Szkoła Główna Służby Pożarniczej ogłasza przetarg
- Adres: 01-629 Warszawa, ul. Słowackiego 52/54
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5617624 , fax. 022 8330724
- Data zamieszczenia: 2009-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Służby Pożarniczej
ul. Słowackiego 52/54 52/54
01-629 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5617624, fax. 022 8330724
REGON: 00017341000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli. Opis, ilości i wymiary określone zostały w siwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391120000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. Zadeklarują w ofercie gotowość wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. 2 instrukcji (w siwz). 2. Spełniają wymagania uprawniające do ubiegania się o udzielenia zamówienia, takie jak: 1- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3 -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie: 1) analizy treści złożonej oferty - czy została sporządzona w sposób określony w pkt 6 instrukcji, (w siwz) 2) złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w pkt 5 instrukcji, (w siwz) wg formuły ,spełnia- nie spełnia,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy 2. Formularz oferty 3. Formularz cenowy 4. (kolejne dokumenty wymienione w rozdziale I pkt 5 SIWZ): 1) Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają takiego wpisu lub zgłoszenia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (wniosków), 2) Oświadczenie Wykonawcy (dokument własny), że zastosowana tkanina, użyta do produkcji mebli - krzeseł, posiada atest trudnopalności zgodnie z normą EN-1021-1, EN-1021-2 i posiada wytrzymałość na ścieranie min. 50 tys. cykli w skali Martindalea.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgsp.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa krzeseł i stołów do kasyna Akademii Obrony Narodowej. Sprawa Nr 95/2015
Dodano: 2015-12-01 - Dostawa krzeseł obrotowych dla Kancelarii Sejmu
Dodano: 2015-11-16 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ MEBLI HOTELOWYCH DLA AKADEMII OBRONY NARODOWEJ Numer sprawy: 72/2015
Dodano: 2015-09-28 - DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO DO AKADEMII OBRONY NARODOWEJ Sprawa Nr 66/2015
Dodano: 2015-09-08 - Dostawa i montaż mebli na potrzeby Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim oraz sołectw z terenu Gminy Grodzisk Mazowiecki
Dodano: 2015-09-07 - Zakup mebli cz. IIA - zakup i dostawa krzeseł biurowych obrotowych i krzeseł konferencyjnych dla Urzędu Transportu Kolejowego oraz Oddziałów Terenowych Urzędu
Dodano: 2015-08-24 - Dostawa i montaż mebli na potrzeby Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim oraz sołectw z terenu Gminy Grodzisk Mazowiecki ZP.271.61.2015
Dodano: 2015-08-06 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ Z MONTAŻEM KRZESEŁ AUDYTORYJNYCH Z PULPITEM DLA AKADEMII OBRONY NARODOWEJ (AON) NR SPRAWY 57/2015.
Dodano: 2015-07-21 - Zakup mebli część 2 zakup i dostawa krzeseł biurowych obrotowych i krzeseł konferencyjnych dla Urzędu Transportu Kolejowego oraz Oddziałów Terenowych Urzędu
Dodano: 2015-07-03