostały w załącznikach nr 2a i 2b do SIWZ. 3. Wymogi techniczno-eksploatacyjne jakim powinny odpowiadać meble (zadanie 1): a) Elementy płytowe korpusu, oraz drzwi i fronty szuflad powinny być wykonane z płyty wiórowej melaminowanej dwustronnie laminowanej o grubości, co najmniej 18 mm +/- 5%. b) Płyty robocze biurek, łączników i dostawek powinna być wykonana z płyty wiórowej melaminowanej dwustronnie laminowanej o grubości 25 mm +/- 5%. c) Ściana tylna powinna być wykonana z płyty pilśniowej twardej lub płyty HDF, przy czym kolor i rysunek powierzchni płyty ściany tylnej powinien odpowiadać kolorowi i rysunkowi pozostałych elementów korpusu. d) Zastosowana płyta wiórowa powinna spełniać wymogi klasy higieniczności E1 według normy PN-EN 717-2:1999/AC:2006. e) Powierzchnia płyty melaminowej powinna być półmatowa, nieporowata i wykazywać odporność na ścieranie określoną według normy PN-EN 438-2:2007 powyżej 150 obrotów. f) Wąskie płaszczyzny płyt wiórowych powinny być wykończone okleiną PVC lub ABS o grubości 2 mm. Kolor i rysunek okleiny sztucznej wąskich płaszczyzn powinien odpowiadać kolorowi i rysunkowi szerokich płaszczyzn płyty. Nie dopuszcza się widocznych różnic w odcieniach wąskich i szerokich płaszczyzn. g) Montaż korpusu mebla powinien odbywać się przy zastosowaniu połączeń rozłącznych a otwory widoczne po montażu mebla, łby śrub i wkrętów powinny być wyposażone w odpowiednie zaślepki o kolorze zbliżonym do koloru płyty. h) Do montażu drzwi należy zastosować zawiasy z regulacją głębokości oraz siły docisku. i) Szuflady powinny być zaopatrzone w prowadnice rolkowe. j) Położenie i odległość pomiędzy półkami powinna być dostosowana do znormalizowanych wymiarów artykułów biurowych (segregatory, skoroszyty). Należy zastosować dodatkowe otwory na podpórki półek umożliwiające stopniową regulację położenia półek. k) Stelaż metalowy powinien być malowany farbą proszkową. l) Na życzenie Zamawiającego należy wykonać otwory w blatach biurek na przewody komputerowe. m) Meble muszą spełniać wymagania odnośnie wytrzymałości i trwałości określone w normie PN-EN 14749:2007. n) Biurka i stoliki komputerowe muszą spełniać wymagania dla stanowisk pracy wyposażonych w monitory ekranowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. (Dz. U. Nr 148 poz. 973). o) Wymiary funkcjonalne muszą spełniać wymagania określone w normie PN-EN 1729-1:2007 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: a) dla zadania 1 - 3.400,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące czterysta, 00/100); b) dla zadania 2 - 9.000,00 PLN (słownie złotych: dziewięć tysięcy, 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli i łóżek
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa mebli do Oddziałów ZUS w Bydgoszczy, Gdańsku i Toruniu
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2016-04-16 - Dostawa mebli do Sali Obsługi Klienta w Inspektoracie ZUS w Kwidzynie.
Dodano: 2016-02-17 - Dostawa i montaż mebli biurowych i gabinetowych
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2015-08-27 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2015-07-01 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2015-06-23 - Dostawa mebli biurowych i łóżek, Dostawa krzeseł
Dodano: 2015-06-19 - Dostawa mebli pracowniczych dla Izby Skarbowej w Bydgoszczy
Dodano: 2015-06-05