Miasto Oleśnica ogłasza przetarg
- Adres: 56-400 Oleśnica, Rynek-Ratusz
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7982100 , fax. 71 7982117
- Data zamieszczenia: 2014-10-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Oleśnica
Rynek-Ratusz
56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
tel. 71 7982100, fax. 71 7982117
REGON: 93193473300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zestawienie mebli (w kolejności: Lp., kod produktu, nazwa produktu, ilość (szt.)): 1. K1, kontener podbiurkowy trzy szuflady obudowa i szuflady kolor - szary, 1; 2. K2, kontener podbiurkowy trzy szuflady obudowa kolor szary, szuflady - płyta laminowana buk, 2; 3. K3, szafka roletowa obudowa kolor szary, roleta kolor buk, 1; 4. K4, szafka aktowa drzwiowa, 1; 5. K5, szafka ubraniowa z wieszakiem, 2; 6. K6, aktowa z dwoma otwartymi modułami, roletki, wysuwana półka, 1; 7. K7, regał otwarty z półką - niski szer.55xgł. 30x h70cm, 1; 8. F1, fotel obrotowy z mechanizmem synchro, kółka do twardej podłogi, 1; 9. F2, fotel obrotowy z zagłówkiem, z mechanizmem synchro, kółka do wykładziny, 1; 10. S1, stół konferencyjny 280x280x280 naturalny dąb, 1; 11. S2, stół okrągły na talerzowej nodze, fi 70cm, laminat buk, 1; 12. W1, wieszak szklany z uchwytami na płaszcze, 1; 13. Z1, zestaw firan, zasłon + karnisz, 1; 14. L1, łącznik stołów, 10; 15. L2, łącznik krzeseł, 10; 16. KO1, krzesło gościnne tapicerka: tapicerka kolor niebieski, podłokietniki czarne, 20; 17. KO2, krzesło gościnne tapicerka: tapicerka kolor zielony, podłokietniki czarne, 4; 18. KO3, krzesło gościnne tapicerka: tapicerka kolor grafit, podłokietniki dąb, 15; 19. KO4, krzesło gościnne ze sklejki buk, tapicerowane, 5; 20. B1, przystawka do biurka 80x60, 1; 21. B2, przystawka do biurka 100x60, 1; 22. B3, biurko ergonomiczne w kształcie L lewoskrętne, 1; 23. B4, biurko ergonomiczne w kształcie L prawoskrętne, 1; Minimalne wymagania technologiczne mebli. Poniższy opis przedstawia minimalne wymagania dotyczące wyposażenia meblowego. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania o takich samych parametrach lub je przewyższające, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie spełniania tych parametrów równoważności. Zamawiający akceptuje oferty równoważne, m.in. o ile spełnione są minimalne grubości podanych materiałów oraz komponentów. Na etapie realizacji należy umożliwić weryfikację dostarczanych mebli i w przypadku stwierdzenia niezgodności, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. Ewentualne wskazanie pochodzenia produktów, nazwy produktów oraz ich producentów mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Jako rozwiązanie równoważne nie dopuszcza się użycia następujących materiałów: - na blaty biurek i stołów zamiast laminatu HPL lub CPL: płyty laminowanej (tzw. melamina), foli, lakierowania chyba, że Wykonawca przedstawi wyniki badań potwierdzające spełnienie wszystkich wymagań względem laminatów wymienionych w normie EN 438, w szczególności wytrzymałości na uderzenie, na ścieranie, na płyny, na temperaturę i inne wymienione w normie EN438. Nie dotyczy tych biurek i stołów, w których wskazano w opisie inne wykończenie niż laminat HPL lub CPL. - cokołów w szafach wykonanych z płyty meblowej lub ze zwykłej stali (możliwa jest tylko stal nierdzewna, ale nielakierowana ze względu na ryzyko zniszczenia powłoki lakierniczej w trakcie użytkowania) - konstrukcji stelaży biurek i stołów innej niż wskazane tzn. konstrukcja nie może być spawana lub skręcana śrubami, - materiałów tapicerskich o innym składzie niż wskazany, dopuszcza się tolerancję składu tapicerskiego +/- 10%, - innego gatunku drewna niż został wskazany, ze względu na fakt, że każdy gatunek drewna wraz z upływem czasu zmienia swój kolor i proces ten jest różny u różnych gatunków drewna. Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie +/- 5% chyba, że w treści opisu podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji. Nie dopuszcza się zmiany szerokości i głębokości stołów i szaf, stołów, biurek, szaf. Wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane - nie dotyczy mebli wykonywanych pod zamówienie - stół na salę obrad i wieszak. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wraz z ofertą załączył katalogi, foldery przedstawiające proponowane systemy - dotyczy biurek, szaf, kontenerów. Szczegółowy opis wymagań dla poszczególnych mebli zawiera SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane - w kwocie 2000,00 PLN (dwa tysiące złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji na dostarczone meble (min. 5 lat, max. 10 lat)
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.olesnica.pl/article/archive/50
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń żłobka przy ul. Galla Anonima w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa i wyposażenie Żłobka na Osiedlu Zawiszów w Świdnicy
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa leżaków do obiektu Waligóra w Sokołowsku, transportem Wykonawcy lub na jego koszt, wraz z zamontowaniem we wskazanych pomieszczeniach.
Dodano: 2016-07-21 - Uzupełnienie wyposażenia Przedszkoli Publicznych w Kraśniku Dolnym, Kruszynie, Ocicach i Żeliszowie
Dodano: 2016-07-14 - Wyposażenia Przedszkoli Publicznych w Brzeźniku, Ocicach i Żeliszowie - kreatywne przedszkola
Dodano: 2016-07-14 - DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO (III CZĘŚCI): Część I - sprzęt kwaterunkowy drewniany, Część II - siedziska i oparcia do krzeseł, taboretów (materiały naprawcze) Część III - sprzęt kwaterunkowy polowy
Dodano: 2016-07-04 - OPRACOWANIE ARANŻACJI POMIESZCZEŃ WRAZ Z DOSTAWĄ MEBLI BIUROWYCH DO BUDYNKU NR.7 nr sprawy WNP/414/PN/2016 o wartości szacunkowej poniżej 209.000 EURO
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa wyposażenia szkoły podstawowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Długołęce - część II
Dodano: 2016-05-31 - BZP.3810.42.2016.JK-dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia meblowego dla DCCHP we Wrocławiu (Oddz. VIB) transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2016-05-24 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do sal obiektu Waligóra w Sokołowsku, transportem Wykonawcy lub na jego koszt, wraz z zamontowaniem we wskazanych pomieszczeniach.
Dodano: 2016-05-11 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MEBLI RÓŻNYCH NA POTRZEBY UCZELNI nr sprawy WNP/206/PN/2016 o wartości szacunkowej poniżej 209.000 EURO
Dodano: 2016-04-25