Przetargi.pl
Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia donic i rabat kwiatowych dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu

Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Krakusa 13-16
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 234 10 75 , fax. 55 234 15 16
  • Data zamieszczenia: 2015-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu
    ul. Krakusa 13-16 13-16
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 234 10 75, fax. 55 234 15 16
    REGON: 28056230100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia donic i rabat kwiatowych dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Zakres zamówienia: 1. Zakres obejmuje dostawę roślin jednorocznych do obsady letniej w ilości 98 688 sztuk od dnia 30.05.2016 r. do dnia 02 czerwca 2016 r. 2. Szczegółowy wykaz materiału roślinnego zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące roślin. 1) Wymagania jakościowe dla wszystkich gatunków roślin kwietnikowych wg opisu normy: BN-76/91 25-01. 2) Wymagania dotyczące materiału roślinnego: - rośliny powinny być dojrzałe technicznie, jednolite w całej partii, zdrowe, niezwiędnięte - pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinna być charakterystyczna dla gatunku i odmiany, - stopień rozwoju, wielkości i sposób uformowania powinny być jednakowe dla danego gatunku w całej partii, - bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta korzeniami, wilgotna i nieuszkodzona, - niedopuszczalne jest występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian, - rośliny mają być w I wyborze, rozkrzewione; gatunki ozdobne z kwiatów wykwitnięte w 50% a rośliny o długich pędach (Pelargonia bluszczolistna) w 70% , - rośliny powinny być zahartowane i w pełni turgoru. - nie dopuszcza się wykopywania materiału szkółkarskiego i umieszczania w pojemnikach przed dostawą (rośliny muszą być zaadaptowane w pojemnikach). 3) Niedopuszczalne są n/w wady roślin: - uszkodzenia mechaniczne roślin, - ślady żerowania szkodników, - oznaki chorobowe, - zwiędnięcie i pomarszczenie w częściach nadziemnych rośliny i korzeni, - uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej, - zwiędnięcia liści i kwiatów, - uszkodzenia pąków kwiatowych, łodyg liści i korzeni. 4. Transport materiału roślinnego: - Koszt transportu wliczony jest w cenę materiału roślinnego, - Wykonawca własnym transportem dostarczy materiał roślinny w terminie wskazanym przez Zamawiającego do miejscowości Gronowo Górne ul. Agatowa 50 (Wydział Produkcji Ogrodniczo - Szkółkarskiej i Zbytu). - Wykonawca powinien zabezpieczyć rośliny w czasie transportu przed uszkodzeniem, niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (rośliny powinny być ocienione, osłonięte od wiatru, zabezpieczone przed wyschnięciem). 5. Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę licencji (paszportów) dostarczonych sadzonek kwiatowych. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca Zamówienia zobowiązany będzie do okazania licencji. 6. Informacje ogólne: 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 4) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 5) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. 6) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 7) Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 8) Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 9) Zamawiający nie przewiduje prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. 10) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 034410003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm.elblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach