Przetargi.pl
Dostawa: meble hotelowe; wyposażenie: biura obsługi kuracjusza; stołówki i dyżurki pielęgniarek.

23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, pl. Mariański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 117 219 , fax. 748 117 227
  • Data zamieszczenia: 2020-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
    pl. Mariański 7/8
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 748 117 219, fax. 748 117 227
    REGON: 89005373100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23wszur.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa: meble hotelowe; wyposażenie: biura obsługi kuracjusza; stołówki i dyżurki pielęgniarek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający podzielił przedmiotowe zamówienie na 6 zadań / części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej SIWZ zadania, z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na nieograniczoną liczbę wybranych przez siebie zadań - części przedmiotu zamówienia. 2. Opis przedmiotu zamówienia: - Przedmiotem zamówienia jest dostawa ( transport; montaż ) : 2.1 w zakresie zadania nr 1: Meble hotelowe i materace łóżkowe , szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.1 do SIWZ 2.2 w zakresie zadania nr 2 : Zestaw wypoczynkowy, szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.2 do SIWZ 2.3. w zakresie zadania nr 3: Krzesła hotelowe i wyposażenie stołówki , szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.3 do SIWZ 2.4 w zakresie zadania nr 4: Wyposażenie do dyżurki pielęgniarek, szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.4 do SIWZ 2.5 w zakresie zadania nr 5: Meble turystyczne na tarasy i wyposażenie dla poczekalni, szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.5 do SIWZ 2.6. w zakresie zadania nr 6: Wyposażenie biura obsługi kuracjusza, szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.6 do SIWZ Dodatkowo zakres zawarto we wzorze umowy ( załącznik nr 4 do SIWZ ) . Wymienione załączniki zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego przetargi.23wszur.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. dla zadania nr 1 – 5.400,00 zł, słownie: pięć tysięcy czterysta złotych . 2. dla zadania nr 3 – 1.900,00 zł, słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych . 3. dla zadania nr 5 – 600,00 zł, słownie: sześćset złotych . 4. dla zadania nr 6 – 400,00 zł, słownie: czterysta złotych . Wykonawców obowiązują ustalenia dotyczące wadium, zawarte w SIWZ .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie wymaga się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach