Przetargi.pl
Dostawa mebli

Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 76
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 46 47 427 , fax. 81 46 47 427
  • Data zamieszczenia: 2013-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie
    ul. Krakowskie Przedmieście 76 76
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 46 47 427, fax. 81 46 47 427
    REGON: 06071231400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin-zachod.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych zgodnie z poniższym zestawieniem: - ławka (68 szt.), - ławka typu boks (1 szt.), - fotel (krzesło) sędziowskie niższe (24 szt.), - fotel (krzeseło) sędziowskie wyższe (10 szt.), - krzesło protokolanta (10 szt.), - kontener na komputer i drukarkę (10 szt.), - stół sędziowski (10 szt.), - stół dla stron (20 szt.), - pulpit świadka (10 szt.), - przegroda z drzwiczkami wahadłowymi (2szt.) - szafa aktowa wysoka z przedzieleniem (50 szt.), - szafa aktowa wysoka bez przedzielenia (50 szt.), - szafa aktowa niska (6 szt.), - stół obsługi interesantów (4 szt.), - przegroda między stołami obsługi (4 szt.), - stół czytelni i sali konferencyjnej (40 szt.), - ścianka oddzielająca stoły czytelni (10 szt.), - blenda stołu czytelni i sali konferencyjnej (4 szt.), - krzesło na stopkach (44 szt.), - krzesło interesanta na kółkach (24 szt.), - fotel pracowniczy (obrotowy obsługi) (6 szt.), - zabudowa zaplecza sali konferencyjnej (1 szt.). Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia lodówki do zabudowy zaplecza sali konferencyjnej. Zamówienie oprócz typowych mebli biurowych obejmuje także dostawę mebli przeznaczonych na wyposażenie sal rozpraw. Meble stanowiące wyposażenie sal rozpraw muszą odpowiadać powadze Sądu oraz spełniać funkcje, do jakich są przeznaczone. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na przedmiot zamówienia przez okres 36 miesięcy, z wyłączeniem: a) lodówki, na którą wymagana gwarancja wynosić powinna 24 miesiące, b) foteli i krzeseł (nie dotyczy foteli sędziowskich), na które wymagana gwarancja powinna wynosić 24 miesiące i 48 miesięcy na podnośnik pneumatyczny. Okres gwarancji będzie liczony od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego i Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby w okresie trwania gwarancji Wykonawca zapewnił bezpłatne naprawy gwarancyjne lub wymiany reklamowanego elementu w ciągu 5 dni roboczych na zasadach określonych we wzorze umowy. Całość mebli objęta przedmiotem zamówienia może być dostarczona jednorazowo lub w kilku dostawach częściowych. Obowiązkiem Wykonawcy będzie każdorazowe wcześniejsze ustalanie terminu planowanej dostawy z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego. Meble powinny być dostarczone na koszt i ryzyko Wykonawcy. Rozładunek, wniesienie, montaż i ustawienie mebli należeć będzie do obowiązków Wykonawcy, a koszty z tym związane powinny być wliczone w cenę mebli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000.00 zł (słownie zł: dziesięć tysięcy 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy przesłać na adres Zamawiającego (w oddzielnej kopercie z zaznaczeniem wadium do sprawy ZP-2401-5/13 albo złożyć w kasie Sądu - pok. nr 17 (ul. Krakowskie Przedmieście 78, Lublin) (Nie należy załączać dokumentu wadialnego do oferty). Zamawiający zaleca składanie gwarancji lub poręczeń w formie oryginału. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium w przypadku, gdy pozostawienie oryginału w posiadaniu Wykonawcy może uniemożliwić Zamawiającemu dochodzenie roszczeń przysługujących z gwarancji/poręczenia oraz jeżeli stwarza to zagrożenie wygaśnięcia/odwołania/bezskuteczności ustanowionego w ten sposób zabezpieczenia interesu Zamawiającego. W innym przypadku wystarczająca jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem wadium przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 6. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podpisem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, przyrzeczenie zapłaty pełnej kwoty wadium w przypadku jego utraty przez Wykonawcę w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. Termin obowiązywania gwarancji (poręczenia) nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wyznaczonego termiu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin-zachod.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach