Przetargi.pl
Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników na terenach zieleni miejskiej w Lesznie

Miejski Zakład Zieleni w Lesznie Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Cypriana Kamila Norwida
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655299367, 655299367 , fax. 655299367
  • Data zamieszczenia: 2019-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Zieleni w Lesznie Sp. z o. o.
    ul. Cypriana Kamila Norwida 4
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 655299367, 655299367, fax. 655299367
    REGON: 382259957
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzz.leszno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników na terenach zieleni miejskiej w Lesznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników, na terenach zieleni miejskiej w Lesznie z podziałem na trzy zadania: Zadanie I- Dostawa materiału roślinnego wraz z rozładunkiem do wiosennych i jesiennych obsadzeń kwietników przez Zamawiającego . Zadanie II- Odbiór, Obsadzenie, pielęgnacja wież, donic oraz skrzynek kwiatowych wraz z dostawą i rozładunkiem. Zadanie III – Odbiór, obsadzenie figury w kształcie kolibra ( wys. ok. 180 cm, szer. ok. 130 cm) wraz z dostawą i rozładunkiem w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 2. Zakres zamówienia - zamówienie obejmuje dostawę materiału roślinnego wraz z rozładunkiem do obsadzenia letniego i jesiennego kwietników oraz dostawę wraz z rozładunkiem obsadzonych wież kwiatowych. 3. Miejsce dostawy zostanie każdorazowo określone przez Zamawiającego, będzie to albo siedziba Zamawiającego, albo też teren miasta Leszna. 3.1 Zadanie I, zakres obejmuje dostawę roślin jednorocznych wiosną i jesienią : 1) Dostawa wiosenna wraz z rozładunkiem w ilości 50 690 sztuk do siedziby zakładu w czterech transportach od 15 maja 2020 roku do 30 czerwca 2020 roku. 2) Dostawa jesienna w ilości 30 900 sztuk do siedziby zakładu wraz z rozładunkiem w dwóch transportach od 15 października 2020 roku do 15 listopada 2020 roku. 3) Wymagania jakościowe dla roślin kwietnikowych zgodnie z normą BN-76/9125-01 : a) Rośliny powinny być w pierwszym wyborze, gatunki ozdobne z kwiatów wykwitnięte w 70 %, dojrzałe technicznie, jednolite w całej partii, zdrowe, niezwiędnięte; b) Pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinny być charakterystyczne dla gatunku i odmiany; c) Stopień rozwoju wielkość i sposób uformowania powinny być jednakowe w całej partii; d) Bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta korzeniami, wilgotna, nieuszkodzona ; e) Niedopuszczalne jest występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian; f) Niedopuszczalne jest występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby czy szkodniki; g) Niedopuszczalne, są uszkodzenia mechaniczne roślin 3.2 Zadanie II- Odbiór, Obsadzenie, pielęgnacja wież, donic oraz skrzynek kwiatowych wraz z dostawą i rozładunkiem. 1) Zakres zadania II obejmuje: a) Zabranie od Zamawiającego, przez Wykonawcę pojemników ( wież kwiatowych, donic i skrzynek balkonowych) do końca marca 2020 r. b) Posadzone w marcu/kwietniu, przez Wykonawcę rośliny w pojemnikach (wieże, donice, skrzynki balkonowe), będą znajdować się pod jego opieką do czasu dostawy. Wykonawca do czasu dostawy do Zamawiającego obejmie pielęgnacją rośliny tj. zapewni podlewanie, nawożenie oraz przynajmniej jednokrotnie uszczyknięcie pędów. c) Wykonawca dostarczy wieże, donice oraz skrzynki obsadzone materiałem roślinnym, między innymi Pelargonia, gdzie każda roślina została wyhodowana z dwóch pojedynczych sadzonek (Pelargonie) oraz dokona ich rozładunku w miejsce wskazane przez Zamawiającego. d) W chwili dostawy w obsadzonych pojemnikach pędy roślin powinny przykrywać jeden dłuższy bok, na który zwisają, ale nie krótsze niż 20 cm. e) Co drugi pęd (pelargonia) uszczyknięty w celu poprawienia krzewienia. Minimum 70% roślin w pełni wykwitnięte. f) Substrat wypełniający skrzynki o pH 6,2 o drobnym granulacie z domieszką perlitu oraz nawozu długodziałającego. Pojemniki do obsadzenia mają być wypełnione podłożem maksymalnie do krawędzi. Przewidywana ilość podłoża przewidziana do przygotowania wynosi 26-28 m³. g) W okresie od obsadzenia pojemników, przez Wykonawcę do czasu ich dostarczenia Zamawiający dokona kontroli jakości obsadzenia pojemników wykonanych prac bezpośrednio u Wykonawcy lub zwróci się o dostarczenie do siedziby Zamawiającego zdjęć przedstawiających obsadzone pojemniki (wieże kwiatowe, donice, skrzynki balkonowe). h) Odbiór pojemników do obsadzenia z bazy Miejskiego Zakładu Zieleni, znajdującego się przy ul. Cypriana Kamila Norwida 4 w Lesznie i przewiezienie na magazyn Wykonawcy. Dokładne oczyszczenie donic, wież, skrzynek i złożenie zebranych elementów w całość. • Wypełnienie 23 wież JHP TERRA H 1200 podłożem oraz obsadzenie roślinami w ilości 80-90 sztuk na pojemnik. • Wypełnienie 20 wież JHP TERRA H 750 podłożem oraz obsadzenie roślinami w ilości 45-50 sztuk na pojemnik. • Wypełnienie donic kwiatowych JHP JIFWR 600 podłożem w ilości 104 sztuki oraz obsadzenie roślinami w ilości 4-5 szt. na pojemnik. • Wypełnienie skrzynek kwiatowych podłożem w ilości 33 sztuk oraz obsadzenie kwiatami w ilości 230 sztuk. 2) Na materiał do obsadzenia pojemników w ilości 4 800 szt. (Zadanie nr II) składa się: Helichrysum petiolare- 100 szt. Ipomea hybryda- 900 szt. Petunia×hybrida-1800 szt. Pelargonium peltatum- 1850 szt. Plectranthus coleoides- 150 szt. 3) Zamawiający przekaże informacje Wykonawcy o formie obsadzenia poszczególnych pojemników i składu gatunkowego w obrębie przewidzianych gatunków. 4) Materiał roślinny który pozostanie z obsadzenia pojemników ( wież, donic, skrzynek) należy dostarczyć z pierwszym transportem obsadzonych pojemników. 5) Wykonawca sam określi ilość transportów przewidzianych do odbioru i dostawy obsadzonych pojemników przez Zamawiającego. 6) Koszty związane z odbiorem, rozładunkiem i dostawą pojemników pokryje Wykonawca. 7) Dostawa obsadzonych pojemników z magazynu Wykonawcy do siedziby Miejskiego Zakładu Zieleni- Zamawiającego wraz z rozładunkiem w terminie 16.05.2020 r.-25.05.2020 r. 8) W wyznaczony dzień dostawy pojemników, wież i donic muszą być one w 90 % przykryte zielenią. W przeciwnym wypadku Zamawiający naliczy kary umowne zgodnie z § 8 wzoru umowy. 9) Na miejscu Zamawiający dokona oceny jakościowej obsadzonych pojemników . 3.3 Zadanie III – Odbiór, obsadzenie figury w kształcie kolibra ( wys. ok. 180 cm, szer. ok. 130 cm) wraz z dostawą i rozładunkiem w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 1) Zakres zadania III obejmuje: - konstrukcję kwietnikową „Koliber” należy obsadzić kwiatami i bylinami w terminie marzec/kwiecień w miejscu zapewniającym im prawidłowy wzrost, temperaturę, pielęgnację oraz ochronę przed ewentualnymi przymrozkami w okresie od sadzenia do przetransportowania na docelowe miejsce w mieście. W celu obsadzenia powyższych konstrukcji kwiatami i bylinami należy dół konstrukcji wzmocnić siatką plastikową, wypełnić podłożem i obsadzić powierzchnie zewnętrzne z siatki roślinami. - podczas sadzenia kwiaty i byliny należy cały czas zraszać wodą. Konstrukcje, obsadzone kwiatami i bylinami należy przewieźć w miejsce docelowe nie wcześniej niż przed 25 maja 2020 r. 2) Cała partia materiału powinna spełniać następujące wymagania: -rośliny powinny spełniać wymagania techniczne dla sadzonki, być jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte, -pokrój roślin, barwa kwiatów i ilości powinny być charakterystyczne dla gatunku, -stopień rozwoju, wielkość i sposób uformowania powinny być jednakowe dla całej partii, -bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta korzeniami, wilgotna i nie uszkodzona, -niedopuszczalne jest występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian, -niedopuszczalne jest występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki, -rośliny nie powinny wykazywać uszkodzeń mechanicznych. Podłoże: - substrat w ilości 0,5m3, - hydrożel w ilości 1,5 kg, - granulowany wieloskładnikowy nawóz mineralny 0,6 kg, - włókno kokosowe. 4. Zestawienie ilościowe materiału roślinnego do obsadzenia pojemników zostało ujęte w całościowym zestawieniu materiału roślinnego do dostawy obejmujący Zadanie I i II (50 690+30 900+4 800 = 86 390 szt.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03121100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 6 pkt. 1 niniejszej SIWZ (Załączniki nr 6 do SIWZ), 3. Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 6 pkt. 2 niniejszej SIWZ (Załączniki nr 5 do SIWZ), 4. Wypełniony Formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, 5. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów – do oferty powinien dołączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na zasadach opisanych w Rozdziale 5 ust. 8 niniejszej SIWZ). 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą. „Zobowiązanie innego podmiotu” powinno być złożone w oryginale. Może ono być złożone w formie pisemnego oświadczenia innego podmiotu, ale również w postaci innych dokumentów (np. umowa przedwstępna, umowa generalna o współpracy). Istotne jest, aby z treści przedłożonych dokumentów Zamawiający pozyskał informacje, o których mowa w punkcie 2) lit. (a-d) powyżej. „Zobowiązanie innego podmiotu” powinno wskazywać w sposób jednoznaczny i bezwarunkowy wolę innego podmiotu udostępnienia swoich zasobów Wykonawcy ubiegającemu się o udzielenie zamówienia publicznego. 7. W przypadku, gdy ofertę podpisuje jeden ze wspólników spółki cywilnej do oferty należy załączyć pełnomocnictwo udzielone przez pozostałych wspólników do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. UWAGA! Zamawiający informuje, iż nie należy załączać do Oferty dokumentów i oświadczeń na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego oraz braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 8 niniejszej SIWZ. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, będą składane dopiero, na wezwanie Zamawiającego, przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach