Przetargi.pl
Dostawa mebli

Biuro Logistyki Służby Kontrwywiadu Wojskowego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-007 Warszawa 60, ul. W. Oczki 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 684 11 19, 684 15 87 , fax. 022 6841203
  • Data zamieszczenia: 2014-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Logistyki Służby Kontrwywiadu Wojskowego
    ul. W. Oczki 1 1
    02-007 Warszawa 60, woj. mazowieckie
    tel. 022 684 11 19, 684 15 87, fax. 022 6841203
    REGON: 14161012000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.skw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i gabinetowych oraz hotelowych - tapicerowanych, zgodnie ze wszystkimi warunkami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Kod CPV: 39130000-2, 39144311-0 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części, w następujący sposób: - Część nr 1 - dostawa mebli biurowych i gabinetowych, tj dostawa 86 pozycji różnego rodzaju mebli, w tym m.in.: biurka komputerowe (170 szt.), stoły biurowe (47 szt.), dostawki do biurek (21 szt.), kontenery do biurek (100 szt.), krzesła ISO (132 szt.), krzesła obrotowe (84 szt.), krzesła do stołu konferencyjnego (92 szt.), fotele gabinetowe (56 szt.), fotele klubowe (22 szt.), szafy kartotekowe (12 szt.), regały biblioteczne (56 szt.), witryny meblowe (40 szt.), szafy ubraniowe (45 szt.), komody (28 szt.); o szacunkowej wartości 289 918,70 zł netto. - Część nr 2 - dostawa mebli hotelowych tapicerowanych, tj. dostawa 10 pozycji różnego rodzaju mebli, w tym m.in.: łóżka (56 szt.), wersalki (6 szt.), sofy (4 szt.), fotele (6 szt.); o szacunkowej wartości 66 829,27 zł netto. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 2A i 2Bb do SIWZ. 3) Na dostarczone meble Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji. 4) W celu potwierdzenia, że oferowane meble spełniają wymagania Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie dostarczyć przed podpisaniem umowy: zdjęcia, rysunki techniczne z wymiarami, opisy, certyfikaty - dotyczy wszystkich krzeseł i foteli w tym obrotowych, próbniki materiałów (tkanin, skór) oraz płyt meblowych. 5) Zamawiający zastrzega sobie wybór do pięciu kolorów mebli z aktualnych próbników producentów płyt, które spełniają wymagania opisane w opisie technicznym wykonania mebli biurowych i hotelowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.skw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach